Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Kozienice do 31.12.2015 roku

Publication date 2013-04-02
End date 2013-04-15 10:30:00
Instytucja Nadleśnictwo Kozienice
Miejscowość Pionki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Odzież wierzchnia,
  • Części garderoby,
  • Dodatki odzieżowe,
  • Rękawice,
  • Kapelusze i nakrycia głowy,
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 126784 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 181000000, 182000001, 183000002, 184200009, 188000007, 184400005, 184240007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego wykonanych według ponizszego zestawienia: A.Sorty mundurowe leśnika: I. Mundur wyjściowy leśnika: Mundur wyjściowy męski: marynarka-15 szt., spodnie-26 szt., Mundur wyjściowy damski: marynarka-7 szt., spódnica-7 szt., spodnie-6 szt., koszula biała męska z długim rękawem-66 szt., koszula biała męska z krótkim rękawem-58 szt., bluzka biała damska z długim rękawem- 5szt., bluzka biała damska z krótkim rękawem - 6szt., krawat-31szt., płaszcz wiosenno-jesienny damski-2 szt., płaszcz wiosenno-jesienny męski-8 szt., kapelusz damski-3 szt., kapelusz męski-12 szt., kurtka zimowa damska-6 szt., kurtka zimowa męska-17 szt., czapka mundurowa-10 szt., szlik-24 szt., skarpety-170 par, półbuty wyjsciowe-51 par. II. Mundur codzienny leśnika: koszula męska z długim rękawem-72 szt., koszula męska z krótkim rękawem-60 szt., bluzka damska z długim rękawem-4 szt., bluzka damska z krótkim rękawem-10 szt., spodnie męskie-68 szt., spódnica-4 szt., sweter-51 szt., kamizelka-24 szt., bluza z polaru-42 szt., kurtka - 18 szt., czapka zimowa - 11 szt., peleryna - 4szt., półbuty codzienne - 65 par. III. Mundur terenowy leśnika: ubranie letnie /bluza, spodnie, kamizelka/-31 szt., ubranie zimowe /kurtka, spodnie/-25 szt., czapka letnia-27 szt., czapka zimowa-16 szt., trzewiki terenowe-49 par, rękawice damskie-2 pary, rękawice męskie-22 pary, buty z wkładką Goretex -51 par. IV. Oznaki: stylizowany wizerunek orła-6 szt., stylizowana gałązka modrzewia- 5 szt., oznaki identyfikacyjne-1 szt., oznaki służbowe-11 szt. B. Odzież i obuwie robocze: buty gumowo filcowe-101 par, buty gumowe-95 par, płaszcz przeciwdeszczowy (kurtka wodochronna)-41 szt., ubranie robocze letnie-5 kpl, ubranie ciepłochronne-6 kpl, kamizelka ciepłochronna-10 szt., fartuch roboczy-6 szt., czapka robocza ocieplona-4 szt., kurtka ciepłochronna-3 szt., koszula flanelowa-3 szt., kalesony baweniane-3 szt., trzewiki przemysłowe-7 par, czapka robocza letnia lub beret-5 szt.Przedstawione powyżej artykuły należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza odbiór artykułów ze sklepu-składu Wykonawcy, pod warunkiem, że znajduje się on w odległości nie większej niż 120 km od siedziby Zamawiającego. Dostawa sortów mundurowych winna być wykonana według wzorów określonych:
1. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 roku w sprawie określenia wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. Nr 51, poz. 342); 2. Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia Znak: GK-1743-4/99;
3. Zarządzeniem nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001 r., w sprawie określenia rodzajów tkanin, jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika Znak: KS-1743-5/2001;
4. Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych dnia 14 lipca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika;
5. Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika Znak EO-1743-2/2012;
6. Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06 lipca 2012 r., w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika Znak: EO-1743-3/2012.
7. Opisem przedmiotu zamówienia podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Kozienice
Ulica ul. Partyzantów 62
Nr domu 62
Miejscowosc Pionki
Kod poczt 26-670
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 048 6123908
Fax 048 6123908
Internet www.radom.lasy.gov.pl/kozienice
Regon 67008075000000
E mail kozienice@radom.lasy.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: jednostka organizacyjna PGL LP
Rodzaj zam inny jednostka organizacyjna PGL LP
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Wiedza Wymagane jest zrealizowalizowanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 głównych dostawy tj. o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, każda na kwotę minimum 50 000,00 zł netto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), wykonanych należycie
Potencjal Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Zdolne Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty zgodnie z SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne: - o charakterze niezależnym od stron umowy, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) zmiany wewnętrznych przepisów zamawiającego dotyczących wzorców umundurowania w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron. d) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia
Kryt cena A
Spec www www.radom.lasy.gov.pl/kozienice
Spec war ul. Partyzantów 62, 26-670 Pionki
Data skl 15/04/2013
Godz skl 10:30
Miejsce ul. Partyzantów 62, 26-670 Pionki, pokój nr 34 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający określa, że dostawy, których dotyczy obowiązek wykazania przez wykonawcę w wykazie i złożenie dla nich poświadczeń, dotyczą co najmniej 2 głównych dostaw tj. o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, każda na kwotę minimum 50 000,00 zł netto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), wykonanych lub wykonywanych należycie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)