Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Kozienice do 31.12.2015 roku
Publication date | 2013-04-02 |
End date | 2013-04-15 10:30:00 |
Instytucja | Nadleśnictwo Kozienice |
Miejscowość | Pionki |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 126784 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 181000000, 182000001, 183000002, 184200009, 188000007, 184400005, 184240007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego wykonanych według ponizszego zestawienia: A.Sorty mundurowe leśnika: I. Mundur wyjściowy leśnika: Mundur wyjściowy męski: marynarka-15 szt., spodnie-26 szt., Mundur wyjściowy damski: marynarka-7 szt., spódnica-7 szt., spodnie-6 szt., koszula biała męska z długim rękawem-66 szt., koszula biała męska z krótkim rękawem-58 szt., bluzka biała damska z długim rękawem- 5szt., bluzka biała damska z krótkim rękawem - 6szt., krawat-31szt., płaszcz wiosenno-jesienny damski-2 szt., płaszcz wiosenno-jesienny męski-8 szt., kapelusz damski-3 szt., kapelusz męski-12 szt., kurtka zimowa damska-6 szt., kurtka zimowa męska-17 szt., czapka mundurowa-10 szt., szlik-24 szt., skarpety-170 par, półbuty wyjsciowe-51 par. II. Mundur codzienny leśnika: koszula męska z długim rękawem-72 szt., koszula męska z krótkim rękawem-60 szt., bluzka damska z długim rękawem-4 szt., bluzka damska z krótkim rękawem-10 szt., spodnie męskie-68 szt., spódnica-4 szt., sweter-51 szt., kamizelka-24 szt., bluza z polaru-42 szt., kurtka - 18 szt., czapka zimowa - 11 szt., peleryna - 4szt., półbuty codzienne - 65 par. III. Mundur terenowy leśnika: ubranie letnie /bluza, spodnie, kamizelka/-31 szt., ubranie zimowe /kurtka, spodnie/-25 szt., czapka letnia-27 szt., czapka zimowa-16 szt., trzewiki terenowe-49 par, rękawice damskie-2 pary, rękawice męskie-22 pary, buty z wkładką Goretex -51 par. IV. Oznaki: stylizowany wizerunek orła-6 szt., stylizowana gałązka modrzewia- 5 szt., oznaki identyfikacyjne-1 szt., oznaki służbowe-11 szt. B. Odzież i obuwie robocze: buty gumowo filcowe-101 par, buty gumowe-95 par, płaszcz przeciwdeszczowy (kurtka wodochronna)-41 szt., ubranie robocze letnie-5 kpl, ubranie ciepłochronne-6 kpl, kamizelka ciepłochronna-10 szt., fartuch roboczy-6 szt., czapka robocza ocieplona-4 szt., kurtka ciepłochronna-3 szt., koszula flanelowa-3 szt., kalesony baweniane-3 szt., trzewiki przemysłowe-7 par, czapka robocza letnia lub beret-5 szt.Przedstawione powyżej artykuły należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza odbiór artykułów ze sklepu-składu Wykonawcy, pod warunkiem, że znajduje się on w odległości nie większej niż 120 km od siedziby Zamawiającego. Dostawa sortów mundurowych winna być wykonana według wzorów określonych: 1. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 roku w sprawie określenia wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. Nr 51, poz. 342); 2. Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia Znak: GK-1743-4/99; 3. Zarządzeniem nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001 r., w sprawie określenia rodzajów tkanin, jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika Znak: KS-1743-5/2001; 4. Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych dnia 14 lipca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika; 5. Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika Znak EO-1743-2/2012; 6. Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06 lipca 2012 r., w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika Znak: EO-1743-3/2012. 7. Opisem przedmiotu zamówienia podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Nadleśnictwo Kozienice |
Ulica | ul. Partyzantów 62 |
Nr domu | 62 |
Miejscowosc | Pionki |
Kod poczt | 26-670 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 048 6123908 |
Fax | 048 6123908 |
Internet | www.radom.lasy.gov.pl/kozienice |
Regon | 67008075000000 |
E mail | kozienice@radom.lasy.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: jednostka organizacyjna PGL LP |
Rodzaj zam inny | jednostka organizacyjna PGL LP |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2015 |
Wadium | Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. |
Wiedza | Wymagane jest zrealizowalizowanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 głównych dostawy tj. o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, każda na kwotę minimum 50 000,00 zł netto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), wykonanych należycie |
Potencjal | Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. |
Zdolne | Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. |
Sytuacja | Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Inne dokumenty | zgodnie z SIWZ |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne: - o charakterze niezależnym od stron umowy, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) zmiany wewnętrznych przepisów zamawiającego dotyczących wzorców umundurowania w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron. d) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia |
Kryt cena | A |
Spec www | www.radom.lasy.gov.pl/kozienice |
Spec war | ul. Partyzantów 62, 26-670 Pionki |
Data skl | 15/04/2013 |
Godz skl | 10:30 |
Miejsce | ul. Partyzantów 62, 26-670 Pionki, pokój nr 34 (sekretariat) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Oswiadczenie potwierdzenia 5 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 | Zamawiający określa, że dostawy, których dotyczy obowiązek wykazania przez wykonawcę w wykazie i złożenie dla nich poświadczeń, dotyczą co najmniej 2 głównych dostaw tj. o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, każda na kwotę minimum 50 000,00 zł netto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), wykonanych lub wykonywanych należycie |