Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Ulica |
ul. 24 Kwietnia 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowosc |
Kędzierzyn-Koźle
|
Kod poczt |
47-200
|
Wojewodztwo |
opolskie
|
Tel |
77 4062566
|
Fax |
77 4062567
|
Internet |
www.e-szpital.eu
|
Regon |
00031466100000
|
E mail |
przetargi@e-szpital.eu
|
Czy obowiazkowa |
Nie
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt zł 00/100 gr). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu przewidzianego na złożenie ofert, określonego w pkt. XI.1. SIWZ. 3. Forma wniesienia wadium (art. 45 ust 6 Pzp)
Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: 1) pieniądzu (tj. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego);
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem) Wykonawca dołącza do oferty dowód wpłaty wadium - potwierdzający dokonanie przelewu. Na poleceniu przelewu zaleca się wpisać nr postępowania przetargowego: PN/7/III/13. Wadium w pieniądzu należy wnosić na konto: PKO BP SA Oddział Kędzierzyn-Koźle numer konta 65 1020 3668 0000 5102 0265 0828. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie (formularz ofertowo-cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ) należy podać numer konta, na jakie Zamawiający powinien dokonać jego zwrotu. 5. W pozostałych formach wniesienia wadium (w innej formie niż pieniądz) wymagane jest złożenie oryginału dokumentu w Sekcji Finansowo-księgowej pok. Nr 9 (od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 14:35) w budynku Dyrekcji SP ZOZ, ul.24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle do upływu terminu składania ofert. Natomiast kopię dokumentu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania, ponownego wniesienia określa art.46 Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. -którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach pokreślonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku.
|
Wiedza |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku.
|
Potencjal |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych: a) Zaświadczenie/ Formularz raportu wystawiony przez dział kontroli jakości producenta potwierdzające, nie mniejszą niż dla produktów oryginalnych, ilość kopii wykonane zgodnie z normami: ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711 lub ISO/IEC 19798. Ze złożonych dokumentów ma jednoznacznie wynikać, których pozycji sortymentowych dany dokument dotyczy. Zamawiający zaleca oznaczyć, której pozycji dotyczy dokument oraz zachować kolejność asortymentu. b) Certyfikaty jakości wg normy ISO 9001:2008 oraz ISO 14001:2000 na projektowanie i produkcję materiałów zużywalnych (dla każdego producentów materiałów zużywalnych na określone produkty). c) Podpisane przez Wykonawcę oświadczenie o treści: Oświadczamy, że zaoferowane materiały zużywalne zamienne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni współpracowały z nim, w przypadku awarii z winy dostarczonego materiału zużywalnego zobowiązujemy się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie oraz i pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała łącznie z kosztami wszelkich wymaganych ekspertyz związanych z oceną kwestionowanych materiałów zużywalnych. d) Szczegółowa specyfikacja (np. karty charakterystyk) asortymentu równoważnego, e) Oświadczenie/zobowiązanie Wykonawcy o dostawie oryginalnych materiałów zużywalnych w przypadku 3-krotnej uzasadnionej reklamacji zamiennika w cenie podanej w ofercie do końca realizacji umowy (rozdz. III pkt. 5.6. SIWZ).
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony Formularz ofertowo-cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ),
2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy.
3. Kopia dowodu wpłaty wadium.
4. Oświadczenie/zobowiązanie Wykonawcy o odbiorze zużytych pojemników wg załącznika nr 5 do SIWZ.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z treścią art.144 Ustawy PZP Zamawiający przewidział w SIWZ możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.e-szpital.eu
|
Spec war |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Dział Zamówień Publicznych (pokój nr 19), ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, lub pod adresem e-mail:EKoziol@e-szpital.eu
|
Data skl |
10/04/2013
|
Godz skl |
08:50
|
Miejsce |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Dział Zamówień Publicznych (pokój nr 19), ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|