Przetarg nieograniczony Nr UMW / AZ / PN - 26 / 13 na: Sukcesywna dostawa materiałów i części zamiennych do napraw kserokopiarek firm Canon i Panasonic oraz tonerów do kserokopiarek firm Canon i Panasonic w okresie od daty podpisania umowy do 30.04.2014 r., do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

Publication date 2013-04-02
End date 2013-04-12 09:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 127648 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301240004, 301250001, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Postępowanie nr UMW/AZ/PN-26/13 zostało podzielone na dwie części: A i B, które będą oceniane odrębnie. Każdy z Wykonawców może brać udział w dowolnie wybranej części.

Część A
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów i części zamiennych do napraw kserokopiarek firm Canon i Panasonic, wymienionych w Formularzu Asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, w okresie od daty podpisania umowy do 30.04.2014 r. lub do czasu udzielenia łącznych zamówień do ofertowej kwoty netto, do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Część B
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów do kserokopiarek firm Canon i Panasonic, wymienionych w Formularzu Asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ, w okresie od daty podpisania umowy do 30.04.2014 r. lub do czasu udzielenia łącznych zamówień do ofertowej kwoty netto, do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

Opis

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów i części zamiennych do napraw kserokopiarek firm Canon i Panasonic, wymienionych w Formularzu Asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, w okresie od daty podpisania umowy do 30.04.2014 r. lub do czasu udzielenia łącznych zamówień do ofertowej kwoty netto, do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

Załącznik nr 1A zawiera wykaz fabrycznie nowych materiałów i części zamiennych do napraw kserokopiarek firm Canon i Panasonic. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów wcześniej nie używanych, nie regenerowanych, w oryginalnych opakowaniach producenta, ze znakiem firmowym producenta i datą ważności (minimum 12 miesięcy od dnia dostawy).
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na produkty wymienione w załączniku nr 1A, spełniające równoważne parametry. Równoważny przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy i pełnowartościowy, nieregenerowany, wyprodukowany wyłącznie ze 100% nowych komponentów, kompatybilny ze sprzętem do którego został zaoferowany, pakowany w oryginalne opakowania producenta oraz powinien posiadać 12-miesięczną gwarancję. Równoważny przedmiot zamówienia winien posiadać wydajność i jakość porównywalną do produktu oryginalnego, produkowanego przez producenta urządzenia. Zaoferowane produkty nie mogą spowodować utraty gwarancji wystawionej przez producenta sprzętu oraz zwiększenia częstotliwości usług serwisowych danego urządzenia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Zamawiający wymaga załączenia do oferty wykazu tych produktów z podaniem nazwy producenta i modelu oraz z adnotacją, których pozycji asortymentowych dotycząPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów do kserokopiarek firm Canon i Panasonic, wymienionych w Formularzu Asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ, w okresie od daty podpisania umowy do 30.04.2014 r. lub do czasu udzielenia łącznych zamówień do ofertowej kwoty netto, do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Załącznik nr 1B zawiera wykaz fabrycznie nowych, nieregenerowanych tonerów do kserokopiarek firmy Canon i Panasonic. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów wcześniej nie używanych, nie regenerowanych, w oryginalnych opakowaniach producenta, ze znakiem firmowym producenta i datą ważności (minimum 12 miesięcy od dnia dostawy).
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na produkty wymienione w załączniku nr 1B, spełniające równoważne parametry. Równoważny przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy i pełnowartościowy, nieregenerowany, wyprodukowany wyłącznie ze 100% nowych komponentów, kompatybilny ze sprzętem do którego został zaoferowany, pakowany w oryginalne opakowania producenta oraz powinien posiadać 12-miesięczną gwarancję. Równoważny przedmiot zamówienia winien posiadać wydajność i jakość porównywalną do produktu oryginalnego, produkowanego przez producenta urządzenia. Zaoferowane produkty nie mogą spowodować utraty gwarancji wystawionej przez producenta sprzętu oraz zwiększenia częstotliwości usług serwisowych danego urządzenia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Zamawiający wymaga załączenia do oferty wykazu tych produktów z podaniem nazwy producenta i modelu oraz z adnotacją, których pozycji asortymentowych dotyczą.
Załącznik nr 1B zawiera również wykaz tonerów alternatywnych - regenerowanych, które muszą być objęte 12 miesięczną gwarancją od dnia dostawy. Tonery alternatywne - regenerowane winny posiadać wydajność i jakość porównywalną do produktu oryginalnego, produkowanego przez producenta urządzenia. Zaoferowane tonery nie mogą spowodować utraty gwarancji wystawionej przez producenta sprzętu oraz zwiększenia częstotliwości usług serwisowych danego urządzenia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Ulica ul. Pasteura 1
Nr domu 1
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-367
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 784 11 74; 784 11 73
Fax 71 784 00 45
Internet www.am.wroc.pl
Regon 00028898100000
E mail monika.komorowska@am.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/04/2014
Wadium Nie wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia
Wiedza Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia
Potencjal Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia
Zdolne Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia
Sytuacja Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz Asortymentowo-cenowy - zał. nr 1 do SIWZ, 2. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych - wykaz tych produktów z podaniem nazwy producenta i modelu oraz z adnotacją, których pozycji asortymentowych dotyczą - zał. Wykonawcy, 3. Formularz Ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli dotyczy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wybranego Wykonawcy: ustawowej wysokości stawki podatku VAT: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę cen brutto materiałów i części zamiennych oraz tonerów w trakcie realizacji umowy, w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT dla zamawianych materiałów i części zamiennych oraz tonerów. W przypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT dla zamawianych materiałów i części zamiennych oraz tonerów, Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę netto plus obowiązująca stawka podatku VAT za zamawiane materiały i części zamienne oraz tonery
Kryt cena A
Spec www www.umed.wroc.pl
Spec war Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW ul. Mikulicza-Radeckiego 5 50-368 Wrocław pokój 221 (II piętro)
Data skl 12/04/2013
Godz skl 09:00
Miejsce Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW ul. Mikulicza-Radeckiego 5 50-368 Wrocław pokój 221 (II piętro)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)