zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego

Publication date 2013-04-02
End date 2013-04-10 13:30:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Stacje robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 49183 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302140002, 303131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
1. przygotowanie sprzętu komputerowego na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego obrazów systemu;
2. dostawę sprzętu komputerowego, w tym:
2.1. zestawów komputerowych w liczbie 70 szt.;
2.2. stacji graficznych w liczbie 6 szt.;
2.3. notebooków w liczbie 15 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lublin
Ulica Pl. Króla Władysława Łokietka 1
Nr domu 1
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-109
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 4663000
Fax 81 4663001
Internet www.bip.lublin.eu
Regon 43101951400000
E mail zamowienia@um.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 35
Wadium Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie co najmniej 1 dostawy sprzętu komputerowego o wartości dostawy co najmniej 250 000,00 PLN brutto (dla robót rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 250 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 1. Wykaz winien wskazywać wykonanie dostaw sprzętu komputerowego o wartości dostawy co najmniej 250 000,00 PLN brutto 2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie dostaw sprzętu komputerowego o wartości dostawy co najmniej 250 000,00 PLN brutto
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dok potw wynik testu PassMark CPU Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net wykonany w dniu nie wcześniejszym niż 02.04.2013r. ze wskazaniem daty wydruku w odniesieniu do oferowanych procesorów komputera stacjonarnego, notebooka oraz stacji graficznej.
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 6. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana terminu realizacji umowy z powodu działania siły wyższej, uniemożliwiającej realizację umowy w terminie określonym pierwotnie. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) ad pkt 1 - zmiana terminu realizacji umowy o czas działania siły wyższej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania.
Kryt cena A
Spec www www.bip.lublin.eu
Spec war Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. 7, po dokonaniu wpłaty 5 zł w budynku UM Lublin, ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszty wysyłki)
Data skl 10/04/2013
Godz skl 13:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. 7.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1. W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Rafał Śliwiński - Wydział Informatyki i Telekomunikacji Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11, pokój 15, telefon 81 466 11 51. 2. W zakresie procedury: p. Radosław Antoń - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon 81 466 30 20.
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 5 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)