Przygotowanie i sukcesywne dostawy posiłków dla pacjentów Oddziału Kardiologii

Publication date 2013-04-03
End date 2013-04-11 09:30:00
Instytucja Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans" SPZOZ w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 128344 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 158942209
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i sukcesywne dostawy posiłków dla pacjentów Oddziału Kardiologii.
1.Minimalna liczba posiłków wynosi 450 zestawów miesięcznie.
2.W przypadkach zwiększonej liczby pacjentów przebywających w Oddziale Kardiologicznym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia tej liczby. 3.Średnie obłożenie w Oddziale 22-25 pacjentów.
4.Maksymalna liczba zestawów posiłków dziennie: 28.
5.Godziny wydawania posiłków dla pacjentów Oddziału Kardiologii:
a)śniadanie godz. 8.00;
b)obiad godz. 14.00;
c)kolacja godz. 18.00.
6.Wymagana dieta lekkostrawna z możliwością dostarczenia pieczywa zamiennie chleba (w tym ciemnego) zamiast bułek:
a)Śniadanie - podstawowy zestaw, w skład którego mają wchodzić w zmiennej co do dni postaci: wędliny, produkty mleczne i drobiowe oraz zupa mleczna;
b)Obiad - podstawowy zestaw, w skład którego maja wchodzić: zupa, drugie danie, deser;
c)Kolacja - podstawowy zestaw, w skład którego wchodzić mają w zamiennej co do dni postaci wędliny, produkty mleczne i drobiowe.
7.W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania posiłków specjalnych dla wymogów dietetycznych:
-dieta cukrzycowa - 5 posiłków dziennie;
-dieta ziemniaczana;
-diety półpłynne lub płynne.
Liczba i rodzaj posiłków tego typu podana będzie z odpowiednim wyprzedzeniem. 8.Zamówienia będą dokonywane do godz. 15.00 dnia poprzedzającego ich realizację z zastrzeżeniem możliwości zwiększenia ilości posiłków do godz. 10.00 w dniu realizacji.
9.Wykonawca zobowiązany jest do zakupu wszystkich niezbędnych artykułów. 10.Wszystkie koszty związane z przygotowaniem, produkcją i transportem posiłków ponosi Wykonawca.
11.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania posiłków w sterylnych, hermetycznych termosach transportem własnym; Wykonawca musi posiadać zgodę na wywóz posiłków na zewnątrz z kuchni, w której będą przygotowywane.
12.Pojazd, którym będą przewożone posiłki musi spełniać normy pojazdu do przewozu żywności.
13.Pracownik zajmujący się dostawą posiłków do Oddziału Kardiologii musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia oraz być w odzieży ochronnej.
14.Wykonawca zapewnia dostarczenie do Oddziału Kardiologii odpowiednich hermetycznie zamykanych pojemników na odpady pokonsumpcyjne.
15.Wykonawca zobowiązuje się do zabierania pojemników (przechowywanych w lodówce ) z ich zawartością po upływie 48 godzin.
16.Wykonawca zobowiązuje się do zabierania pojemników bezpośrednio (w jak najkrótszym czasie) po dostarczeniu posiłków i zmywania ich poza terenem Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego Meditrans; termoporty i pojemniki mają być myte u Wykonawcy.
17.Przygotowanie posiłków musi być nadzorowane przez dyplomowanego dietetyka zgodnie z zasadami żywienia pacjentów szpitalnych.
Szacunkowa wartość zamówienia 160 000 PLN tj. 39 805 EURO / 2 lata.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans" SPZOZ w Warszawie
Ulica ul. Poznańska 22
Nr domu 22
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-685
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5251243
Fax 022 5251279
Internet www.meditrans.waw.pl
Regon 00029467400000
E mail agnieszka.sztorc@meditrans.waw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/04/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie, 3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych powyżej oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnienie tych warunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnego warunku udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty -zgoda SANEPID-u na przewóz żywności określonym środkiem transportu, spełniającym normy pojazdu do przewozu żywności; -dopuszczenie przez SANEPID pomieszczenia do przygotowywania posiłków; -imię i nazwisko dietetyka, który będzie nadzorował przygotowanie posiłków oraz dokument potwierdzający posiadane przez niego kwalifikacje.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wyklucza się takie zmiany umowy, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego. Dopuszczalne są zmiany treści niniejszej umowy, konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zwłaszcza w przypadku: a)zmniejszenia ceny jednostkowej produktu; b)w przypadku zmiany stawek podatku VAT oraz cen urzędowych w trakcie trwania umowy, ceny zostaną zmienione w dniu wejścia w życie stosownego rozporządzenia lub ustawy; c)zmiany dietetyka, który będzie nadzorował przygotowanie posiłków; d)zmiany danych lub przekształcenia Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); e)zmiany podyktowane zmianą obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
Kryt cena A
Spec www www.meditrans.waw.pl
Spec war Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego MEDITRANS SPZOZ, ul. Poznańska 22, 00-685 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, I piętro - Budynek Główny, pok. 102 A.
Data skl 11/04/2013
Godz skl 09:30
Miejsce Dział Zamówień Publicznych, I piętro - Budynek Główny, pok. 102 A, ul. Poznańska 22, 00-685 Warszawa. Otwarcie ofert: 11.04.2013 r. godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego - sala konferencyjna.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)