Publication date |
2013-04-03 |
End date |
2013-04-12 10:00:00 |
Instytucja |
Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych |
Miejscowość |
Wrocław |
Województwo |
dolnośląskie |
Branża |
- Komputery osobiste,
- Sprzęt peryferyjny,
- Różny sprzęt komputerowy,
- Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu,
- Serwery
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
129042 / 2013 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
302133008, 302131006, 302360002, 331951004, 302320004, 482000000, 386521001, 386500006, 386510003, 302321108, 488200002, 302321201 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych
|
Ulica |
ul. Szewska 48
|
Nr domu |
48
|
Miejscowosc |
Wrocław
|
Kod poczt |
50-139
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
071 3432855
|
Fax |
071 3432855
|
Internet |
www.uni.wroc.pl
|
Regon |
00000130100000
|
E mail |
przetargi@wnhip.wroc.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
15
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
21
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
|
Wiedza |
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną dostawę :
-sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 100000 zł brutto (zadanie 1, 2, 4, 6, 7, 8),
-oprogramowania o wartości 10000 zł brutto (zadanie 12, 13, 15),
- serwerów o wartości 20000 zł brutto (zadanie nr 3),
- sprzętu fotograficznego lub (i) audiowizualnego o wartości 20000 zł brutto (zadanie 5, 9, 10, 11, 14)
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
Patrz punkt III 6
|
Inne dokumenty |
Inne dokumenty: 1)Formularz ofertowy. 2)Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 3)W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów. 4)Pisemne zobowiązanie w oryginale innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-jeżeli wykonawca podlegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 5) W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt. 2,3,4. Dokumenty wymienione w pkt. 1 pkt. 5 i pkt. 6 podmioty mogą złożyć wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. 6) Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest czytelna lub budzi wątpliwość, co do jej prawdziwości. 8) Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy: a) Wykonawca przedłoży wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia, b) Przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami: - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący zał. nr 3.
2. Zamawiający przewiduje zmianę wysokości zastosowanej stawki VAT w przypadku wyrażenia zgody przez MNiSW na zastosowanie 0 stawki VAT na zakupione towary, 3. Zamawiający przewiduje możliwość dostawy zamiennika w przypadku, gdy zamawiany sprzęt nie jest dostępny na rynku. Zamiennik musi mieć co najmniej takie same parametry jak sprzęt zamawiany. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę stawki VAT na oferowane zamówienie pod warunkiem legislacyjnej zmiany obowiązujących stawek na terenie Polski.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.uni.wroc.pl
|
Spec war |
Dziekanat Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego ul. Szewska 48 50-139 Wrocław
|
Data skl |
12/04/2013
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Dziekanat Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego ul. Szewska 48 50-139 Wrocław, I piętro, pokój 110
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|