AZP/261/D/21/AGU/29/2013 - Przetarg nieograniczony na dostawę, wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem, rolet i żaluzji na potrzeby UMB

Publication date 2013-04-03
End date 2013-04-11 12:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 129044 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 395154009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem rolet i żaluzji na potrzeby UMB.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i warunki zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - FORMULARZ CENOWY - stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Ulica ul. Jana Kilińskiego 1
Nr domu 1
Miejscowosc Białystok
Kod poczt 15-089
Wojewodztwo podlaskie
Tel 085 7485400
Fax 085 7485627
Internet www.umb.edu.pl
Regon 00028860400000
E mail zampubl@umwb.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 15
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza nie dotyczy
Potencjal nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA WINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY: Prospekty foldery oferowanych wyrobów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego;; Certyfikat zgodności CE świadczący o zgodności wyrobów z europejskimi warunkami bezpieczeństwa; Atest higieny i trudnozapalności wystawiony przez Instytut Włókien Naturalnych lub inną jednostkę uprawnioną do certyfikacji na materiały, z których będzie wykonany przedmiot zamówienia; Oświadczenie, że oferowane materiały użyte do wykonania elementów wyposażenia dopuszczone są do obrotu na terytorium RP, posiadają wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, oraz spełniają wszelkie wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa użytkowania wraz z zobowiązaniem się do przedstawienia Zamawiającemu, na każde jego żądanie, ww dokumentów - na Formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; W przypadku rozwiązań równoważnych wskazać (podać dokumenty tj. atesty polskie i europejskie, certyfikaty art. potwierdzające równoważność proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań w trybie art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dołączając wykaz ww dokumentów z podaniem nazwy podmiotu wydającego przedmiotowy dokument - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia).
Inne dokumenty INNE DOKUMENTY: 1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2)pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2.2) tej części SIWZ - w oryginale lub poświadczone notarialnie; 3)wypełnioną Tabelę Opisu Przedmiotu Zamówienia - Formularz Cenowy - załącznik Nr 2 do SIWZ; 4)wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć załącznik Nr 5 do SIWZ); 5)wypełniony załącznik Nr 7 do SIWZ - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy: a.konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, b.zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki stron, c.zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, d.istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania Umowy z przyczyn leżących po stronie Kupującego, w szczególności z powodu zmiany terminu wykonania robót budowlanych w siedzibie Użytkownika. Dopuszcza się możliwość zmiany podmiotów wskazanych w § 7 ust. 1 i 2 umowy. Zmiana taka wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i nie stanowi zmiany umowy. Jednakże w przypadku zmiany serwisu gwarancyjnego, serwis każdorazowo musi spełniać wymogi dla serwisu określone w SIWZ.
Kryt cena A
Spec www www.umb.edu.pl
Spec war Dział Zamówień Publicznych, pok. 12 Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ul. Mickiewicza 2 C, 15-222 Białystok
Data skl 11/04/2013
Godz skl 12:00
Miejsce Kancelaria Ogólna UMB (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter) ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)