Usługa telefonii komórkowej oraz usługa mobilnego dostępu do internetu na potrzeby WUP w Szczecinie

Publication date 2013-04-03
End date 2013-04-15 11:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Dostawcy usług internetowych (ISP)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 129296 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 642120005, 724110004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Usługa telefonii komórkowej oraz usługa mobilnego dostępu do internetu na potrzeby WUP w Szczecinie w podziale na dwie Części.
Przedmiotem zamówienia w Częśći I jest świadczenie usług telefonii komórkowej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dn. 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 z 2004 r. poz. 1800 z późn. zm.) Przedmiotem zamówienia w Części II jest świadczenie usługi pakietowej transmisji danych (mobilnego dostępu do Internetu) za pomocą sieci telefonii komórkowej. Świadczenie w/w usługi ma się odbywać na terenie Polski (zgodnie z mapą zasięgu operatora).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
Ulica ul. Mickiewicza 41
Nr domu 41
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70-383
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 091 4256100
Fax 091 4256103
Internet www.wup.pl
Regon 81014446200000
E mail wup@unet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający żąda następujących dokumentów: aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, wydane przez Prezesa UKE w trybie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) oraz przepisy art. 64 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 173, poz. 1807).Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
Wiedza Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji
Potencjal Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji
Zdolne zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacj
Sytuacja zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacj
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty -Formularz nr 1 - oferta cenowa dla Części I -Formularz nr 2 - oferta cenowa dla Części II -Formularz nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. -Formularz nr 4 - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. -Formularz nr 5 - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej -aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, wydane przez Prezesa UKE w trybie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) oraz przepisy art. 64 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 173, poz. 1807). -aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. -Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Tylko w sytuacjach określonych w Części II w Rozdziale I 1.13. lub w przypadku składania oferty wspólnej. -Aktualny Regulamin Biznesowy na poszczególne usługi, oraz cennik pozostałych usług.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: -Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 13.8 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności. Zmiany, które mogą nastąpić na wniosek Wykonawcy, które nie będą wymagały wyrażenia zgody przez Zamawiającego: -Zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. -Zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, musi nastąpić zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie pomniejszonego podatku. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Kryt cena A
Spec www www.wup.pl
Spec war Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ul. A. Mickiewicza 41 70-383 Szczecin pok. 039
Data skl 15/04/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ul. A. Mickiewicza 41 70-383 Szczecin pok. 036 Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Przedmiot zamówienia dla Części II współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu społecznego i Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Czy uniewaznienie Nie
Dok grup kap 1 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)