Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
|
Ulica |
ul. Mickiewicza 41
|
Nr domu |
41
|
Miejscowosc |
Szczecin
|
Kod poczt |
70-383
|
Wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
091 4256100
|
Fax |
091 4256103
|
Internet |
www.wup.pl
|
Regon |
81014446200000
|
E mail |
wup@unet.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
2
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/12/2013
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający żąda następujących dokumentów: aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, wydane przez Prezesa UKE w trybie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) oraz przepisy art. 64 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 173, poz. 1807).Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
|
Wiedza |
Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw
do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych
w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji
|
Potencjal |
Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji
|
Zdolne |
zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw
do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacj
|
Sytuacja |
zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw
do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacj
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
-Formularz nr 1 - oferta cenowa dla Części I
-Formularz nr 2 - oferta cenowa dla Części II
-Formularz nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-Formularz nr 4 - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-Formularz nr 5 - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
-aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, wydane przez Prezesa UKE w trybie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) oraz przepisy art. 64 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 173, poz. 1807).
-aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. -Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Tylko w sytuacjach określonych w Części II w Rozdziale I 1.13. lub w przypadku składania oferty wspólnej.
-Aktualny Regulamin Biznesowy na poszczególne usługi, oraz cennik pozostałych usług.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
-Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności:
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 13.8 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności.
Zmiany, które mogą nastąpić na wniosek Wykonawcy, które nie będą wymagały wyrażenia zgody przez Zamawiającego:
-Zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę.
-Zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, musi nastąpić zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie pomniejszonego podatku. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.wup.pl
|
Spec war |
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
ul. A. Mickiewicza 41
70-383 Szczecin
pok. 039
|
Data skl |
15/04/2013
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
ul. A. Mickiewicza 41
70-383 Szczecin
pok. 036 Kancelaria
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Przedmiot zamówienia dla Części II współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu społecznego i Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|