Dostawa zespołu kurtynowego wraz z osprzętem dla Centrum Kultury w Świdniku

Publication date 2013-04-03
End date 2013-04-12 12:00:00
Instytucja Gmina Miejska Świdnik
Miejscowość Świdnik
Województwo lubelskie
Branża
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 130154 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 395151006, 511100006, 805110009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu do Centrum Kultury w Świdniku do obsługi kina cyfrowego dla Miejskiego Ośrodka Kultury w Świdniku:
4.1.1Kurtyna dekoracyjna
a) Torowisko kurtyny dekoracyjnej wykonane z profila aluminiowego w kolorze czarnym o długości 16,00 mb wraz z uchwytami przystosowanymi do zamocowania na konstrukcji torowiska i kompletem kół przewojowych, napinaczem , linką ciągnącą i wózkami prowadzącymi wykonanymi z aluminium, wyposażonymi w 6 szt. rolek, oraz wózkami jezdnymi wyposażonymi w 2 szt. rolek wykonanych z teflonu i zbijaki gumowe w celu cichej pracy podczas ruchu kurtyny. Napęd elektromechaniczny kurtyny scenicznej dekoracyjnej przystosowany do montażu naściennego, wyposażony w przekładnię ślimakową i silnik jednofazowy o mocy 0,18 kW, bębna nawojowego liny, zespół wyłączników krańcowych dla ustawienia pozycji zamkniętej i otwartej kurtyny, rozdzielnię zasilająco -sterowniczą przystosowaną do podłączenia kaset zdalnego sterowania - przewodowo w dowolnej ilości np.: oświetleniowiec, kinooperator, inspicjent i bezprzewodowo przy użyciu pilota zdalnego sterowania. Całość osłonięta obudową wykonaną z blachy stalowej z perforacją i pomalowana farbą proszkową w kolorze czarnym - 1 komplet.
b) Kotara kurtyny dekoracyjnej dwuczęściowej rozsuwana na boki, uszyta z pluszu dekoracyjnego w kolorze czarnym o gramaturze 360 g/m2 , posiadająca atest o niepalności, drapowanie 50 %, w górnej części troki do zawieszenia na wózkach, u dołu tunel z obciążnikami. Wymiary kotary: wys. 5,00 mb, szer. 16,00 mb - 1 komplet.
c) Paludament górny uszyty z pluszu dekoracyjnego w kolorze czarnym o wymiarach: 16,0 x 1,0 m - 1 sztuka.
d) Pulpit sterowniczy dla kurtyny dekoracyjnej montowany n/t w kabinie kinooperatora - sterowanie przewodowe (bez wykonywania instalacji sterowniczej) i pilot zdalnego sterowania - 1 sztuka.
4.1.2 Kurtyna formatowa
a)Torowisko kurtyny formatowej wykonane z profila aluminiowego w kolorze czarnym o długości 12,00 mb wraz z uchwytami przystosowanymi do zamocowania na konstrukcji torowiska i kompletem kół przewojowych, napinaczem , linką ciągnącą i wózkami prowadzącymi wykonanymi z aluminium, wyposażonymi w 6 szt. rolek, oraz wózkami jezdnymi wyposażonymi w 2 szt. rolek wykonanych z teflonu i zbijaki gumowe w celu cichej pracy podczas ruchu kurtyny. Napęd elektromechaniczny kurtyny scenicznej formatowej przystosowany do montażu naściennego, wyposażony w przekładnię ślimakową i silnik jednofazowy o mocy 0,18 kW, bębna nawojowego liny, zespół wyłączników krańcowych dla ustawienia 4 pozycji formatu, rozdzielnię zasilająco -sterowniczą przystosowaną do podłączenia kaset zdalnego sterowania - przewodowo w dowolnej ilości np.: oświetleniowiec, kinooperator, inspicjent, i bezprzewodowo przy użyciu pilota zdalnego sterowania. Całość osłonięta obudową wykonaną z blachy stalowej z perforacją i pomalowana farbą proszkową w kolorze czarnym - 1 komplet.
b) Kotara kurtyny formatowej dwuczęściowej rozsuwana na boki, uszyta z materiału akustycznego w kolorze czarnym, posiadająca atest o niepalności, drapowanie 50 %, w górnej części troki do zawieszenia na wózkach, u dołu tunel z obciążnikami. Wymiary kotary: wys. 5,00 mb, szer. 12,00 mb - 1 komplet.
c) Pulpit sterowniczy dla kurtyny formatowej montowany n/t w kabinie kinooperatora - sterowanie przewodowe (bez wykonywania instalacji sterowniczej) i pilot zdalnego sterowania - 1 sztuka.
4.1.3Demontaż istniejących mechanizmów, montaż w/w mechanizmów kurtynowych (do gotowej instalacji zasilania i sterowania), regulacja, uruchomienie, przeszkolenie obsługi - 1 komplet.
4.2Dostawy/prace dodatkowe
a) Procesor dźwięku kinowego musi być kompatybilny z istniejącym systemem nagłośnienia kinowego Dolby oraz profesjonalnym projektorem cyfrowym (standard DCI) 2D i 3D - 1 sztuka
b) Montaż w/w procesora wraz ze wzmacniaczami w szafie dźwiękowej typu Rack (własność Zamawiającego), podłączenie do instalacji elektroakustycznej, regulacje, zestrojenie, przeszkolenie obsługi - 1 kpl
c) Maskownice boczne oraz maskownice górna i dolna ekranu kinowego, wykonane z pluszu dekoracyjnego w kolorze czarnym, montowane do ramy ekranowej - 1 komplet
4.3Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy , zgodny z obowiązującymi normami, sprawny technicznie oraz przystosowany do użytkowania przez Zamawiającego.
4.4Okres gwarancji powinien wynosić minimum 36 m-cy licząc od dnia podpisania odbioru końcowego i protokolarnym stwierdzeniu, że przedmiot umowy jest wolny od wad. Termin gwarancji ulega przedłużeniu w przypadku zgłoszenia reklamacji o okres zaczynający się datą zgłoszenia jej na piśmie a zakończony dniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu wolnego od wad czy usterek.
4.5Świadczenie przeglądu gwarancyjnego minimum 1 raz w roku w okresie gwarancji ( w ramach zamówienia i w ramach wynagrodzenia ofertowego).
4.6Czas reakcji serwisu dotyczącego wykrytych wad i usterek przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji w ciągu 24 godzin od powiadomienia.
4.7Świadczenie serwisu pogwarancyjnego oraz dostaw części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez cały okres eksploatacji , nie krócej jednak niż 8 lat od upływu gwarancji. Czas dostępu do serwisu nie dłuższy niż 24 godziny.
4.8W przypadku zgłoszenia usterki sprzętu , wykonawca zobowiązuje się do jej usunięcia w przeciągu 24 h od zgłoszenia, a w przypadku niemożności usunięcia usterki w ww. czasie Wykonawca dostarczy i uruchomi sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych od parametrów sprzętu uszkodzonego w terminie 48 h od zgłoszonej usterki.
4.9Zamawiający zaleca Wykonawcom zainteresowanym realizacją niniejszych zadań odbycie wizji lokalnej w Centrum Kultury w Świdniku. Wizja lokalna może się odbyć w godzinach urzędowania tj, od 8:00 - 16:00 po uprzednim uzgodnieniu jej z pracownikiem MOK. Osobą do kontaktów z Wykonawcami jest:
Pani Aneta Komsta tel. 509 745 004
Pan Adam Żurek tel. 509 793 763
4.10Wykonawca przy odbiorze końcowym przekaże Zamawiającemu instrukcje obsługi , atesty , aprobaty techniczne wraz z dokumentacją techniczną zainstalowanego sprzętu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w niniejszej SIWZ, w Załączniku Nr 6 - Specyfikacja techniczna.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Świdnik
Ulica ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
Nr domu 15
Miejscowosc Świdnik
Kod poczt 21-040
Wojewodztwo lubelskie
Tel (081) 468 66 25
Fax 081 751 76 08
Internet www.bip.swidnik.tensoft.pl
E mail zampub@swidnik.umgov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu większej ilości tego samego rodzaju zamówień niż przewidywana w zamówieniu podstawowym jednakże nie przekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego - zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz .U. z 2012 r , poz. 1271./.
Czas D
Data zak 04/06/2013
Wadium 2000 PLN
Zaliczka Nie
Wiedza W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości ,przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów , że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz że wykonał dostawy sprzętu kinowego co najmniej: - 1 zamówienie o wartości minimum 100 000 zł ,
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 3.W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuści dokonywanie zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego w następującym zakresie i na następujących warunkach: a)Zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron na piśmie, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy nie mogą naruszać art. 144 ustawy. b)W przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, Zamawiający sporządza protokół konieczności, a następnie dostarcza je wraz ze zleceniem. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia kosztów zamówienia. c)W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku Vat, wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze zmienionej stawki VAT obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
Kryt cena A
Spec www www.bip.swidnik.tensoft.pl
Spec war Miejski Ośrodek Kultury Świdnik 21-040 Al.Lotników Polskich 24 w pokoju - sekretariat.
Data skl 12/04/2013
Godz skl 12:00
Miejsce Miejski Ośrodek Kultury Świdnik 21-040 Al.Lotników Polskich 24 w pokoju - sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)