Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
Publication date | 2013-04-05 |
End date | 2013-04-15 09:00:00 |
Instytucja | Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera |
Miejscowość | Łódź |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 134012 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302300000, 302000001, 302130005, 302131006, 302321108, 302313000, 486240008 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi /magazyn IMP/ fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. Zamówienie zostało podzielone na VII części /7 Pakietów/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawcy mogą złożyć oferty na wszystkie części zamówienia (pakiety) lub na poszczególne z nich. Wymagania wspólne dla wszystkich części zamówienia (pakietów): 1.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 2.Wykonawca może zaproponować sprzęt równoważny tzn. taki, który co najmniej posiada parametry określone w SIWZ dla poszczególnych urządzeń /załącznik nr 2 do SIWZ/. 3.Wykonawca oświadcza, że sprzęt dostarczany w ramach umowy jest sprzętem fabrycznie nowym i będzie posiadał parametry techniczne i użytkowe w pełni zgodne z zapisanymi w ofercie Wykonawcy, a także nie spowoduje utraty gwarancji urządzeń do których jest przeznaczony. 4.Przedmiot zamówienia wchodzący w zakres dostawy zostanie dostarczony do Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w czasie transportu. 5.Urządzenia, dla których wymagany jest certyfikat bezpieczeństwa CE muszą być właściwie oznakowane. Wraz z urządzeniami Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające, że urządzenia posiadają wymagany certyfikat bezpieczeństwa CE lub oświadczenie, że certyfikat nie jest wymagany. 6.Wraz z urządzeniami Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pełną dokumentację /opisy urządzeń/ w języku polskim (preferowany) lub angielskim. 7.Oferowane towary muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację /ilość, dane indywidualizujące - marka / symbol/ bez konieczności naruszania opakowania. 8.Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony poprzez sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego, wskazującego producenta, model, konfigurację sprzętu i numery seryjne produktów oraz z ich krótką charakterystykę. Protokół zostanie podpisany przez Strony niniejszej umowy. 9.Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tym związanych, może odmówić przyjęcia dostawy jeżeli a)jakikolwiek element przedmiotu zamówienia nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami lub opakowania będą naruszone 10.W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad podczas odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostarczonego towaru. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od wad na swój koszt i niebezpieczeństwo w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego. 11.Termin realizacji dostawy maksymalnie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 12.Wykonawca zobowiązuje się uzgodnić z Zamawiającym termin dostawy przedmiotu zamówienia z wyprzedzeniem 1 dnia roboczego. 13.Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania kompatybilności bezpieczeństwo, stabilność i wydajność/ nowych komputerów z istniejącym systemem plików w oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows oraz serwerem pocztowym Microsoft Exchange. 14.Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Instytutu, Wykonawca zapewni: a) odbiór na własny koszt i ryzyko wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych; b) dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt i ryzyko, w terminie nie przekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia wady przez serwis, a w uzasadnionych przypadkach w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego; c) w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 14 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi. 15.Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. 16.Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad za telefonicznie lub za pośrednictwem Internetu 17. Wykonawca zobowiązany jest do wydania dokumentu gwarancyjnego (kart gwarancyjnych) do poszczególnych dostarczanych urządzeń, określającego szczegółowe warunki sprawowania serwisu. 18.Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego. 19.Wykonawca w ofercie wskaże producenta, model i parametry wyspecyfikowanego sprzętu. 20.Transport przedmiotu Zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy 21.Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Strony protokołu zdawczo - odbiorczego. 22.Cena wskazana przez Wykonawcę za wykonanie zamówienia jest ceną obejmującą zarówno przedmiot zamówienia jak i dostawę do siedziby Zamawiającego. 23.Koszt dojazdu osób uprawnionych do usunięcia wad dostarczonego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach napraw gwarancyjnych i koszt transportu sprzętu naprawianego w ramach gwarancji poza siedzibą Zamawiającego ponosi Wykonawca. 24.Dla każdego wskazanego oprogramowania dodatkowego /program antywirusowy oraz pakiet biurowy/ zostaną wystawione przez Wykonawcę odrębne faktury zgodnie z ceną jednostkową z formularza cenowego. Część III zamówienia /Pakiet nr 3/ współfinansowana jest ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka Część VI zamówienia/(Pakiet nr 6/ współfinansowana jest ze środków pochodzących z Unii Europejskiej w ramach projektu e-CAPACIT8 Część VII zamówienia /Pakiet nr 7/ współfinansowana jest ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera |
Ulica | ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 |
Nr domu | 8 |
Miejscowosc | Łódź |
Kod poczt | 91-348 |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | 42 6314533 |
Fax | 42 6314573 |
Internet | www.imp.lodz.pl |
Regon | 00028853800000 |
E mail | zampubl@imp.lodz.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Instytut Badawczy |
Rodzaj zam inny | Instytut Badawczy |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 7 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 7 |
Wadium | nie dotyczy |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | oświadczenie z art. 22 ust 1 |
Wiedza | oświadczenie z art. 22 ust 1 |
Potencjal | oświadczenie z art. 22 ust 1 |
Zdolne | oświadczenie z art. 22 ust 1 |
Sytuacja | oświadczenie z art. 22 ust 1 |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Inne dokumenty | 1. wypełnione załączniki do siwz 2. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | www.imp.lodz.pl |
Spec war | Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8 w pokoju 384 - Sekcja Zamówień Publicznych |
Data skl | 15/04/2013 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8 w pokoju 81 - Kancelaria Główna |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Część III zamówienia /Pakiet nr 3/ współfinansowana jest ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka Część VI zamówienia /Pakiet nr 6/ współfinansowana jest ze środków pochodzących z Unii Europejskiej w ramach projektu e-CAPACIT8 Część VII zamówienia /Pakiet nr 7/ współfinansowana jest ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka |
Czy uniewaznienie | Nie |