zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i innych urządzeń biurowych.

Publication date 2013-04-08
End date 2013-04-16 09:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 135824 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301921136, 301923004, 301976442, 301993302
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i innych urządzeń biurowych.
Pakiet nr 1 - Tusze do drukarek atramentowych.
Pakiet nr 2 - Tonery i akcesoria do drukarek laserowych.
Pakiet nr 3 - Taśmy barwiące do drukarek igłowych - oryginalne.
Pakiet nr 4 - Papier do drukarek.
Pakiet nr 5 - Eksploatacja faksów i kserokopiarek - oryginalne.

Opis

Pakiet nr 1 - Tusze do drukarek atramentowych.Pakiet nr 2 - Tonery i akcesoria do drukarek laserowych.Pakiet nr 3 - Taśmy barwiące do drukarek igłowych - oryginalne.Pakiet nr 4 - Papier do drukarek.Pakiet nr 5 - Eksploatacja faksów i kserokopiarek - oryginalne.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Ulica ul. Lwowska 60
Nr domu 60
Miejscowosc Rzeszów
Kod poczt 35-301
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 017 8664000
Fax 017 8664702
Internet www.szpital2.rzeszow.pl
Regon 69069752900000
E mail zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Wiedza Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Potencjal Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Sytuacja Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Materiały informacyjne (opisy, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia - w języku polskim- potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 (Opis przedmiotu zamówienia. 2. Dokument potwierdzający, że dostarczone tusze i tonery do drukarek wytworzone zostały zgodnie z normą ISO 9001 i normą środowiskową ISO 14001 lub normami równoważnymi (dotyczy pakietu nr 1 i 2 materiały refabrykowane). 3. W przypadku złożenia ofert równoważnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dostarczenia przez Wykonawcę próbek oferowanych artykułów oraz odpowiednich dokumentów dopuszczających do obrotu i używania.
Inne dokumenty 1) Wypełniony Formularz ofertowy. ( dla każdego pakietu ) 2) Wypełnione Formularz cenowy. ( dla każdego pakietu ) 3) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 5) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.(Jeżeli dotyczy). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty wymienione w pkt IX ppkt 2 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakiego postępowania ono dotyczy, jakich Wykonawców dotyczy, wykazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy też również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców w tym ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony ustalają, że nie przewidują zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, zmian przewidzianych w § 2 ust. 3 tj. 1. W przypadku zmiany przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania niniejszej umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów., § 3 ust. 2 tj. 1. W sytuacji zmiany aktualnego zapotrzebowania Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części zamówienia objętego niniejszą umową. Zmiana zapotrzebowania może obejmować do 20 % przedmiotu umowy. , a nadto gdy: nastąpią przekształcenia własnościowe, nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne nastąpią zmiany adresu, w razie zakończenia, wstrzymania lub wycofania produkcji przedmiotu zamówienia zastępuje się produktem zamiennym o parametrach nie gorszych - cena nie wyższa niż w ofercie, przedmiot zamówienia zastępuje się produktem o lepszych parametrach lub właściwościach - cena jednostkowa nie wyższa niż w ofercie, zmianie ulega nr katalogowy lub wielkość opakowań.
Kryt cena B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Okres stałości cen jednostkowych (min. 90 dni)
Kryt 2p 15
Spec www www.szpital2.rzeszow.pl
Spec war Szpital Wojewódzki nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej ul. Lwowska 60 35-301 Rzeszów Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Data skl 16/04/2013
Godz skl 09:00
Miejsce Szpital Wojewódzki nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej ul. Lwowska 60 35-301 Rzeszów Sekretariat Dyrektora
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)