Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostarczanie fabrycznie nowych materiałów biurowych dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji

Publication date 2013-04-08
End date 2013-04-16 10:00:00
Instytucja Łódzki Ośrodek Geodezji
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 136454 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301995005, 301991001, 378238001, 301900007, 378238001, 302370009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostarczanie fabrycznie nowych materiałów biurowych dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji.
2.Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:
2.1 dla I części postępowania przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r.
2.2 dla II części postępowania przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz sukcesywne dostarczanie kalki; papieru samokopiującego i mediów światłoczułych dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r.

Opis

Sprzedaż oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r.Sprzedaż oraz sukcesywne dostarczanie kalki; papieru samokopiującego i mediów światłoczułych dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Łódzki Ośrodek Geodezji
Ulica ul. Traugutta 21/23
Nr domu 21/23
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-113
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 6374706
Fax 42 6374777
Internet www.log.lodz.pl
Regon 47083053600000
E mail t.zajac@log.lodz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2013
Wadium 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium zadanie częściowe nr 1 w wysokości 1800zl (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych); zadanie częściowe nr 2 w wysokości 950zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych) na okres związania ofertą. 2. Wadium może też być wnoszone w następujących formach: 1)pieniądzu 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z póżn. zm.) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze: 65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi z dopiskiem wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na Zakup materiałów biurowych nr sprawy OAZP.2710/23/2013. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą sumę 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie (w każdym zadaniu częściowym).
Zaliczka Nie
Uprawnienie W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ww. ustawy dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) znajdowania sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wiedza Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w oparciu o potwierdzenie spełnienia warunków w zakresie wskazanym poniżej. W szczcególności wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 zamówienia na dostawy materiałów biurowych o wartości: w zadaniu częściowym nr 1 - 50 000 zł brutto w zadaniu częściowym nr 2 - 30 000zł (każda); z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje spełnienie powyższego warunku polegając na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli zostanie wykazane uczestnictwo tego podmiotu w realizacji zamówienia i określony zostanie charakter uczestnictwa.
Potencjal Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zdolne Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Sytuacja Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty 1)Formularz oferty wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do s.i.w.z.; 2)Sporządzony przez Wykonawcę Formularz asortymentowo-cenowy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 2a i 2b do s.i.w.z.; 3)Wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do s.i.w.z. 4)Zaakceptowany wzór umowy wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do s.i.w.z. Inne dokumenty Jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/-by działające na podstawie pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia); W przypadku gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy PZP, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu; W przypadku nie udowodnienia w ofercie Zamawiającemu w wystarczający sposób dysponowania zasobami podmiotu trzeciego, niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia, w trakcie badania dokumentów złożonych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający wezwie do przedstawienia dokumentów, dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zapotrzebowania na poszczególne materiały biurowe spośród wskazanych w Rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w obrębie całkowitej ceny za realizację zamówienia. 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zakupu pewnej części materiałów biurowych będących przedmiotem przetargu i umowy, o których mowa w Rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednakże nie więcej niż do 20 % wartości zamówienia.
Kryt cena A
Spec www www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
Spec war www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
Data skl 16/04/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Łódzki Ośrodek Geodezji 90-113 Łódź ul. Traugutta 21/23 , VIII piętro, sekretariat pok. 808.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)