Sukcesywna dostawa odzieży roboczej dla personelu medycznego, bielizny i pościeli szpitalnej wielorazowego użytku do Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli

Publication date 2013-04-08
End date 2013-04-18 12:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Miejscowość Nowa Sól
Województwo lubuskie
Branża
  • Bielizna pościelowa,
  • Bielizna szpitalna,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 136516 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 395120004, 351134003, 395180006, 331990001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa odzieży roboczej dla personelu medycznego, bielizny i pościeli szpitalnej wielorazowego użytku do Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Ulica ul. Chałubińskiego 7
Nr domu 7
Miejscowosc Nowa Sól
Kod poczt 67-100
Wojewodztwo lubuskie
Tel 068 3882111
Fax -68 3871281
Internet www.szpital-nowasol.pl
Regon 97077473300000
E mail zpnowasol@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia warunku w tym punkcie.
Wiedza Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert dwóch dostaw na pościel i bieliznę szpitalną o wartości nie mniejszej 119.000,00 zł netto każda z nich lub: - W Pakiecie I dwóch dostawy pościeli szpitalnej każda o wartości nie mniejszej niż 65.000,00 zł netto. - W Pakiecie II dwóch dostaw serwet operacyjnych i pościeli każda o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł netto. - W Pakiecie III dwóch dostaw bielizny szpitalnej o wartości nie mniejszej niż 11.000,00 zł netto. - W Pakiecie IV dwóch dostaw odzieży roboczej dla pracowników medycznych o wartości nie mniejszej 18.000,00 zł netto, z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Potencjal Zamawiający nie stawia warunku w tym punkcie.
Zdolne Zamawiający nie stawia warunku w tym punkcie.
Sytuacja Zamawiający nie stawia warunku w tym punkcie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy potwierdzają spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty n/w dokumenty: 3.1 Certyfikaty i dopuszczenia zgodne z obowiązującym prawem lub oświadczenie o posiadaniu certyfikatów i dopuszczeń przez Wykonawców zgodnych z obowiązującym prawem- załączyć do oferty 3.2 Oryginalne katalogi, broszury lub ulotki informacyjne producenta - załączyć do oferty. Dotyczy Pakietu III i IV 3.3 Certyfikat zgodności na wyrób gotowy Instytutu Włókiennictwa zgodnie z Polską Normą- załączyć do oferty- dotyczy Pakietu IV 3.4 Świadectwo jakości tkanin- załączyć do oferty- dotyczy Pakietu IV 3.5 Wykonawca wraz z oferta zobowiązany jest do dostarczenia próbek zaoferowanego asortymentu Pakiet I po 1 sztuce -poz. 3,11,22,30,39,50,57,64 Pakiet II po 1 sztuce - poz. 1,4,6 Pakiet III po 1 sztuce - poz. 1,2,3,4, Pakiet IV po 2 sztuki/komplety w różnych rozmiarach -poz. 1,2,3,4,5 Próbki zostaną sprawdzone w toku badania i oceny ofert pod kątem zgodności parametrów oferowanego asortymentu z wymogami technicznymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ. Próbki powinny być zapakowane i opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne ustalenie, której oferty dotyczą. Opis musi zawierać nazwę Wykonawcy oraz nazwę i numer zadania Uwaga: Zamawiający zastrzega, iż złożone przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i z którym zostanie podpisana umowa w przedmiocie wykonania zamówienia próbki oferowanych dóbr, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z ofertą a które stanowią załącznik do protokołu postępowania podlegać będą zatrzymaniu przez Zamawiającego przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania. 3.6 Załączyć do oferty oświadczenie o następującej treści: Wykonawca wyraża zgodę na przesłanie dodatkowych próbek oferowanego asortymentu, na wezwanie Zamawiającego, celem potwierdzenia zgodności zaoferowanego produktu z wymaganiami SIWZ.
Inne dokumenty 4.Inne oświadczenia i dokumenty. 1)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ 2)Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - zgodnie z zał. Nr 3, 3a, 3b i 3c do SIWZ 3)Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale XII pkt 2 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. 4)Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, 5)Umowę spółki cywilnej - jeśli dotyczy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie do niej nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnianiu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności: 2.1 Zmiany stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto. 2.2 Konieczności przesunięcia terminów umownych, jako następstwa okoliczności, których nie można było przewidzieć, a wynikających: a) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. b) z powodu siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 2.3 W przypadku, gdy umowa wygaśnie przed terminem określonym w § 3 ust. 1 z uwagi na to, że wartość przedmiotu umowy, który został dostarczony na podstawie złożonych przez Zamawiającego zamówień, przed upływem okresu obowiązywania umowy, osiągnie wysokość maksymalnego wynagrodzenia, które Wykonawca może uzyskać zgodnie z postanowieniami § 4 ust. 1. 2.4W przypadku, gdy wartość złożonych zamówień i dostarczonego przedmiotu zamówienia nie przekroczy maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1, w terminie wskazanym w § 3 ust. 1, umowa może być przedłużona - w drodze aneksu do umowy o maksymalnie dwa miesiące, jednak nie dłużej niż do zrealizowania dostawy przedmiotu zamówienia odpowiadającej wartości maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy. 3.Odstąpienie od umowy lub jej rozwiązanie może nastąpić tylko i wyłącznie w formie pisemnej wraz ze szczegółowym uzasadnieniem i staje się skuteczne z chwilą jego doręczenia. 4.O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.
Kryt cena A
Spec www www.szpital-nowasol.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego biurowiec, pokój numer 6- Dział Zamówień Publicznych, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól.
Data skl 18/04/2013
Godz skl 12:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego biurowiec, pokój numer 34- Sekretariat, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)