Zakup artykułów i sprzętu sportowego
Publication date | 2013-04-09 |
End date | 2013-04-18 10:00:00 |
Instytucja | 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809 |
Miejscowość | Zegrze |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 52653 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 374000002, 184120000, 188200003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1.Zamówienie obejmuje zakup obuwia, odzieży i artykułów sportowych zwanych dalej artykułami i sprzętem sportowym. 2.Wykonawca dostarczy artykuły i sprzęt sportowy fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż na 1 rok przed dokonaniem dostawy, technicznie sprawny i zgodny co do wymagań technicznych i wyposażenia z parametrami określonymi w specyfikacji. 3.Wykonawca udzieli gwarancji jakości i niezawodności eksploatacji przedmiotu umowy - 12 miesięcznej na ubrania i obuwie oraz 24 miesięcznej na pozostałe artykuły sportowe. 4.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamówienia na własny koszt do siedziby Zamawiającego. 5.Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia artykułów i sprzętu sportowego do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 6.Wykonawca o planowanej dostawie artykułów i sprzętu sportowego powiadomi Zamawiającego, z co najmniej 2 - dniowym wyprzedzeniem (dwa dni robocze). 7.Dostawa winna być realizowana jednorazowo w godzinach: od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00 - 14.00, w piątek w godz. 8.00 - 11.00. 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ, w którym zawarte są minimalne żądane parametry jakościowe artykułów i sprzętu sportowego. 9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie parametrów technicznych i jakościowych artykułów i sprzętu sportowego (Ciężar udowodnienia, że zaoferowane produkty odpowiadają wymaganiom wskazanym w SIWZ spoczywa na Wykonawcy). 10.Zamawiający wymaga, aby wykonawca wypełnił kolumnę 3 formularza cenowego, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych artykułów i sprzętu - Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy, na etapie badania ofert, do przedstawienia próbek, opisów, fotografii w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ. 11.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, tj. oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809 |
Ulica | ul. Juzistek 2 |
Nr domu | 2 |
Miejscowosc | Zegrze |
Kod poczt | 05-131 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 22 6883888 |
Fax | 22 6883868 |
Regon | 14291704000000 |
E mail | jw480902@wp.mil.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: jednostka wojskowa |
Rodzaj zam inny | jednostka wojskowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 45 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Wiedza | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Inne dokumenty | 1.Formularz ofertowy - wg zał. nr 1 do SIWZ. 2.Formularz cenowy - zał. nr 2 do SIWZ. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | a.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wartości umowy którego w dniu podpisania umowy nie można było przewidzieć. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości przewidzianych w umowie. b.Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. c.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego |
Kryt cena | A |
Spec www | www.przetargi.army.mil.pl |
Spec war | Jednostka Wojskowa 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, bud. nr 220, pok. 319B |
Data skl | 18/04/2013 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Jednostka Wojskowa 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, kancelaria jawna pokój nr 321, budynek nr 220 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |