Dostawa artykułów spożywczych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju

Publication date 2013-04-09
End date 2013-04-17 12:00:00
Instytucja 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Miejscowość Busko-Zdrój
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Tłuszcze jadalne,
  • Produkty przemiału ziarna,
  • Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości,
  • Cukier i produkty pokrewne,
  • Produkty z ciasta makaronowego,
  • Kawa, herbata i podobne produkty,
  • Przyprawy i przyprawy korzenne,
  • Wody mineralne,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53373 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 158200002, 158300005, 158500001, 158600004, 158700007, 153000001, 156100007, 159810008, 154300001, 152400002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Nazwa opis asortymentu został podany dla każdej CZĘŚCI w formularzach cenowych zał. nr 1 - 9 do SIWZ:
a).CZĘŚĆ nr 1 Dostawa sucharów, herbatników i wyrobów o przedłużonej trwałości;
b).CZĘŚĆ nr 2 Dostawa cukru i produktów pokrewnych;
c).CZĘŚĆ nr 3 Dostawa produktów z ciasta makaronowego;
d).CZĘŚĆ nr 4 Dostawa kawy, herbaty i podobnych produktów;
e).CZĘŚĆ nr 5 Dostawa ziół, przypraw i przypraw korzennych;
f).CZĘŚĆ nr 6 Dostawa owoców przetworzonych;
g).CZĘŚĆ nr 7 Dostawa produktów przemiału zbóż i skrobi;
h).CZĘŚĆ nr 8 Dostawa wód mineralnych;
i).CZĘŚĆ nr 9 Dostawa tłuszczów jadalnych i ryb puszkowanych.
2.Warunki realizacji zamówienia:
a).zamówienia będą zgłaszane telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem, potwierdzone pod względem ilości w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 12:00.
b).dostawy będą realizowane sukcesywnie partiami, nie częściej niż dwa razy
w tygodniu w godzinach 7:00 do 9:00 z rozładunkiem do magazynu Zamawiającego, transportem Wykonawcy w oparciu o szczegółowe zamówienia w asortymencie i w ilościach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy;
c).Wykonawca będzie realizował dostawy w ciągu 2 dni od złożenia zamówienia (zamówienie telefoniczne przez upoważnione osoby);
d).towar dostarczony do Zamawiającego powinien być zgodny z wymaganiami opisanymi w poszczególnych załącznikach dla danego asortymentu;
e).Zamawiający w wyjątkowej dla niego sytuacji zastrzega sobie prawo do zamówienia dostawy w dogodnym dla siebie terminie;
f).Zamawiający każdorazowo przy dostawie będzie dokonywał sprawdzenia:
warunków transportu w tym czystość środka transportu, stanu opakowań;
-zabezpieczenie pracownika dowożącego produkty w czystą odzież ochronną (fartuch, nakrycie głowy); -zgodności dostawy pod względem asortymentu, ilości i jakości, terminów przydatności do spożycia; dokumentacji dotyczącej artykułów (HDI).
3.W przypadku niedochowania powyższych wymogów:
a).Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy lub jej części i niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, a Wykonawca ma obowiązek na własny koszt wymienić towar na pełnowartościowy, nie budzący zastrzeżeń w tym samym dniu;
b).w przypadku wykrycia wad jakościowych ukrytych, stwierdzonych podczas magazynowania lub przy produkcji, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, wadliwy towar pozostawi do jego dyspozycji i w ramach reklamacji będzie żądał wymiany wadliwego towaru na pełnowartościowy w ciągu 24 godzin do daty zgłoszenia.
4.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć atesty wybranych produktów z dostarczanego asortymentu wskazanych przez Zamawiającego i dostarczenie ich na jego wezwanie w dowolnym okresie obowiązywania umowy.
5.Przedstawiciel wykonawcy dokona rozładunku towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w oparciu o szczegółowe zamówienia pod względem ilości.
6.Zamawiający zastrzega sobie zamianę asortymentu w trakcie realizacji umowy w przypadku, gdy produkt nie spełnia oczekiwań Zamawiającego na produkt równoważny, w cenie podanej w ofercie.
7.Wszystkie opakowania jednostkowe środków i preparatów muszą posiadać etykietę w języku polskim wraz z opisem i charakterystyką produktu.
8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość do zmiany limitów ilościowych zamawianych produktów w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach każdego z formularzy cenowych, zarówno w in plus jak i in minus z zachowaniem ceny produktu zgodnie z ofertą.
9.Zmiana limitów ilościowych zamawianych produktów objętych przedmiotem zamówienia może nastąpić w wyniku zmiany potrzeb Zamawiającego, a zmiany te nie spowodują zwiększenia wartości umowy.
10.Dopuszcza się składanie ofert częściowych w ramach całego postępowania z podziałem na każdy z formularzy cenowych - zał. nr 1-9 do SIWZ.
11.W ramach formularza cenowego należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje.
12.Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w formularzu cenowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

Opis

Nazwa i opis asortymentu został podany dla CZĘŚCI nr 1 w formularzach cenowych - zał. nr 1 do SIWZ.Nazwa i opis asortymentu został podany dla CZĘŚCI nr 2 w formularzach cenowych - zał. nr 2 do SIWZ.Nazwa i opis asortymentu został podany dla CZĘŚCI nr 3 w formularzach cenowych - zał. nr 3 do SIWZ.Nazwa i opis asortymentu został podany dla CZĘŚCI nr 4 w formularzach cenowych - zał. nr 4 do SIWZ.Nazwa i opis asortymentu został podany dla CZĘŚCI nr 5 w formularzach cenowych - zał. nr 5 do SIWZ.Nazwa i opis asortymentu został podany dla CZĘŚCI nr 6 w formularzach cenowych - zał. nr 6 do SIWZ.Nazwa i opis asortymentu został podany dla CZĘŚCI nr 7 w formularzach cenowych - zał. nr 7 do SIWZ.Nazwa i opis asortymentu został podany dla CZĘŚCI nr 8 w formularzach cenowych - zał. nr 8 do SIWZ.Nazwa i opis asortymentu został podany dla CZĘŚCI nr 9 w formularzach cenowych - zał. nr 9 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Ulica ul. Gen. F. Rzewuskiego 8
Nr domu 8
Miejscowosc Busko-Zdrój
Kod poczt 28-100
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 041 3780919, 3780348
Fax 041 3780332
Internet www.sanatoria.com.pl
Regon 29052485300000
E mail przetargi@21wszur.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 9
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań do tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - zał. nr 12 do SIWZ
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań do tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - zał. nr 12 do SIWZ
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań do tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - zał. nr 12 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań do tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - zał. nr 12 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań do tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - zał. nr 12 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Aktualną decyzję lub zaświadczenie właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu Wykonawcy do obrotu produktami spożywczymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia, wystawione lub poświadczone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert (ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2010 r., Nr 136 poz. 914 z późn. zm. oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy); 2. Dokument potwierdzający wdrożenie, co najmniej systemu HACCP poprzez zaświadczenie właściwego organu PIS o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP lub protokół z urzędowej kontroli żywności przeprowadzonej przez organy PIS wraz z arkuszem ocen z okresu 12 m-cy lub certyfikat HACCP; 3. Decyzję właściwego organu PIS z wykazem środków transportu spełniających wymagania stawiane przy transporcie żywności będącej przedmiotem zamówienia;
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Spec www http://21wszur.tbu.pl/bip/przetargi.php
Spec war 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ul. Rzewuskiego 8 28-100 Busko-Zdrój, bud. OPAL pokój nr 23
Data skl 17/04/2013
Godz skl 12:00
Miejsce sekretariat 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ ul. Rzewuskiego 8 28-100 Busko-Zdrój bud. AGAT pokój nr 405
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie zmiany mogą zostać wprowadzone do umowy jedynie w przypadkach, o których mowa w art. 144 w/w ustawy, a w szczególności mogą one dotyczyć: a). ustawowej zmiany podatku VAT; b). zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
Kryt cena A

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)