Sprzedaż i dostarczenie artykułów biurowych do Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli na potrzeby projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Etap II

Publication date 2013-04-10
End date 2013-04-18 15:00:00
Instytucja Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 54219 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (tuszy i tonerów)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli
Ulica ul. E. Kwiatkowskiego 1
Nr domu 1
Miejscowosc Stalowa Wola
Kod poczt 37-450
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 0-15 8134854
Fax 0-15 8134854
Internet www.cezstalowawola.pl
Regon 00003195700000
E mail ckpstalowawola@onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2013
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem wystarczającym do wykonania zamówienia
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Wzór oferty Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Wykaz części zamówienia, które wykonawcy wykonają własnymi siłami, a które zamierzają powierzyć podwykonawcom. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w takim przypadku załącza do oferty odpowiednie oświadczenie. W przypadku braku oświadczenia uznaje się, że oferent samodzielnie wykona zamówienie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów: -aneks personalny - dopuszczający zmianę, wymienionych w umowie, przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy wskazanych jako osoby do kontaktu; -aneks cenowy - dopuszczający obniżenie ceny za dany przedmiot zamówienia; -aneks dotyczący przedmiotu zamówienia -zamiany produktu w przypadku zaprzestania produkcji lub niemożności dostawy na produkt równoważy lub lepszy jakościowo pod warunkiem, że cena nowego produktu nie spowoduje zmiany ceny przewidzianej w umowie. -aneks miejsca - dopuszczający zmianę miejsca dostawy spowodowaną zmianami organizacyjnymi Zamawiającego Ponadto określone są §9 wzoru umowy 1.Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2 i 4. 2.Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki istotnej zmiany treści umowy: 1)zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia: a)w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia stosownie do postanowień ust. 2 pkt 2), b)ze względu na wprowadzenie nowych przepisów bezpośrednio dotyczących przedmiotu zamówienia (np. ze względu na zmianę wytycznych w zakresie promocji projektów) - z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia stosownie do postanowień ust. 2 pkt 2); 2)zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w §4 ust. 2 umowy w związku z okolicznościami wymienionymi w ust. 2 pkt 1, przy czym w przypadkach określonych w ust. 2 pkt 1 - ustalenie zmiany wysokości wynagrodzenia nastąpi według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik do niniejszej umowy; 3)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a)gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b)działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, c)konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, d)jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu i personelowi Zamawiającego. 3.Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1)ad. pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2)ad. pkt. 2) - w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, 3)ad pkt. 3): -lit. a) - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, -lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, -lit. c) - o czas proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, -lit. d) - o czas opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody opisanych przy lit. e). 4.Oprócz przypadku określonego w ust. 2 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy o którym mowa w §4 ust. 2 może ulec zmianie w zakresie zmiany ustawowej wysokości stawki podatku VAT: jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za działania promocyjno-informacyjne, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 5.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www http://moodle.nazwa.pl/projektcez
Spec war w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 32
Data skl 18/04/2013
Godz skl 15:00
Miejsce pok nr 3 sekretariat Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt: Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowany ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX -Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)