Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
Publication date | 2013-04-17 |
End date | 2013-04-24 12:00:00 |
Instytucja | Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu |
Miejscowość | Elbląg |
Województwo | warmińsko-mazurskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 152776 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301000000, 228000008, 301900007, 302340008, 301251002 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu Rodzaj artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych i ich ilość zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. Wykonawca uwzględni w cenie koszty dostawy przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca spełni warunki dotyczące artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych: Oferowane artykuły muszą spełniać wszystkie parametry określone w Opisie przedmiotu zamówienia będącym ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ oraz muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad prawnych i fizycznych; Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących artykuły o parametrach, funkcjach technicznych i jakości nie gorszych niż wymienione w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Parametry równoważności zostały określone w Opisie Przedmiotu Zmówienia (ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ) OpisRodzaj artykułów biurowych i ich ilość zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia - Część I stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ.Wykonawca uwzględni w cenie koszty dostawy przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, oraz dokona rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuję się do dostarczenia zamówienia uwzględnieniu do poszczególnych budynków Zamawiającego zlokalizowanych przy ul. Wojska Polskiego 1 - B3, ul. Grunwaldzkiej 137 - B1, ul. Czerniakowskiej 22 - B2. Zamawiający w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy przekaże Wykonawcy wykaz artykułów z wyszczególnieniem miejsca dostawy. Wykonawca spełni warunki dotyczące artykułów biurowych: Oferowane artykuły muszą spełniać wszystkie parametry określone w Opisie przedmiotu zamówienia oraz być fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalne opakowania producenta w przypadku gdy jednostką miary jest 1 op., 1 bl., itp., oraz wolne od wad prawnych i fizycznych; Wykonawca dostarczy artykuły biurowe w opakowaniach zbiorczych (dopuszczalne jest pakowanie przez Wykonawcę), oznaczonych co do zawartości oraz ilości sztuk w danym opakowaniu: cienkopisy, długopisy, markery pakowane po min. 10 szt., a w przypadku gdy ilość podana w Opisie przedmiotu zamówienia uniemożliwia dostarczenie artykułów w pełnym opakowaniu Zamawiający dopuszcza dostarczenie pojedynczych, niezapakowanych sztuk, np. długopis z poz. A16, wymagana ilość: zielony - 16 szt. (1 op=10 szt. + 6 szt. bez opakowania), koperty pakowane po min. 50 szt., a w przypadku gdy ilość podana w Opisie przedmiotu zamówienia uniemożliwia dostarczenie artykułów w pełnym opakowaniu Zamawiający dopuszcza dostarczenie pojedynczych, niezapakowanych sztuk; Wykonawca będzie dostarczał artykuły biurowe, których termin ważności, (jeśli dotyczy) jest nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego; Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących artykuły biurowe o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w specyfikacji produktu określonych w Opisie przedmiotu zamówienia - Część I stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ.Rodzaj materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, ich ilość, typy urządzeń jakimi dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzeń drukujących, maksymalną wydajność i pojemność przewidzianą do stosowania przez producenta urządzenia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia - Część II stanowiącym ZAŁACZNIK NR 2 SIWZ. Wykonawca uwzględni w cenie koszty dostawy przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, oraz dokona rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuję się do dostarczenia zamówienia uwzględnieniu do poszczególnych budynków Zamawiającego zlokalizowanych przy ul. Wojska Polskiego 1 - B3, ul. Grunwaldzkiej 137 - B1, ul. Czerniakowskiej 22 - B2. Zamawiający w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy przekaże Wykonawcy wykaz artykułów z wyszczególnieniem miejsca dostawy. Wykonawca spełni warunki dotyczące materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych: Oferowane artykuły muszą spełniać wszystkie parametry określone w Opisie przedmiotu zamówienia oraz być fabrycznie nowe w oryginalnych opakowaniach producenta i wolne od wad prawnych i fizycznych; Wykonawca będzie dostarczał materiały eksploatacyjne, których termin ważności, (jeśli dotyczy) jest nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego; Zamawiający zaleca zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych wyprodukowanych przez producenta sprzętu, do którego są przeznaczone (zalecane przez producenta sprzętu). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych, tj. innych firm niż wymienione w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Produkty mają być o maksymalnej wydajności i pojemności przewidzianej do stosowania przez producenta urządzenia. Materiały eksploatacyjne równoważne (innych firm niż wymienione w Opisie Przedmiotu Zamówienia muszą być bez śladów używania i uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, pełnowartościowe, kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych (pojemność, jakość wydruku, wydajność itp.) od materiałów oryginalnych. Jakość oferowanych produktów równoważnych musi pozwolić na uzyskanie porównywalnych wydajności oraz jakości wydruków w porównaniu do materiałów zalecanych i stosowanych w urządzeniach przez producentów urządzeń. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, przez co Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane bez naruszenia praw własnościowych i patentowych ich właścicieli lub za ich zgodą. Ich stosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. Wykonawca gwarantuje, iż dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewnią należyte bezpieczeństwo oraz posiadać będą właściwe opakowanie i oznakowanie. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta, do którego materiał jest przeznaczony), bez zmiany ceny. Wykonawca oferujący produkty równoważne, w razie wybrania jego oferty, będzie ponosił odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia urządzeń eksploatacyjnych przez Zamawiającego, powstałe na skutek zastosowania w nich produktu równoważnego. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu równoważnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy), uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. W przypadku uszkodzenia urządzenia, spowodowanego przez dostarczony materiał eksploatacyjny równoważny, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów związanych z naprawą i dostarczeniem urządzenia. Podstawą do wystąpienia z roszczeniami w stosunku do Wykonawcy będzie protokół stwierdzenia szkody sporządzony przez autoryzowany serwis gwaranta urządzeń oraz faktura wystawiona za naprawę. Materiały eksploatacyjne równoważne nie mogą ograniczać współpracy z oprogramowaniem urządzenia monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. W przypadku, gdy materiał oryginalny posiada układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, oferowany materiał równoważny musi posiadać analogiczny układ, tak samo działający Materiały eksploatacyjne równoważne muszą mieć co najmniej taką samą wydajność jak materiały eksploatacyjne produkowane przez producentów urządzeń. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu |
Ulica | ul. Wojska Polskiego 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Elbląg |
Kod poczt | 82-300 |
Wojewodztwo | warmińsko-mazurskie |
Tel | 55 629 0 505 |
Fax | 55 629 0 510 |
Internet | www.pwsz.elblag.pl |
Regon | 17071162800000 |
E mail | zp@pwsz.elblag.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 14 |
Wadium | Zamawiający żąda wniesienia wadium w zakresie II części zamówienia - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych 00/100); |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Inne dokumenty | Formularz oferty wypełniony według załączonego wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa - jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo, Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. |
Niepelnosprawne | Nie |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | Zamawiający wymaga podania parametrów technicznych, modelu i producenta produktu w celu sprawdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w SIWZ. W tym celu Wykonawca dołączy Specyfikację Techniczną Dostawy wypełniona według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 7 do SIWZ. Wykonawca ponadto może dołączyć do oferty materiały pozwalające ocenić proponowane parametry techniczne oferowanych produktów (opisy, fotografie, katalogi). |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której będzie dokonany wybór Wykonawcy. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: w przypadku, gdy Wykonawca uzyska pisemne potwierdzenie producenta oferowanych produktów o braku możliwości realizacji zamówienia w terminie określonym w umowie, z przyczyn zależnych od Zamawiającego. (np. względy techniczne, organizacyjne, ekonomiczne) lub gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). ograniczenie zakresu dostaw wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego,. zmiana Podwykonawców dostaw likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych ustawowa zmiana stawki podatku VAT w sytuacji łącznego spełniania dwóch przesłanek: gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np., gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego, zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia Umowy W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura: Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie, co najmniej 3 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. |
Kryt cena | C |
Spec www | www.pwsz.elblag.pl |
Spec war | Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg |
Data skl | 24/04/2013 |
Godz skl | 12:00 |
Miejsce | Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, pok nr 215 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Część zamówienie realizowane zgodnie z projektem Innowacyjny Nauczyciel w Szkole XXI wieku współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3.Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.2 Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli - projekty konkursowe. |
Czy uniewaznienie | Nie |