DOSTAWA KARMY DLA ZWIERZYNY LEŚNEJ

Publication date 2013-08-20
End date 2013-08-29 09:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Torzym
Miejscowość Torzym
Województwo lubuskie
Branża
  • Zioła i przyprawy korzenne,
  • Baterie,
  • Urządzenia do nadawania audycji

Szczegóły

Numer ogłoszenia 164823 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 31440002, 31141004, 32112005, 32211124, 32212228, 158724005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa karmy dla zwierzyny leśnej przewidziana w planie 2013 r. Dostawa karmy niezbędnej do realizacji zadań z zakresu gospodarki łowieckiej obejmuje następujące produkty: kukurydza paszowa, buraki pastewne, kiszonka z kukurydzy, snopówka żytnia, marchew pastewna, sól lizawkowa.
Zamówienie zostało podzielone na 6 części zadaniowych ,opisanych szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj.:
Zadanie nr 1 - Dostawa buraków pastewnych w ilości 45 ton.
Zadanie nr 2 - Dostawa kukurydzy paszowej w ilości 60 ton.
Zadanie nr 3 - Dostawa kiszonki z kukurydzy 90 ton.
Zadanie nr 4 - Dostawa snopówki żytniej 10 ton.
Zadanie nr 5 - Dostawa marchwi pastewnej 10 ton.
Zadanie nr 6 - Dostawa soli lizawkowej 1,4 tony

Opis

Zadanie nr 1 - Dostawa buraków pastewnych w ilości 45 ton., miejsce dostawy Drzewce Kolonia , Jelenie Pole 1, 66-235 Torzym (45 ton) , termin realizacji do 31.10.2013r.Zadanie nr 2 - Dostawa kukurydzy paszowej w ilości 60 ton.,miejsce dostawy Drzewce Kolonia , Jelenie Pole 1, 66-235 Torzym (35 ton),Torzym Leśniczówka Góry 1, 66-235 Torzym (25 ton) termin realizacji do 01.11.2013r.Zadanie nr 3 - Dostawa kiszonki z kukurydzy 90 ton.,miejsce dostawy Drzewce Kolonia, Jelenie Pole 1, 66-235 Torzym (40 ton),Torzym Leśniczówka Góry 1, 66-235 Torzym (50 ton) termin realizacji do 15.11.2013r.Zadanie nr 4 - Dostawa snopówki żytniej 10 ton.,miejsce dostawy Torzym Leśniczówka Góry 1, 66-235 Torzym (10 ton) termin realizacji do 30.09.2013r.Zadanie nr 5 - Dostawa marchwi pastewnej 10 ton.,miejsce dostawy Drzewce Kolonia , Jelenie Pole 1 , 66-235 Torzym (10 ton) termin realizacji do 31.10.2013r.Zadanie nr 6 - Dostawa soli lizawkowej 1,4 tony:0,2 tony w formie sypkiej ( nie określa się wielkości opakowania) i 1,2 tony w kostkach -opakowania do 20 kg.,miejsce dostawy Drzewce Kolonia, Jelenie Pole 1, 66-235 Torzym (0,8 tony -0,2 tony w formie sypkiej i 0,6 tony w kostkach.),Torzym Leśniczówka Góry 1, 66-235 Torzym (0,6 tony - w kostkach) termin realizacji do 15.09.2013r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Torzym
Ulica ul. Wodna 1
Nr domu 1
Miejscowosc Torzym
Kod poczt 66-235
Wojewodztwo lubuskie
Tel 068 3413655, 3413654 w. 19
Fax 068 3413654
Internet http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielonagora/nadl_torzym
Regon 97004021500000
E mail admin.torzym@zielonagora.lasy.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: PGL Lasy Państwowe
Rodzaj zam inny PGL Lasy Państwowe
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/11/2013
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Sytuacja Wykonawca musi wykazać, iż: W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia na kwotę minimum: 5000,00 zł Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek Wykonawca spełnił. Nie spełnienie ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaję się za odrzuconą.
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał w jaki sposób czynny (faktyczny) będą przekazywane te zasoby w szczególności przy poleganiu na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. Odwoływanie się do potencjału podmiotów trzecich jest uprawnieniem wykonawcy. Jeżeli z niego korzysta, zobowiązany jest zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykazać, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Wykonawca musi po pierwsze: wskazać zasoby którymi będzie dysponował a zamawiający oceni, czy są one wystarczające do należytego wykonania zamówienia, po drugie: wykonawca zobowiązany jest wykazać dostępność tych zasobów, a więc określić m.in. stosunek łączący go z podmiotem trzecim. Jeżeli w ocenie zamawiającego informacje będą niewystarczające tj. zamawiający uzna, iż wykonawca w niewystarczający sposób udowodnił dysponowanie niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia zasobami podmiotów trzecich, może żądać właściwych dowodów, a w szczególności zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający żąda złożenia w ofercie stosownych dowodów w zakresie niezbędnym do udowodnienia, iż wykonawca dysponuje zasobami niezbędnymi dla należytego wykonania danego zamówienia, w zależności od okoliczności przypadku z którego korzysta wykonawca. Dowodami tymi mogą być dokumenty dotyczące w szczególności: a)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, każda ze stron może żądać wprowadzenia istotnych zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: a)nastąpi zmiana planu urządzania lasu, b)w wyniku realizacji zasad i wytycznych władz zwierzchnich Zamawiającego będzie zobowiązany do ograniczenia środków przewidzianych na sfinansowanie zamówienia, c)w wyniku wystąpienia niesprzyjających warunków pogodowych, w tym wystąpienia zjawisk o charakterze siły wyższej. d)w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, wynikający z zaniżenia ilości dokarmianej zwierzyny. e)z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą (art. 3571 KC), f)nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia w tym zmiana stawki VAT), bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (zarządzenia, decyzje i wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych), g)wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek), h)w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiałyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy.
Kryt cena A
Spec www http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielonagora/nadl_torzym
Spec war Nadleśnictwo Torzym, ul.Wodna 1, 66-235 Torzym, pok. nr 16 w dni robocze od poniedziałku do piatku, w godz. 8:00 do 14:00 po złożeniu pisemnego wniosku i uiszczeniu opłaty (20,00zł+VAT)
Data skl 29/08/2013
Godz skl 09:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego, ul.Wodna 1,66-235 Torzym, pok. nr 20(sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)