Dostawa i montaż mebli biurowych i krzeseł do Inspektoratu ZUS w Brzegu

Publication date 2013-08-20
End date 2013-08-30 11:30:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Krzesła,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 334358 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie 1
Dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Inspektoratu ZUS w Brzegu przy ulicy Starobrzeskiej 28c.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do umowy - dla Zadania 1.

Zadanie 2
Dostawa i montaż krzeseł do siedziby Inspektoratu ZUS w Brzegu przy ulicy Starobrzeskiej 28c.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do umowy - dla Zadania 2


Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 października 2013 r. Wykonanie prac nastąpi w terminie 2 tygodni w miesiącu październiku 2013 r., licząc od dnia udostępnienia przez zamawiającego pomieszczeń - w tym terminie powinna nastąpić dostawa i montaż przedmiotu zamówienia oraz zakończyć się prace odbiorowe.
UWAGA
Dostawa i montaż mebli powinna być zrealizowana w dniach pracy zamawiającego w godzinach od 7.00 do 15.00.

Opis

Dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Inspektoratu ZUS w Brzegu przy ulicy Starobrzeskiej 28c.

Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 października 2013 r. Wykonanie prac nastąpi w terminie 2 tygodni w miesiącu październiku 2013 r., licząc od dnia udostępnienia przez zamawiającego pomieszczeń - w tym terminie powinna nastąpić dostawa i montaż przedmiotu zamówienia oraz zakończyć się prace odbiorowe.Dostawa i montaż krzeseł do siedziby Inspektoratu ZUS w Brzegu przy ulicy Starobrzeskiej 28c.
Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 października 2013 r. Wykonanie prac nastąpi w terminie 2 tygodni w miesiącu październiku 2013 r., licząc od dnia udostępnienia przez zamawiającego pomieszczeń - w tym terminie powinna nastąpić dostawa i montaż przedmiotu zamówienia oraz zakończyć się prace odbiorowe.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
Ulica ul. Wrocławska 24
Nr domu 24
Miejscowosc Opole
Kod poczt 45-701
Wojewodztwo opolskie
Tel 77 451 16 91
Fax 77 451 16 91
Internet www.zus.pl
Regon 00001775600252
E mail Bozena.Kowalczyk-Trus@zus.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/10/2013
Wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia
Wiedza Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia
Potencjal Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia
Zdolne Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia
Sytuacja Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony i podpisany formularz OFERTA (oryginał). 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy (odpowiednio na zadanie 1 i/lub Zadanie 2).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, a które wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej. 2. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych w niniejszym rozdziale w pkt 3, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ oraz strony umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w niniejszym rozdziale nie stanowi zobowiązania stron do wprowadzenia zmiany. 3. Niezależnie od treści innych zapisów umowy, zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy jest możliwa w następujących przypadkach: 1) zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mających wpływ na przesunięcie terminu zakończenia wykonania umowy, a wykonawca niezwłocznie po ich stwierdzeniu przedstawi zamawiającemu pisemny wniosek o przesunięcie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy wraz ze szczegółowym uzasadnieniem, 2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie realizacji umowy przez zamawiającego, - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w projektowanych meblach. 3) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. Rezygnacja zamawiającego nastąpi w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia woli zamawiającego o odstąpieniu od części umowy, 4) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty lub na zlecenie zamawiającego przez innych wykonawców robotami/usługami/dostawami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, 5) zmiana godzin oraz dni, w których wykonawca może wykonywać przedmiot zamówienia, jeśli nie spowoduje to zwiększenia kosztów, które obciążałyby zamawiającego, 6) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 7) w przypadku, gdy nastąpiła zmiana terminu zakończenia robót budowlanych wykonywanych w Inspektoracie. 4. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 5. Z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno wykonawca, jak i zamawiający.
Kryt cena A
Spec www www.zus.pl
Spec war Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole pok. 320 bud B od 8:00 do 14:00
Data skl 30/08/2013
Godz skl 11:30
Miejsce Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole pok. 320
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)