DOSTAWY MIĘSA I WYROBÓW WĘDLINIARSKICH
Publication date | 2013-10-25 |
End date | 2013-11-05 11:00:00 |
Instytucja | 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ |
Miejscowość | Kraków |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 224061 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 151000009 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Pakiet nr 1 LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Kod CPV Ilość j.m. kwota netto za j.m. wartość netto wartość brutto 1. Łopatka wieprzowa b k świeża 15113000-3 800 kg 2. Szynka wieprzowa b k świeża kl. I 15113000-9 450 kg 3. Schab wieprzowy z kością świeży 15113000-9 6 000 kg 4. Schab wieprzowy b k świeży 15113000-9 1 950 kg 5. Antrykot wołowy b k świeży 15111000-9 3 000 kg 6 Wołowina zrazowa kl. I świeża 15111000-9 2 500 kg 7. Karkówka wieprzowa b/k kl. I świeża 15113000-9 150 kg 8. Flaki krojone blanszowane mrożone (pakowane w torby foliowe o wadze 1 kg) 15114000-0 720 kg 9. Wątroba wieprzowa świeża 15114000-0 230 kg 10 Kości wołowe 15130000-8 3 200 kg 11. Słonina surowa świeża 15130000-8 340 kg RAZEM dotyczy: pakietu nr I mięsa czerwone - jako warunek graniczny; Użyczenie na okres trwania umowy tj.18 miesięcy witryny chłodniczej z możliwością odkupienia na preferencyjnych warunkach , w ramach użyczenia również nieodpłatne zaplecze serwisowanie i naprawcze w razie awarii. Użyczona witryna chłodnicza powinna spełniać następujące wymogi : produkt fabrycznie nowy kolor biały szkło wysokość 134 cm szerokość 54 cm głębokość 60 cm pojemność całkowita brutto : 240 L 5 sztuk półek drucianych uszczelka antybakteryjna możliwość przełożenia drzwi zmiana kierunku otwierania drzwi regulowane nóżki Pakiet nr 2 LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Kod CPV Ilość j.m. kwota netto za j.m. wartość netto wartość brutto 1. Smalec wieprzowy (pakowany w pergamin - kostka o wadze 250 g) 1513000-8 130 kg 2. Szynka wieprzowa gotowana ogonówka 15131400-2 5 400 kg 3. Wędzonka wieprzowa ogonówka 15131130-5 110 kg 4. Boczek wędzony parzony b/k 15131220-3 280 kg 5. Baleron wieprzowy wędzony 15131130-5 850 kg 6. Kiełbasa szynkowa wieprzowa 15131130-5 100 kg 7. Kiełbasa krakowska parzona 15131130-5 300 kg 8. Kiełbasa krakowska podsuszana 15131130-5 100 kg 9. Kiełbasa kminkowa 15131130-5 100 kg 10. Kiełbasa żywiecka podsuszana 15131130-5 100 kg 11. Kiełbasa śląska 1 baton = 100g 15131130-5 700 kg 12. Kiełbasa toruńska 15131130-5 170 kg 13. Polędwica wieprzowa wędzona 15131130-5 130 kg 14. Mielonka w galarecie prasowana typu: smaczek sądecki lub równoważna 15131120-2 640 kg 15. Szynka golonkowa (blok) 15131120-2 440 kg 16. Mortadela 15131120-2 620 kg 17. Pasztetowa wieprzowa typy: wiejska lub równoważna 15131310-1 360 kg 18. Salceson typu: wiejski lub równoważny 15131120-2 280 kg 19 Kaszanka krwista z kaszy jęczmiennej w jelicie naturalnym 15131134-3 180 kg 20. Kiełbasa biała parzona 1 baton = 80g 15131134-5 26 kg razem Pakiet nr 3 LP. Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Kod CPV Ilość j.m. kwota netto za j.m. wartość netto wartość brutto 1. Filet kl. A z indyka świeży 15112100-7 500 kg 2. Filet kl. A z kurczaka świeży 15112100-7 6 300 kg 3. Kurczak świeży 15112100-7 3 400 kg 4. Noga (udko) kl. A z kurczaka świeża 15112100-7 60 kg dotyczy: pakietu nr III DRÓB - jako warunek graniczny; Użyczenie na okres trwania umowy tj. 18 miesięcy ZAMRAŻARKI SZUFLADOWEJ z możliwością odkupienia na preferencyjnych warunkach , w ramach użyczenia również nieodpłatne zaplecze serwisowanie i naprawcze w razie awarii. Użyczona zamrażarka szufladowa powinna spełniać następujące wymogi : produkt fabrycznie nowy szybkie rozmrażanie regulowany termostat czas utrzymania temperatury w przypadku braku zasilania 15godzin zdolność zamrażania 4 kg 24h pojemność 85 L oświetlenie kolor biały Wymiary : 830x 550x 580 mm Wyposażona w 4 szuflady przeźroczyste z tworzywa sztucznego (dolna szuflada typu BIG BOX) Pakiet nr 4 LP. Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Kod CPV Ilość j.m. kwota netto za j.m. wartość netto wartość brutto 1. Polędwica z kurczaka typu: tostowa lub równoważna 15131135-0 900 kg 2. Szynka z indyka prasowana 15131135-0 700 kg 3. Kiełbasa drobiowa podsuszana 15131135-0 200 kg 4. Parówki drobiowe typu: firmowe lub równoważne 1 baton= 60g 15131135-0 500 kg OpisPakiet nr 1LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Kod CPV Ilość j.m. kwota netto za j.m. wartość netto wartość brutto 1. Łopatka wieprzowa b k świeża 15113000-3 800 kg 2. Szynka wieprzowa b k świeża kl. I 15113000-9 450 kg 3. Schab wieprzowy z kością świeży 15113000-9 6 000 kg 4. Schab wieprzowy b k świeży 15113000-9 1 950 kg 5. Antrykot wołowy b k świeży 15111000-9 3 000 kg 6 Wołowina zrazowa kl. I świeża 15111000-9 2 500 kg 7. Karkówka wieprzowa b/k kl. I świeża 15113000-9 150 kg 8. Flaki krojone blanszowane mrożone (pakowane w torby foliowe o wadze 1 kg) 15114000-0 720 kg 9. Wątroba wieprzowa świeża 15114000-0 230 kg 10 Kości wołowe 15130000-8 3 200 kg 11. Słonina surowa świeża 15130000-8 340 kg RAZEM dotyczy: pakietu nr I mięsa czerwone - jako warunek graniczny; Użyczenie na okres trwania umowy tj.18 miesięcy witryny chłodniczej z możliwością odkupienia na preferencyjnych warunkach , w ramach użyczenia również nieodpłatne zaplecze serwisowanie i naprawcze w razie awarii. Użyczona witryna chłodnicza powinna spełniać następujące wymogi : produkt fabrycznie nowy kolor biały szkło wysokość 134 cm szerokość 54 cm głębokość 60 cm pojemność całkowita brutto : 240 L 5 sztuk półek drucianych uszczelka antybakteryjna możliwość przełożenia drzwi zmiana kierunku otwierania drzwi regulowane nóżkiPakiet nr 2 LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Kod CPV Ilość j.m. kwota netto za j.m. wartość netto wartość brutto 1. Smalec wieprzowy (pakowany w pergamin - kostka o wadze 250 g) 1513000-8 130 kg 2. Szynka wieprzowa gotowana ogonówka 15131400-2 5 400 kg 3. Wędzonka wieprzowa ogonówka 15131130-5 110 kg 4. Boczek wędzony parzony b/k 15131220-3 280 kg 5. Baleron wieprzowy wędzony 15131130-5 850 kg 6. Kiełbasa szynkowa wieprzowa 15131130-5 100 kg 7. Kiełbasa krakowska parzona 15131130-5 300 kg 8. Kiełbasa krakowska podsuszana 15131130-5 100 kg 9. Kiełbasa kminkowa 15131130-5 100 kg 10. Kiełbasa żywiecka podsuszana 15131130-5 100 kg 11. Kiełbasa śląska 1 baton = 100g 15131130-5 700 kg 12. Kiełbasa toruńska 15131130-5 170 kg 13. Polędwica wieprzowa wędzona 15131130-5 130 kg 14. Mielonka w galarecie prasowana typu: smaczek sądecki lub równoważna 15131120-2 640 kg 15. Szynka golonkowa (blok) 15131120-2 440 kg 16. Mortadela 15131120-2 620 kg 17. Pasztetowa wieprzowa typy: wiejska lub równoważna 15131310-1 360 kg 18. Salceson typu: wiejski lub równoważny 15131120-2 280 kg 19 Kaszanka krwista z kaszy jęczmiennej w jelicie naturalnym 15131134-3 180 kg 20. Kiełbasa biała parzona 1 baton = 80g 15131134-5 26 kg razemPakiet nr 3 LP. Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Kod CPV Ilość j.m. kwota netto za j.m. wartość netto wartość brutto 1. Filet kl. A z indyka świeży 15112100-7 500 kg 2. Filet kl. A z kurczaka świeży 15112100-7 6 300 kg 3. Kurczak świeży 15112100-7 3 400 kg 4. Noga (udko) kl. A z kurczaka świeża 15112100-7 60 kg dotyczy: pakietu nr III DRÓB - jako warunek graniczny; Użyczenie na okres trwania umowy tj. 18 miesięcy ZAMRAŻARKI SZUFLADOWEJ z możliwością odkupienia na preferencyjnych warunkach , w ramach użyczenia również nieodpłatne zaplecze serwisowanie i naprawcze w razie awarii. Użyczona zamrażarka szufladowa powinna spełniać następujące wymogi : produkt fabrycznie nowy szybkie rozmrażanie regulowany termostat czas utrzymania temperatury w przypadku braku zasilania 15godzin zdolność zamrażania 4 kg 24h pojemność 85 L oświetlenie kolor biały Wymiary : 830x 550x 580 mm Wyposażona w 4 szuflady przeźroczyste z tworzywa sztucznego (dolna szuflada typu BIG BOX)Pakiet nr 4 LP. Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Kod CPV Ilość j.m. kwota netto za j.m. wartość netto wartość brutto 1. Polędwica z kurczaka typu: tostowa lub równoważna 15131135-0 900 kg 2. Szynka z indyka prasowana 15131135-0 700 kg 3. Kiełbasa drobiowa podsuszana 15131135-0 200 kg 4. Parówki drobiowe typu: firmowe lub równoważne 1 baton= 60g 15131135-0 500 kg |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ |
Ulica | ul. Wrocławska 1-3 |
Nr domu | 1-3 |
Miejscowosc | Kraków |
Kod poczt | 30-901 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 12 63 08 099 |
Fax | 12 63 08 099 |
Internet | www.5wszk.com.pl |
E mail | zam.pub@5wszk.com.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 18 |
Wadium | nie dotyczy |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej - na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienie ( Dz. U. 171, poz. 1225 z późn. zmianami); - wdrożony system HACCP; - zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi do Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych ( Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.). |
Wiedza | Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. |
Potencjal | Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. |
Zdolne | Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. |
Sytuacja | Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2. Wypełniony we wskazanych miejscach - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4. Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, a także ZAŁĄCZNIK NR 3A i co za tym idzie pisemne celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o ile dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące niepodlegania wykluczeniu ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo w przypadku osób fizycznych oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 7. Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej - na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienie (Dz. U. 171, poz. 1225 z późn. zmianami); 8. Potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych ( Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.) 9. Potwierdzenia wdrożonego systemu HACCP w jednej z następujących form: a) zaświadczenie o wdrożonym i stosowanym systemie HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo b) zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 Nr 171 poz. 1225.). 10. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 10 stosuje się odpowiednio. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: 1) zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, 2) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego, 3) zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 4) wydłużenia czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Kupującego przedmiotu umowy, przy zachowaniu jej wartości ( nie dłużej niż o 3 miesiące), 5) obniżenia cen, |
Kryt cena | A |
Spec www | www.5wszk.com.pl |
Spec war | Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 30 - 901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3 |
Data skl | 05/11/2013 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Kancelaria Szpitala, (budynek komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |