DOSTAWY MIĘSA I WYROBÓW WĘDLINIARSKICH

Publication date 2013-10-25
End date 2013-11-05 11:00:00
Instytucja 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 224061 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet nr 1


LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary itp.)
Kod CPV
Ilość j.m.
kwota netto
za j.m.
wartość netto
wartość brutto
1. Łopatka wieprzowa b k świeża 15113000-3 800 kg


2. Szynka wieprzowa b k świeża kl. I 15113000-9 450 kg


3. Schab wieprzowy z kością świeży 15113000-9 6 000 kg

4. Schab wieprzowy b k świeży 15113000-9 1 950 kg

5.

Antrykot wołowy b k
świeży 15111000-9 3 000 kg
6

Wołowina zrazowa kl. I
świeża 15111000-9 2 500 kg
7. Karkówka wieprzowa b/k
kl. I świeża
15113000-9 150 kg
8. Flaki krojone blanszowane mrożone (pakowane w torby foliowe o wadze 1 kg) 15114000-0 720 kg
9.

Wątroba wieprzowa świeża 15114000-0 230 kg
10 Kości wołowe 15130000-8 3 200 kg
11. Słonina surowa świeża 15130000-8 340 kg
RAZEM
dotyczy: pakietu nr I mięsa czerwone - jako warunek graniczny;
Użyczenie na okres trwania umowy tj.18 miesięcy witryny chłodniczej z możliwością odkupienia na preferencyjnych warunkach , w ramach użyczenia również nieodpłatne zaplecze serwisowanie i naprawcze w razie awarii.
Użyczona witryna chłodnicza powinna spełniać następujące wymogi :
produkt fabrycznie nowy
kolor biały szkło
wysokość 134 cm
szerokość 54 cm
głębokość 60 cm
pojemność całkowita brutto : 240 L
5 sztuk półek drucianych
uszczelka antybakteryjna
możliwość przełożenia drzwi
zmiana kierunku otwierania drzwi
regulowane nóżki

Pakiet nr 2

LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary itp.)
Kod CPV
Ilość j.m.
kwota netto
za j.m.
wartość netto
wartość brutto
1. Smalec wieprzowy (pakowany w pergamin - kostka o wadze 250 g) 1513000-8 130 kg
2. Szynka wieprzowa gotowana ogonówka 15131400-2 5 400 kg
3.
Wędzonka wieprzowa
ogonówka 15131130-5 110 kg
4. Boczek wędzony parzony b/k
15131220-3 280 kg
5. Baleron wieprzowy wędzony
15131130-5 850 kg
6. Kiełbasa szynkowa
wieprzowa 15131130-5 100 kg
7. Kiełbasa krakowska parzona
15131130-5 300 kg
8. Kiełbasa krakowska
podsuszana
15131130-5 100 kg
9. Kiełbasa kminkowa
15131130-5 100 kg
10. Kiełbasa żywiecka
podsuszana 15131130-5 100 kg

11. Kiełbasa śląska 1 baton = 100g 15131130-5 700 kg
12. Kiełbasa toruńska
15131130-5 170 kg
13. Polędwica wieprzowa wędzona 15131130-5 130 kg
14. Mielonka w galarecie
prasowana typu: smaczek sądecki lub równoważna 15131120-2 640 kg
15. Szynka golonkowa
(blok)
15131120-2 440 kg
16. Mortadela
15131120-2 620 kg
17. Pasztetowa wieprzowa typy: wiejska lub równoważna
15131310-1 360 kg
18. Salceson typu: wiejski lub równoważny
15131120-2 280 kg
19 Kaszanka krwista z kaszy jęczmiennej w jelicie naturalnym 15131134-3 180 kg
20. Kiełbasa biała parzona 1 baton = 80g 15131134-5 26 kg
razem

Pakiet nr 3


LP. Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary itp.)
Kod CPV
Ilość j.m.
kwota netto
za j.m.
wartość netto
wartość brutto
1. Filet kl. A z indyka
świeży 15112100-7 500 kg
2. Filet kl. A z kurczaka
świeży 15112100-7 6 300 kg
3. Kurczak
świeży 15112100-7 3 400 kg
4. Noga (udko) kl. A z kurczaka świeża 15112100-7 60 kg
dotyczy: pakietu nr III DRÓB - jako warunek graniczny;
Użyczenie na okres trwania umowy tj. 18 miesięcy ZAMRAŻARKI SZUFLADOWEJ z możliwością odkupienia na preferencyjnych warunkach , w ramach użyczenia również nieodpłatne zaplecze serwisowanie i naprawcze w razie awarii.
Użyczona zamrażarka szufladowa powinna spełniać następujące wymogi :
produkt fabrycznie nowy
szybkie rozmrażanie
regulowany termostat
czas utrzymania temperatury w przypadku braku zasilania 15godzin
zdolność zamrażania 4 kg 24h
pojemność 85 L
oświetlenie
kolor biały
Wymiary : 830x 550x 580 mm
Wyposażona w 4 szuflady przeźroczyste z tworzywa sztucznego (dolna szuflada typu BIG BOX)

Pakiet nr 4


LP. Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary itp.)
Kod CPV
Ilość j.m.
kwota netto
za j.m.
wartość netto
wartość brutto
1. Polędwica z kurczaka typu: tostowa lub równoważna 15131135-0 900 kg
2. Szynka z indyka
prasowana 15131135-0 700 kg
3. Kiełbasa drobiowa
podsuszana 15131135-0 200 kg
4. Parówki drobiowe
typu: firmowe lub równoważne 1 baton= 60g 15131135-0 500 kg

Opis

Pakiet nr 1


LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary itp.)
Kod CPV
Ilość j.m.
kwota netto
za j.m.
wartość netto
wartość brutto
1. Łopatka wieprzowa b k świeża 15113000-3 800 kg


2. Szynka wieprzowa b k świeża kl. I 15113000-9 450 kg


3. Schab wieprzowy z kością świeży 15113000-9 6 000 kg

4. Schab wieprzowy b k świeży 15113000-9 1 950 kg

5.

Antrykot wołowy b k
świeży 15111000-9 3 000 kg
6

Wołowina zrazowa kl. I
świeża 15111000-9 2 500 kg
7. Karkówka wieprzowa b/k
kl. I świeża
15113000-9 150 kg
8. Flaki krojone blanszowane mrożone (pakowane w torby foliowe o wadze 1 kg) 15114000-0 720 kg
9.

Wątroba wieprzowa świeża 15114000-0 230 kg
10 Kości wołowe 15130000-8 3 200 kg
11. Słonina surowa świeża 15130000-8 340 kg
RAZEM
dotyczy: pakietu nr I mięsa czerwone - jako warunek graniczny;
Użyczenie na okres trwania umowy tj.18 miesięcy witryny chłodniczej z możliwością odkupienia na preferencyjnych warunkach , w ramach użyczenia również nieodpłatne zaplecze serwisowanie i naprawcze w razie awarii.
Użyczona witryna chłodnicza powinna spełniać następujące wymogi :
produkt fabrycznie nowy
kolor biały szkło
wysokość 134 cm
szerokość 54 cm
głębokość 60 cm
pojemność całkowita brutto : 240 L
5 sztuk półek drucianych
uszczelka antybakteryjna
możliwość przełożenia drzwi
zmiana kierunku otwierania drzwi
regulowane nóżkiPakiet nr 2

LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary itp.)
Kod CPV
Ilość j.m.
kwota netto
za j.m.
wartość netto
wartość brutto
1. Smalec wieprzowy (pakowany w pergamin - kostka o wadze 250 g) 1513000-8 130 kg
2. Szynka wieprzowa gotowana ogonówka 15131400-2 5 400 kg
3.
Wędzonka wieprzowa
ogonówka 15131130-5 110 kg
4. Boczek wędzony parzony b/k
15131220-3 280 kg
5. Baleron wieprzowy wędzony
15131130-5 850 kg
6. Kiełbasa szynkowa
wieprzowa 15131130-5 100 kg
7. Kiełbasa krakowska parzona
15131130-5 300 kg
8. Kiełbasa krakowska
podsuszana
15131130-5 100 kg
9. Kiełbasa kminkowa
15131130-5 100 kg
10. Kiełbasa żywiecka
podsuszana 15131130-5 100 kg

11. Kiełbasa śląska 1 baton = 100g 15131130-5 700 kg
12. Kiełbasa toruńska
15131130-5 170 kg
13. Polędwica wieprzowa wędzona 15131130-5 130 kg
14. Mielonka w galarecie
prasowana typu: smaczek sądecki lub równoważna 15131120-2 640 kg
15. Szynka golonkowa
(blok)
15131120-2 440 kg
16. Mortadela
15131120-2 620 kg
17. Pasztetowa wieprzowa typy: wiejska lub równoważna
15131310-1 360 kg
18. Salceson typu: wiejski lub równoważny
15131120-2 280 kg
19 Kaszanka krwista z kaszy jęczmiennej w jelicie naturalnym 15131134-3 180 kg
20. Kiełbasa biała parzona 1 baton = 80g 15131134-5 26 kg
razemPakiet nr 3


LP. Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary itp.)
Kod CPV
Ilość j.m.
kwota netto
za j.m.
wartość netto
wartość brutto
1. Filet kl. A z indyka
świeży 15112100-7 500 kg
2. Filet kl. A z kurczaka
świeży 15112100-7 6 300 kg
3. Kurczak
świeży 15112100-7 3 400 kg
4. Noga (udko) kl. A z kurczaka świeża 15112100-7 60 kg
dotyczy: pakietu nr III DRÓB - jako warunek graniczny;
Użyczenie na okres trwania umowy tj. 18 miesięcy ZAMRAŻARKI SZUFLADOWEJ z możliwością odkupienia na preferencyjnych warunkach , w ramach użyczenia również nieodpłatne zaplecze serwisowanie i naprawcze w razie awarii.
Użyczona zamrażarka szufladowa powinna spełniać następujące wymogi :
produkt fabrycznie nowy
szybkie rozmrażanie
regulowany termostat
czas utrzymania temperatury w przypadku braku zasilania 15godzin
zdolność zamrażania 4 kg 24h
pojemność 85 L
oświetlenie
kolor biały
Wymiary : 830x 550x 580 mm
Wyposażona w 4 szuflady przeźroczyste z tworzywa sztucznego (dolna szuflada typu BIG BOX)Pakiet nr 4


LP. Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary itp.)
Kod CPV
Ilość j.m.
kwota netto
za j.m.
wartość netto
wartość brutto
1. Polędwica z kurczaka typu: tostowa lub równoważna 15131135-0 900 kg
2. Szynka z indyka
prasowana 15131135-0 700 kg
3. Kiełbasa drobiowa
podsuszana 15131135-0 200 kg
4. Parówki drobiowe
typu: firmowe lub równoważne 1 baton= 60g 15131135-0 500 kg

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
Ulica ul. Wrocławska 1-3
Nr domu 1-3
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30-901
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 63 08 099
Fax 12 63 08 099
Internet www.5wszk.com.pl
E mail zam.pub@5wszk.com.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 18
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej - na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienie ( Dz. U. 171, poz. 1225 z późn. zmianami); - wdrożony system HACCP; - zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi do Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych ( Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.).
Wiedza Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
Potencjal Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2. Wypełniony we wskazanych miejscach - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4. Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, a także ZAŁĄCZNIK NR 3A i co za tym idzie pisemne celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o ile dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące niepodlegania wykluczeniu ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo w przypadku osób fizycznych oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 7. Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej - na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienie (Dz. U. 171, poz. 1225 z późn. zmianami); 8. Potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych ( Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.) 9. Potwierdzenia wdrożonego systemu HACCP w jednej z następujących form: a) zaświadczenie o wdrożonym i stosowanym systemie HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo b) zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 Nr 171 poz. 1225.). 10. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 10 stosuje się odpowiednio.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: 1) zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, 2) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego, 3) zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 4) wydłużenia czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Kupującego przedmiotu umowy, przy zachowaniu jej wartości ( nie dłużej niż o 3 miesiące), 5) obniżenia cen,
Kryt cena A
Spec www www.5wszk.com.pl
Spec war Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 30 - 901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3
Data skl 05/11/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Kancelaria Szpitala, (budynek komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)