1.Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz projektorów multimedialnych i tablicy interaktywnej na potrzeby projektu Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w Powiecie Gdańskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Publication date 2013-10-25
End date 2013-11-06 11:30:00
Instytucja Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
Miejscowość Pruszcz Gdański
Województwo pomorskie
Branża
  • Tablice,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 224155 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302131006, 302133008, 301952004, 323200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz
z oprogramowaniem oraz projektorów multimedialnych i tablicy interaktywnej na potrzeby projektu Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w Powiecie Gdańskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
wg. asortymentu określonych w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 6A, 6B, 6C, 6D do niniejszej specyfikacji. 3.Zakres przedmiotu zamówienia:
Sprzęt zakupiony zostanie w ramach czterech zadań, zgodnie z opisem w załączniku nr 8 - specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia, tj.: Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa 5 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem tj. (3 komputery typu ultrabook, 1 komputer typu laptop, 1 zestaw komputerowy z drukarką) na potrzeby projektu Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w Powiecie Gdańskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa 1 tablicy interaktywnej na potrzeby projektu Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w Powiecie Gdańskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie nr 3 - Zakup i dostawa 1 urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby projektu Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w Powiecie Gdańskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie nr 4 - Zakup i dostawa 3 projektorów multimedialnych na potrzeby projektu Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w Powiecie Gdańskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Formularzu cenowym (zał. nr 6A, 6B, 6C, 6D do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (zał. nr 8 do SIWZ). 5.Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia spełniały wskazane w SIWZ normy lub były wykonane przez producentów posiadających wdrożony system zarządzania jakością: Dla zadania nr 1 - zestawy komputerowe, ISO 9001:2000 lub równoważny ( zestawy komputerowe ), ISO 14 001 lub równoważny ( zestawy komputerowe ), Deklaracja zgodności CE, (drukarka), TCO 99 lub równoważny
( zestawy komputerowe ), TCO 03 - norma ekologiczna dla monitorów lub równoważny ( zestawy komputerowe ), Energy Star 4.0 - normy ekologiczne dla komputerów lub równoważny Dla zadania nr 2 - tablica interaktywna,:
Deklaracja zgodności CE, Dla zadania nr 3 - urządzenie wielofunkcyjne:
Deklaracja zgodności CE, Dla zadania nr 4 - projektory multimedialne
Deklaracja zgodności CE, Deklaracja zgodności EnergyStar lub równoważna.
Wszystkie wymagalne certyfikaty, oświadczenia, świadectwa muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę, za wyjątkiem dokumentów wymaganych w pkt. 4, które mogą być w języku angielskim.
Przeglądy okresowe urządzeń, wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.

Opis

Zakup i dostawa 5 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem tj.3 komputery typu ultrabook, 1 komputer typu laptop, 1 zestaw komputerowy z drukarką na potrzeby projektu Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w Powiecie Gdańskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. zestawy komputerowe,ISO 9001 2000 lub równoważny zestawy komputerowe,ISO 14 001 lub równoważny zestawy komputerowe,Deklaracja zgodności CE drukarka, TCO 99 lub równoważny zestawy komputerowe,TCO 03-norma ekologiczna dla monitorów lub równoważny zestawy komputerowe ,Energy Star 4.0-normy ekologiczne dla komputerów lub równoważny.Zakup i dostawa 1 tablicy interaktywnej na potrzeby projektu Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w Powiecie Gdańskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Dla zadania nr 2 - tablica interaktywna, Deklaracja zgodności CE,Zakup i dostawa 1 urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby projektu Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w Powiecie Gdańskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Dla zadania nr 3 - urządzenie wielofunkcyjne:
Deklaracja zgodności CE,Zakup i dostawa 3 projektorów multimedialnych na potrzeby projektu Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w Powiecie Gdańskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Dla zadania nr 4 - projektory multimedialne
Deklaracja zgodności CE, Deklaracja zgodności EnergyStar lub równoważna.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
Ulica ul. Wojska Polskiego 16
Nr domu 16
Miejscowosc Pruszcz Gdański
Kod poczt 83-000
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 6834999
Fax 058 6834899
Regon 19168640800000
E mail zamowienia@powiat-gdanski
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.powiat-gdanski.pl
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 04/12/2013
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie obrotu sprzętem komputerowym i oprogramowaniem.
Wiedza Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, minimum 2 dostawami odpowiadającymi swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy), o wartości łącznej nie mniejszej niż 10.000 zł (dla zadania nr 1), 5.000,00 zł (dla zadania nr 2), 5.000,00zł (dla zadania nr 3), 5.000,00zł (dla zadania nr 4).Do wykazu (zał. nr 4 do SIWZ) należy załączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie tych dostaw.
Potencjal Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.Formularz ofertowy (wzór zał. nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ), 2.Wykaz wykonanych dostaw (zał. nr 4 do SIWZ), 3.Podpisany wzór umowy (załącznik nr 5A, 5B, 5C, 5D do SIWZ), 4.Formularz cenowy (zał. nr 6A, 6B, 6C, 6D do SIWZ), 5.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (zał. nr 7 do SIWZ), 6.Certyfikaty wymagane przez Zamawiającego UWAGA: 1.Dowodami, o których mowa w rozdz. VIII ust. 1 pkt.2 SIWZ są: - oświadczenia lub - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca, nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. 2.Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt 1 - może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r, poz. 231). 3.W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 1 pkt. 2, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 4.Wykonawca wraz z ofertą, zobowiązany jest do złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5 ustawy pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, (zgodnie z treścią zał. nr 7 do SIWZ). 5.Wykluczeniu z postępowania będą podlegali Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.powiat-gdanski.pl
Spec war Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 122. Specyfikacja nieodpłatna - ewentualne koszty przesyłki.
Data skl 06/11/2013
Godz skl 11:30
Miejsce Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. Nr 101. Termin otwarcia ofert: 06.11.2013 r., o godz. 12:00.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w Powiecie Gdańskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)