Zakup i dostawa 30 stacjonarnych komputerów osobistych oraz 38 pakietów oprogramowania użytkowego

Publication date 2013-10-25
End date 2013-11-05 13:00:00
Instytucja Inspekcja Weterynaryjna Główny Inspektorat Weterynarii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 224355 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 30 stacjonarnych komputerów osobistych oraz 38 pakietów oprogramowania użytkowego.
Komputery stacjonarne z monitorami oraz pakiety oprogramowania użytkowego, które zostaną dostarczone przez Wykonawcę Zamawiającemu będą zgodne z załącznikiem nr 1 do siwz stanowiącym opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Inspekcja Weterynaryjna Główny Inspektorat Weterynarii
Ulica ul. Wspólna 30
Nr domu 30
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-930
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 623-12-08
Fax 623-14-08
Internet www.wetgiw.gov.pl
Regon 01329866000000
E mail m.nowosielska@wetgiw.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 1, na podstawie: - oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 lit. a siwz oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego zgodnie z: § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231), potwierdzających, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wymienionych w rozdziale VI ust. 1 lit. a i c siwz, - złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego zgodnie z § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) w związku z § 9 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzających, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wymienionych w rozdziale VI ust. 1 lit. d siwz. W tym przypadku Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, według zasady: Wykonawca spełnia albo nie spełnia warunki określone w ust. 1. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.wetgiw.gov.pl/bip/
Spec war Główny Inspektorat Weterynarii, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
Data skl 05/11/2013
Godz skl 13:00
Miejsce Główny Inspektorat Weterynarii, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)