Zakup mebli i wyposażenia użytkowo-technologicznego obiektu Centrum Wystawienniczo Kongresowego w Opolu

Publication date 2013-10-25
End date 2013-11-04 10:00:00
Instytucja Miasto Opole
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 224371 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 440000000, 440000000, 390000002, 429990005, 390000002, 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli wraz z ustawieniem i usługą montażu oraz fabrycznie nowego wyposażenia użytkowo - technologicznego wraz z usługą montażu do Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu realizowanego w ramach projektu Regionalne Centrum Biznesu. Budowa Opolskiego Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu z możliwością składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia dla każdej części: w terminie do 15 dni od dnia udostępnienia Wykonawcy obiektu Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu. Planowany termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK to
15 listopada 2013 r., termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK nie może jednak przekroczyć
15 marca 2014 r.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa trybun do Centrum Wystawienniczo - Kongresowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ oraz dokumentacji załączonej do SIWZ.
Termin wykonania zamówienia dla każdej części:
w terminie do 15 dni od dnia udostępnienia Wykonawcy obiektu Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu. Planowany termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK to
15 listopada 2013 r., termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK nie może jednak przekroczyć 15 marca 2014 r.Przedmiotem zamówienia jest dostawa podestów do Centrum Wystawienniczo Kongresowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ oraz dokumentacji załączonej do SIWZ.
Termin wykonania zamówienia dla każdej części:
w terminie do 15 dni od dnia udostępnienia Wykonawcy obiektu Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu. Planowany termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK to
15 listopada 2013 r., termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK nie może jednak przekroczyć 15 marca 2014 r.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i mebli do magazynu Centrum Wystawienniczo Kongresowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ oraz dokumentacji załączonej do SIWZ.
Termin wykonania zamówienia dla każdej części:
w terminie do 15 dni od dnia udostępnienia Wykonawcy obiektu Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu. Planowany termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK to
15 listopada 2013 r., termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK nie może jednak przekroczyć 15 marca 2014 r.Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyny sprzątającej, kompaktowej szorowarki oraz profesjonalnego odkurzacza do Centrum Wystawienniczo Kongresowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ oraz dokumentacji załączonej do SIWZ.
Termin wykonania zamówienia dla każdej części:
w terminie do 15 dni od dnia udostępnienia Wykonawcy obiektu Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu. Planowany termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK to 15 listopada 2013 r., termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK nie może jednak przekroczyć 15 marca 2014 r.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń AGD do Centrum Wystawienniczo Kongresowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ oraz dokumentacji załączonej do SIWZ.
Termin wykonania zamówienia dla każdej części:
w terminie do 15 dni od dnia udostępnienia Wykonawcy obiektu Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu. Planowany termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK to
15 listopada 2013 r., termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK nie może jednak przekroczyć 15 marca 2014 r.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli metalowych do Centrum Wystawienniczo Kongresowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ oraz dokumentacji załączonej do SIWZ.
Termin wykonania zamówienia dla każdej części:
w terminie do 15 dni od dnia udostępnienia Wykonawcy obiektu Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu. Planowany termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK to
15 listopada 2013 r., termin udostępnienia Wykonawcy obiektu CWK nie może jednak przekroczyć 15 marca 2014 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Opole
Ulica Rynek-Ratusz
Miejscowosc Opole
Kod poczt 45-015
Wojewodztwo opolskie
Tel 77 451 19 21, 77 451 19 22
Fax 77 454 98 44
Internet www.opole.pl
Regon 53141266800000
E mail pzp@um.opole.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 15
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dla każdego zadania Zamawiający żąda złożenia opisów w postaci wypełnionego wykazu sprzętu zestawienia urządzeń, sprzętu i wyposażenia - mebli. Wypełniając wykaz sprzętu należy podać wszystkie parametry techniczne oferowanego sprzętu w kolumnie pn. Parametry oferowanego sprzętu. Należy podać parametry techniczne i użytkowe oferowanego sprzętu/urządzeń/wyposażenia/mebli, uwzględniając wszystkie parametry wynikające z opisu przedmiotu zamówienia. oraz karty katalogowe lub projekty, prospekty lub foldery wszystkich rodzajów sprzętu/urządzeń/wyposażenia/mebli szczegółowe specyfikacje przedstawiające sposób wykonania, wykończenia i jakość oferowanego sprzętu/urządzeń/wyposażenia/mebli, ze wskazaniem, których pozycji z oferty dotyczą. Zdjęcia i projekty oferowanych sprzętu/urządzeń/wyposażenia/mebli powinny być opisane w sposób umożliwiający ich przyporządkowanie poszczególnym sprzętu/urządzeń/wyposażenia/mebli opisanym w specyfikacji oferowanego wyposażenia. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1. zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą; 2. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizacje umowy, a w szczególności na jej zakres i cenę (wprowadzenie akcyzy, zmianę wysokości podatku VAT), 3. wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację umowy. 4. Zmiana typu, marki sprzętu będącego przedmiotem dostawy, w przypadku wycofania sprzętu zaproponowanego w ofercie z produkcji lub z rynku, pod warunkiem jednak, że zmieniony sprzęt spełnia warunki techniczne określone w dokumentacji lub jego cechy są lepsze, a zmiana nie powoduje wzrostu ceny oferty. Warunkiem zmiany umowy będzie pisemny wniosek Strony umowy. Zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia i Strony umowy wyrażą na nią zgodę.
Kryt cena A
Spec www http://www.bip.um.opole.pl/?przetargi=1&rok=2013&mc=11
Spec war Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich Referat Zamówień Publicznych, 45-018 Opole, Pl. Wolności 7-8 pok. 118 w godz. 7.30.-15.30
Data skl 04/11/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole Pl. Wolności 7-8 pok. 117 b
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013Inwestujemy w Twoją przyszłość Regionalne Centrum Biznesu - Budowa Opolskiego Centrum Wystawienniczo - Kongresowego w Opolu. Nr projektu: WND-RPOP.01.01.01-16-001/10
Czy uniewaznienie Nie
Wiedza W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: a. poświadczenie, b. oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Dla zadania 1 warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej jedną dostawę trybun składanych. W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. Zobowiązanie winno zawierać: - nazwę podmiotu udostepniającego, - nazwę podmiotu przyjmującego, - okres jakiego dotyczy (czas) udostępnienie, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (np. doświadczenie, osoby, sprzęt), - zakres udziału innego podmiotu (np. jaki zakres zamówienia, jaka część zamówienia, jaki rodzaj usług) - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę ( np. konsultacja, analiza, szkolenia, doradztwo, czynny udział - podwykonawstwo, oddelegowanie osób), - charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostępniającym (np. umowa cywilnoprawna, umowa o pracę). Wzór wykazu załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust.2b Prawa). Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)