Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Pruchnik
|
Ulica |
ul. Rynek 1/1
|
Nr domu |
1
|
Nr miesz |
1
|
Miejscowosc |
Pruchnik
|
Kod poczt |
37-560
|
Wojewodztwo |
podkarpackie
|
Tel |
16 6236113
|
Fax |
16 6236130
|
Internet |
www.pruchnik.bip.info.pl
|
Regon |
00054635400000
|
E mail |
zampub@gminapruchnik.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
NIE DOTYCZY
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
4
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
20/12/2013
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. nr 2 do siwz). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Wiedza |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. nr 2 do siwz). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. nr 2 do siwz). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. nr 2 do siwz). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. nr 2 do siwz). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
8.Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1)Ofertę cenową - zgodnie z Rozdziałem I pkt. 3 siwz,
w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)Odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt. 1 siwz)
3)Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz pkt. 8 wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
4)szczegółowy wykaz materiałów budowlanych w podziale na 4 części dla każdej części oddzielnie, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (Excel), w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową, mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego i inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji określonej w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za istotne zmiany uważa się:
1) Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
2) Zmianę wynagrodzenia.
3) Zmianę kadry przewidzianej do realizacji umowy ze strony Zamawiającego i Wykonawcy.
4) Zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy, gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie Zamawiającego.
3. Przesunięcie terminu może nastąpić w następujących przypadkach:
1) W okresie realizacji dostawy wystąpią warunki atmosferyczne powodujące wstrzymanie dostaw przez co najmniej 7 dni roboczych następujących po sobie i będzie to miało wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy,.
2) Skrócenia realizacji dostaw w przypadku wcześniejszego zrealizowania zamówienia.
4. Zmiana wynagrodzenia nastąpić może w przypadku:
1) Zmiany urzędowej stawki podatku VAT na usługi i dostawy,
2) Zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy.
5.Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia dopuszcza się , gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie Zamawiającego, z jednoczesnym proporcjonalnym do zmienionego zakresu zamówienia zmniejszenie wynagrodzenia określonego kwotą kosztorysową w §3 ust. 1 niniejszej umowy. Wysokość ostatecznego, zmniejszonego wynagrodzenia, zostanie ustalona na podstawie protokołu zatwierdzonego przez obie strony umowy, na podstawie wyliczenia kosztorysowego udziału zmniejszonego zakresu zamówienia w pierwotnie przyjętym zakresie. Na skutek okoliczności które wyniknęły w trakcie realizacji umowy i nie można ich było wcześniej przewidzieć.
6.Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy z powodu okoliczności, o których mowa w art. 145 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 - tekst jednolity ze zm.).
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.pruchnik.bip.info.pl
|
Spec war |
Urząd Miejski w Pruchniku, 37-560 Pruchnik, ul. Rynek 1, pokój nr 30
|
Data skl |
04/11/2013
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Pruchniku, 37-560 Pruchnik, ul. Rynek 1, pokój nr 21
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
nie dotyczy
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|