Sukcesywna dostawa druków dla UDT. Znak sprawy: ZP-AL-67/13

Publication date 2013-10-28
End date 2013-11-06 12:00:00
Instytucja Urząd Dozoru Technicznego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Druki i produkty podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 226205 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 798000002, 220000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków dla UDT, w ilościach, rodzaju i o charakterystyce - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ.
2) Zamawiający po zawarciu umowy przekaże Wykonawcy pliki ze wzorami druków
w formacie PDF i CDR.
3) Warunki realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy Zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
4) Dostarczane druki muszą spełniać wszystkie wymogi określone w:
a) opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ,
b) Księdze Identyfikacji Wizualnej Urzędu Dozoru Technicznego, która zostanie przesłana Wykonawcy po podpisaniu umowy
Księga Identyfikacji Wizualnej Urzędu Dozoru Technicznego zawiera opis podstawowych elementów identyfikacji UDT, porządkuje je oraz określa zasady ich prawidłowego wykorzystywania. Znajdują się w niej zarówno gotowe projekty jak i wytyczne do rozwiązania i prowadzenia innych projektów graficznych. W skład Księgi Identyfikacji Wizualnej UDT wchodzą m.in.: logo UDT, kolorystyka, karata wizytowa, papier listowy. Księga, o której mowa powyżej, nie ma wpływu na parametry wydruku.
5) Dostarczane druki muszą być zgodne z zatwierdzonymi przez Zamawiającego projektami i jego wytycznymi.
6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za błędy drukarskie i literowe w dostarczonym towarze.
7) Zamawiający wymaga, aby druki były dobrej jakości, charakteryzowały się estetyką i elegancją oraz starannością wykonania.
8) Dostawy realizowane będą na koszt Wykonawcy. Wykaz jednostek oraz adresy miejsca dostarczenia towaru zawiera Załącznik Nr 2 do wzoru umowy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany danych w Załączniku Nr 2 do umowy, w tym dodania do tabeli nowych jednostek.
9) Wykonawca zapewni personel do wniesienia dostawy druków do miejsc docelowych dystrybucji, określonych w załączniku nr 2 do wzoru umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Dozoru Technicznego
Ulica ul. Szczęśliwicka 34
Nr domu 34
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-353
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5722100
Fax 022 5722388
Internet www.udt.gov.pl
Regon 01719630000000
E mail azp@udt.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa Osoba Prawna
Rodzaj zam inny Państwowa Osoba Prawna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawę druków o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda. W przypadku Wykonawców, którzy składają oferty wspólnie, przynajmniej jeden musi się wykazać co najmniej dwiema dostawami druków o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda lub w przypadku dwóch Wykonawców, którzy składają ofertę wspólnie, każdy z nich może wykazać się jedną dostawą druków o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie druków o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto każda.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o powierzeniu / nie powierzeniu zakresu prac podwykonawcom z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku korzystania z podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełnione i podpisane ww. oświadczenie z zakresem prac, jakie Wykonawca planuje powierzyć Podwykonawcy. Brak dołączenia do oferty ww. oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1) gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian wprowadzonych w schemacie organizacyjnym lub w zakresie działalności Zamawiającego (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania); 2) Przedłużenie terminów realizacji dostaw będzie możliwe jedynie za zgodą Zamawiającego, jeżeli Wykonawca zgłosi pisemne uzasadnienie, a opóźnienie nie będzie wynikało z winy Wykonawcy, 3) Ilości poszczególnych rodzajów druków będą mogły ulec zmianie pod warunkiem, że dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy, i których zmiana na etapie przetargu nie wpłynęłyby na wynik postępowania (wybór innej oferty). 4) przedłużenie terminu wykonania umowy będzie możliwe: a) z przyczyn nie dających się przewidzieć w momencie podpisania umowy jeżeli opóźnienie będzie wynikało nie z winy Wykonawcy i zostanie pisemnie uzasadnione i zgłoszone do Zamawiającego, b) z powodu działania siły wyższej uzasadniające przesunięcie terminu realizacji umowy; 5) zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy, przy czym zmiana ta wymaga wcześniejszego zatwierdzenia przez Zamawiającego; 6) w przypadku zmiany osób upoważnionych do kontaktów ze strony Wykonawcy, jak i Zamawiającego wynikających z umowy, zmiany te mogą być dokonywane w drodze pisemnego powiadomienia drugiej strony umowy, za potwierdzeniem odbioru; 7) zmiany w obowiązujących stawkach podatku VAT; 8) zmiany danych teleadresowych Stron Umowy; 9) zmiany miejsca dostarczania faktur za dostawy dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kryt cena B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Realizacja procesu zamówienia druków za pomocą aplikacji elektronicznej na dostępnej stronie
Kryt 2p 15
Spec www www.udt.gov.pl zakładka: o nas -> zamówienia publiczne
Spec war Bezpłatnie ze strony internetowej: www.udt.gov.pl zakładka: o nas -> zamówienia publiczne. Odpłatnie: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa - 0,50 zł/ 1 strona A4
Data skl 06/11/2013
Godz skl 12:00
Miejsce Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, pok nr 7
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Termin wykonania zamówienia: Dostawy będą się obywały sukcesywnie zgodnie z § 2 wzoru umowy do dnia, w którym zostanie wykorzystana kwota, o której mowa w § 8 ust. 2 wzoru umowy i nie dłużej niż do dnia 31.12.2014 r. Dostawy z poz. 114 opisu przedmiotu zamówienia (papier do rachunków), przewidziane są w 1 dostawie w 2013 r. w ilości 200 000 szt. oraz 5 dostawach w 2014 r. po: 1 dostawie po 160 000 szt., 3 dostawach po 80 000 szt. i 1 dostawie po 500 000 szt
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)