Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania i wychowywania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Lubsko.
Publication date | 2013-10-28 |
End date | 2013-11-07 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Lubsko |
Miejscowość | Lubsko |
Województwo | lubuskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 438634 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006, 302131006, 386521001, 323220006, 391600001 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, wraz z dostawą, sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowywania uczniów klas I - III w szkołach podstawowych w Gminie Lubsko finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wskazane nazwy zwyczajowe nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy PZP a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i określenie cech technicznych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne winien wykazać, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnianie opisywanych wymagań. Wszystkie materiały, pomoce i produkty, będące przedmiotem zamówienia, powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, oraz winny posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Części III niniejszej SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) zakup, wraz z dostawą, materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: a) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, b) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, c) zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, d) zajęcia specjalistyczne terapeutyczne biblioterapii dla dzieci, e) zajęcia specjalistyczne terapeutyczne korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci, f) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, g) gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, h) zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci: matematyczno-przyrodnicze, polonistyczne, języków obcych, artystyczne i sportowe. Rodzaj oraz ilości materiałów dydaktycznych i naukowych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami, określone zostały w Części III niniejszej SIWZ. Wykonawca udzieli na objęte Częścią I materiały dydaktyczne i naukowe gwarancji jakości na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 2) Zakup, wraz z dostawą, następującego sprzętu multimedialnego oraz mebli: - tablice interaktywne - 4 szt. - laptop - 1 szt. - projektor multimedialny - 1 szt. - multimedialny pakiet logopedyczny - 1 kpl. - meble - 2 kpl. Wymagane minimalne parametry sprzętu multimedialnego i mebli opisane są w Części III niniejszej SIWZ. Wykonawca udzieli na sprzęt multimedialny gwarancji jakości na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy, natomiast na meble na 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. Zamawiający zakłada otrzymanie środków finansowych na Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania i wychowywania uczniów klas I - III w szkołach podstawowych w Gminie Lubsko finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, dlatego w przypadku utraty planowanego dofinansowania przez Zamawiającego z powodu okoliczności, za które odpowiedzialność będzie ponosił Wykonawca, Wykonawca zobowiązany będzie do uiszczenia kwoty odpowiadającej kwocie utraconego dofinansowania, co Wykonawca przyjmuje do wiadomości i akceptuje. Szczegółowy opis i inne istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia przedstawione zostały w Części III niniejszej SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Lubsko |
Ulica | Plac Wolności 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Lubsko |
Kod poczt | 68-300 |
Wojewodztwo | lubuskie |
Tel | 068 4576108 |
Fax | 068 4576200, 4576222 |
Internet | www.lubsko.pl |
Regon | 97077064600000 |
E mail | i.poszwa@lubsko.pl |
Czy obowiazkowa | Nie |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Zamawiający, zgodnie z art. 67, ust. 1. pkt 6) ustawy Pzp przewiduje zamówienia uzupełniające w kwocie nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego. |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 14 |
Wadium | Nie jest wymagane |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie określił szczegółowych wymagań co do spełnienia tego warunku |
Wiedza | Zamawiający nie określił szczegółowych wymagań co do spełnienia tego warunku |
Potencjal | Zamawiający nie określił szczegółowych wymagań co do spełnienia tego warunku |
Zdolne | Zamawiający nie określił szczegółowych wymagań co do spełnienia tego warunku |
Sytuacja | Zamawiający nie określił szczegółowych wymagań co do spełnienia tego warunku |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1. aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., 2. zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja finansująca i że Zamawiający nie straci dofinansowania, 3. jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 4. ze względu na dofinansowanie zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie, 5. zmiany harmonogramu realizacji zamówienia. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę; nie stanowią one zobowiązania dla Zamawiającego do udzielenia takiej zgody. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Części II SIWZ. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.bip.lubsko.pl |
Spec war | Urząd Miejski w Lubsku, ul. Powstańców Wlkp. 3, 68-300 Lubsko, II piętro , pokój 41 |
Data skl | 07/11/2013 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Miejski w Lubsku, pl. Wolności 1, 68-300 Lubsko, parter - Punkt Obsługi Interesantów |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt Indywidualizacja nauczania i wychowywania uczniów klas I-III szkól podstawowych w Gminie Lubsko współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki |
Czy uniewaznienie | Nie |