Publication date |
2013-10-28 |
End date |
2013-11-05 10:00:00 |
Instytucja |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego |
Miejscowość |
Zielona Góra |
Województwo |
lubuskie |
Branża |
- Urządzenia komputerowe,
- Sprzęt peryferyjny,
- Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
- Modernizacja sieci,
- Infrastruktura komunikacyjna,
- Serwery,
- Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,
- Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem,
- Usługi programowania,
- Usługi wdrażania oprogramowania,
- Usługi wprowadzania danych,
- Usługi bazy danych,
- Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
439098 / 2013 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
794212003, 488200002, 302000001, 722241002, 722630006, 722430000, 723120005, 723200004, 516000008, 727100000, 324280009, 325710006, 489000007, 382210000, 302321005, 392941000 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
|
Ulica |
ul. Podgórna 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowosc |
Zielona Góra
|
Kod poczt |
65-057
|
Wojewodztwo |
lubuskie
|
Tel |
68 4565403, 4565404, 4565277
|
Fax |
68 4565404
|
Internet |
www.lubuskie.pl
|
Regon |
97077008900000
|
E mail |
przetargi@lubuskie.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
210
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 14 000,00 zł.
szczegołowe informacje zawarte sa w Rozdziale XVI SIWZ.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Za spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert:
- 1 usługi polegającej na wdrożeniu systemu informacji przestrzennej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych) brutto wraz z dostawą sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto ,
- 1 usługi polegającej na wdrożeniu aplikacji klienta usług danych przestrzennych,
- 1 usługi polegającej na wdrożeniu oferowanego przez Wykonawcę serwera katalogowego (usługa wyszukiwania)
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Zdolne |
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami:
1) Kierownik Projektu - minimum 1 osoba posiadająca certyfikat PRINCE2 lub równoważny (Zamawiający za certyfikat równoważny zgodnie z powszechnie przyjętą praktyką na rynku uzna certyfikat Project Management Professional (PMP) lub IPMA min. Level C.), posiadająca przynajmniej 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu minimum 2 projektami o wartości brutto przynajmniej 300 000 złotych każdy (słownie: trzysta tysięcy złotych)
2) Specjalista ds. relacyjnej bazy danych - minimum 1 osoba posiadająca kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe z zakresu projektowania baz danych:
- kwalifikacje z zakresu projektowania bazy danych potwierdzone informacją o ukończonym szkoleniu w tym zakresie,
- doświadczenie zawodowe poparte udziałem w minimum 2 zrealizowanych projektach, związanych z opracowaniem, instalacją i konfiguracją systemu informatycznego w oparciu o system zarządzania relacyjną bazą danych.
3) Projektant/programista - minimum 2 osoby posiadające kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe z zakresu projektowania i programowania systemów GIS, przy czym każda z tych osób, powinna posiadać doświadczenie zawodowe w realizacji minimum 1 projektu informatycznego w zakresie opracowania systemów GIS, których przedmiotem było opracowanie, instalacja i konfiguracja aplikacji lub serwisu mapowego opartego o serwer bazy przestrzennej.
4) Projektant/programista aplikacji zarządzającej Miejscowymi Planami Zagospodarowania Przestrzennego (MPZP) - minimum 1 osoba posiadające kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe z zakresu projektowania i programowania aplikacji do prowadzenia MPZP, doświadczenie zawodowe poparte udziałem w minimum 2 zrealizowanych projektach związanych z instalacją, wdrożeniem i przeprowadzeniem szkoleń w zakresie modułów do zarządzania MPZP.
5) Administrator serwera bazy przestrzennej - minimum 1 osoba posiadająca kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe z zakresu instalacji, konfiguracji oraz administrowania serwerem bazy przestrzennej:
- kwalifikacje z zakresu administrowania serwerem bazy przestrzennej potwierdzone informacją o ukończeniu szkolenia w tym zakresie,
- doświadczenie poparte udziałem w minimum 2 zrealizowanych projektach związanym z opracowaniem, instalacją i konfiguracją systemu informatycznego w oparciu o serwery bazy przestrzennej i system zarządzania relacyjną bazą danych.
Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania warunków przez jedną osobę
z zastrzeżeniem, że nie może ona występować w charakterze specjalisty w więcej niż dwóch dziedzinach.
|
Sytuacja |
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że:
1) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000,00 (trzysta tysięcy złotych),
2) posiada środki finansowe na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000,00 (trzysta tysięcy złotych).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
a) Oświadczenie, że zaoferowane urządzenia są fabrycznie nowe, tzn. nie wyprodukowane wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy i pochodzą z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta - zgodnie ze wzorem załącznika nr 15 do SIWZ.
b) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje urządzenia, instalacje, materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych urządzeń, instalacji, materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do urządzeń, instalacji, materiałów i innych elementów opisanych w SIWZ, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji, których dotyczy.
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, wraz z Formularzem Cenowym stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ.
2. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale IX pkt 5 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp.
3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany:
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony Umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów.
3. W przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej Umowy tj.:
1) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usług, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
2) w przypadku konieczności wykonania prac dodatkowych. Wówczas termin zakończenia przedmiotu zamówienia zostanie przedłużony o czas niezbędny do wykonania tychże prac będących następstwem prac dodatkowych,
3) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
4. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy.
5. O wystąpieniu okoliczności, o których mowa w ust 2. Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.
6. Wykonawca ma prawo wprowadzić zmiany w wykazie osób uczestniczących w wykonaniu przedmiotu Umowy. Zmiany te wymagają pisemnej zgody Zamawiającego i nie stanowią zmiany niniejszej Umowy.
7. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że osoba z personelu Wykonawcy zaniedbuje swoje obowiązki, Wykonawca będzie zobowiązany na pisemny, uzasadniony wniosek Zamawiającego do powierzenia tych czynności innej osobie, posiadającej kwalifikacje i wymagania odnośnie danej funkcji - określone w SIWZ.
8. Wykonawca nie może przenieść na osobę trzecią praw i obowiązków wynikających z niniejszej Umowy.
9. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT o różnicę pomiędzy stawką obowiązującą w chwili podpisania Umowy a stawką po zmianie.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.bip.lubuskie.pl
|
Spec war |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Departament Administracyjno - Gospodarczy
WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (pokój nr 24)
ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
|
Data skl |
05/11/2013
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Departament Administracyjno - Gospodarczy
Kancelaria Ogólna (pokój nr 59)
ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|