Przetarg nieograniczony na dostawę oprogramowania z systemem informacji prawnej z aktualizacją i licencją na użytkowanie dla Izby Skarbowej w Lublinie i urzędów skarbowych województwa lubelskiego

Publication date 2013-10-29
End date 2013-11-13 12:00:00
Instytucja Izba Skarbowa w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 226779 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 480000008, 482000000, 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej z aktualizacją
i licencją na użytkowanie dla Izby Skarbowej w Lublinie i urzędów skarbowych województwa lubelskiego na okres 12 miesięcy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Skarbowa w Lublinie
Ulica ul. T. Szeligowskiego 24
Nr domu 24
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-883
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 452 23 00
Fax 81 452 23 06
Internet www.is.lublin.pl
Regon 00102287700000
E mail pawel.ciesielczuk@lb.mofnet.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i w związku z tym nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę oprogramowania z systemem informacji prawnej na serwerze Wykonawcy, dla minimum 50 użytkowników. 1. W przypadku dostaw, które w dniu wyznaczonym na składanie ofert nie zostały zakończone, za potwierdzające spełnianie przedmiotowego warunku Zamawiający będzie uznawał takie dostawy, które do dnia składania ofert są wykonywane przez co najmniej 12 miesięcy. 2. W przypadku dostaw, których wykonywanie rozpoczęto dawniej niż w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, za potwierdzające spełnianie przedmiotowego warunku Zamawiający będzie uznawał takie dostawy, które w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania były wykonywane przez co najmniej 12 miesięcy. 3. Nie dopuszcza się sumowania kilku realizacji w celu osiągnięcia wskaźnika dotyczącego ilości użytkowników.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i w związku z tym nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i w związku z tym nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i w związku z tym nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ) - w formie oryginału. 2. Dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie VI SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności lub zaistnienia warunków, a mianowicie: a) wystąpienia siły wyższej, b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, c) zmiany wartości umownego wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT (poprzez wprowadzenie nowej stawki podatku VAT na przedmiot objęty umową). 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Kryt cena A
Spec www www.is.lublin.pl
Spec war Izba Skarbowa w Lublinie, ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin
Data skl 13/11/2013
Godz skl 12:00
Miejsce Izba Skarbowa w Lublinie, ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin, Biuro podawcze na sali obsługi - parter.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)