Dostawa i montaż wyposażenia hali sportowej Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Piłsudskiego 5
Publication date | 2013-10-29 |
End date | 2013-11-06 13:00:00 |
Instytucja | Komenda Wojewódzka Policji |
Miejscowość | Olsztyn |
Województwo | warmińsko-mazurskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 440108 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 374000002, 391000003, 391100003, 320000003, 302133008, 302321108, 302313000, 325523000, 324200003, 315000001, 386220001 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia hali sportowej Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Piłsudskiego 5. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 10 zadań częściowych. Zakup wyposażenia jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 - WNP-RPWM.04.02-28-047/09 Rewitalizacja budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Piłsudskiego 5. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolną ilość części (zadań), zgodnie z poniższym podziałem: Zadanie nr 1 - dostawa wyposażenia sportowego Zadanie nr 2 - dostawa szaf metalowych Zadanie nr 3 - dostawa krzeseł Zadanie nr 4 - dostawa telewizora i ekranu Zadanie nr 5 - dostawa kopiarki cyfrowej Zadanie nr 6 - dostawa lamp bakteriobójczych Zadanie Nr 7 - dostawa luster Zadanie Nr 8 - dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem Zadanie Nr 9- dostawa urządzeń drukujących i urządzenia wielofunkcyjnego Zadanie Nr 10 - dostawa aparatów telefonicznych i switch 3.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Opisie przedmiotu zamówienia dla Zad. Nr 1-Nr 7 i w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia dla Zad. Nr 8-Nr 10, oraz w formularzach cenowych, stanowiących załączniki do SIWZ i dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego. 4.Wykonawca zobowiązuje się dokonać montażu niżej wymienionego wyposażenia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż do końca marca 2014 r.: - maszyna Smitha - wyciskanie sztangi na prowadnicach; - wyciąg wielofunkcyjny (brama); - uchwyt do mocowania worków bokserskich; - materace ochronne na ścianę; - gruszka bokserska refleksówka - lustra; - lamy bakteriobójcze. Po zamontowaniu wyposażenia Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu obsługi w zakresie prawidłowego korzystania z zamówionego sprzętu jak i personelu technicznego w zakresie konserwacji i napraw niewymagających interwencji serwisu. 5.Przedmiot zamówienia w zadaniach Nr 8-Nr 10 obejmuje również dostawę pełnej dokumentacji z nim związanej (m. in. instrukcje obsługi, dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne oraz certyfikaty). 6.Wykonawca zobowiązany jest podać w swojej ofercie (Formularz cenowy) nazwę, typ, producenta oferowanych urządzeń oraz załączyć do oferty samodzielnie sporządzony szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia (programy, podzespoły, sprzęt), zawierający wszystkie dane wymagane przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem Nr 5 b do SIWZ dostepnym na stronie internetoej Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia w Zadaniach Nr 8 - Nr 10 były fabrycznie nowe, najwyższej jakości oraz wprowadzone na rynek zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także posiadały dokumenty wymagane przepisami prawa np. certyfikaty i świadectwa bezpieczeństwa. 8. Wyposażenie wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostanie dostarczone przez Wykonawcę w bezzwrotnych opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w drodze do końcowego miejsca przeznaczenia. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z urządzeniami przekazał Zamawiającemu wszystkie elementy jego wyposażenia oraz sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi, konserwacji i inne dokumenty wymagane przez odrębne przepisy. OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sportowego określonego w Załączniku Nr 8/1 do SIWZ - Formularz cenowy dla Zadania Nr 1 dostepnym na stronie internetowej Zamawiającego.Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf metalowych określonych w Załączniku Nr 8/2 do SIWZ - Formularz cenowy dla Zadania Nr 2 dostepnym na stronie interentowej Zamawiającego.Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł określonych w Załączniku Nr 8/3 do SIWZ - Formularz cenowy dla Zadania Nr 3 dostępnym na stronie interentowej Zamawiającego.Przedmiotem zamówienia jest dostawa telewizora i ekranu określonego w Załączniku Nr 8/4 do SIWZ - Formularz cenowy dla Zadania Nr 4 dostepnym na stronie interentowej Zamawiającego.Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopiarki cyfrowej określonej w Załączniku Nr 8/5 do SIWZ - Formularz cenowy dla Zadania Nr 5 dostepnym na stronie interentowej Zamawiającego.Przedmiotem zamówienia jest dostawa lamp bakteriobójczych określonych w Załączniku Nr 8/6 do SIWZ - Formularz cenowy dla Zadania Nr 6 dostepnym na stronie interentowej Zamawiającego.Przedmiotem zamówienia jest dostawa luster określonych w Załączniku Nr 8/7 do SIWZ - Formularz cenowy dla Zadania Nr 7 dostepnym na stronie interentowej Zamawiającego.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem określonych w Załączniku Nr 8/8 do SIWZ - Formularz cenowy dla Zadania Nr 8 dostepnym na stronie interentowej Zamawiającego.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń drukujących i urządzenia wielofunkcyjnego określonego w Załączniku Nr 8/9 do SIWZ - Formularz cenowy dla Zadania Nr 9 dostepnym na stronie interentowej Zamawiającego.Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatów telefonicznych i switch określonego w Załączniku Nr 8/10 do SIWZ - Formularz cenowy dla Zadania Nr 10 dostepnym na stronie interentowej Zamawiającego. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Komenda Wojewódzka Policji |
Ulica | ul. Partyzantów 6/8 |
Nr domu | 6/8 |
Miejscowosc | Olsztyn |
Kod poczt | 10-521 |
Wojewodztwo | warmińsko-mazurskie |
Tel | 089 5225200, 5225760 |
Fax | 089 5225205 |
Internet | www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl |
Regon | 51006478400000 |
E mail | zamowienia@ol.policja.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja rządowa terenowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 10 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 12/12/2013 |
Wadium | Zamawiajacy w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp. |
Wiedza | Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp. |
Potencjal | Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp. |
Zdolne | Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp. |
Sytuacja | Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Inne dokumenty | -(Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. -(Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. |
Niepelnosprawne | Nie |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | Na podstawie § 6 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), Zamawiający żąda dołączenia do oferty: -w Zadaniu Nr 1- Nr 7 kart katalogowych dla produktów, które je posiadają, opisów sporządzonych samodzielnie przez Wykonawcę dla produktów, które nie posiadają kart katalogowych, lub fotografii, podpisane przez Wykonawcę na jego odpowiedzialność, potwierdzające, że oferowane wyposażenie spełnia wymagania Zamawiającego, określone w Załącznikach nr 8/1 -8/7 do SIWZ dostepnych na stronie internetowej Zamawiającego; -w Zadaniu Nr 8- Nr 10 Opis oferowanego sprzętu, sporządzony samodzielnie przez Wykonawcę i zawierający nazwę, typ, producenta oferowanych urządzeń oraz wszystkie dane o wydajności, jakości oraz parametrach technicznych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w Załączniku Nr 5 b do SIWZ dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego. Na podstawie § 7 ust. 4 cytowanego Rozporządzenia - dokumenty, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy (na Zadania Nr 1 - Nr 10) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) Zmiana terminu dostawy: a)zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie, b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy, c) w przypadku wystąpienia innych okoliczności niezależnych od woli stron, których nie można było przewidzieć, a w wyniku których spełnienie świadczenia w terminach określonych w umowie okazało się niemożliwe. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a)-c) termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a) w przypadku zaniechania produkcji przedmiotu umowy lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących tym, że dostarczenie przedmiotu umowy stało się niemożliwe. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa wyżej Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia wyposażenia równoważnego o parametrach użytkowych równych bądź wyższych niż ten zaoferowany w ofercie. b) w przypadku, gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, nie prowadzące do zmiany przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa wyżej Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia wyposażenia o parametrach użytkowych wyższych niż zaoferowane w ofercie. Zmiana umowy może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy 3) Zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę. 2. Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy nie stanowią zobowiązania do wyrażenia na nie zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 3. Zmiana umowy może być dokonana na pisemny wniosek Strony umowy. 4. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. 5. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl |
Spec war | Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn. |
Data skl | 06/11/2013 |
Godz skl | 13:00 |
Miejsce | Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zakup wyposażenia jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 - WNP-RPWM.04.02-28-047/09 Rewitalizacja budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Piłsudskiego 5. |
Czy uniewaznienie | Tak |