DOSTAWA OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH I FARTUCHÓW

Publication date 2013-10-29
End date 2013-11-07 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Bielizna szpitalna,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 440840 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 395180006, 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH I FARTUCHÓW

Opis

Zadanie nr 1 - zestaw do operacji biodrazestaw do kraniotomiizestaw do cięcia cesarskiegozestaw do operacji hemodynamicznychzestaw do operacji hemodynamicznychfartuchy chirurgicznezestaw dla noworodków i serwety

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Ulica ul. dr K. Jaczewskiego 8
Nr domu 8
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-954
Wojewodztwo lubelskie
Tel 0-81 72-44-360
Fax 081 746-71-55
Regon 00028875100000
E mail dzp@spsk4.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 4
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiajacy nie konkretyzuje tego warunku Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
Wiedza amawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa obłożeń operacyjnych i/lub produktów stanowiących przedmiot postępowania i/lub fartuchów o wartości nie niższej niż kwota odpowiadająca co najmniej sumie wartości z poniższej tabeli dla pakietów, w zakresie których wykonawca przystępuje do postępowania: Nr zadania Poziom warunku (zł) Nr zadania Poziom warunku (zł) 1. 40 000,00 4. 70 000,00 2. 23 000,00 5. 70 000,00 3. 50 000,00 6. 44 000,00
Potencjal Zamawiajacy nie konkretyzuje tego warunku Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
Zdolne Zamawiajacy nie konkretyzuje tego warunku Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
Sytuacja Zamawiajacy uzna za spełnienie warunku, jeśli Wykonawca posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej lub zdolność kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż suma poniższych wartości - liczona dla pakietów, w zakresie których wykonawca przystępuje do postępowania: Nr zadania Poziom warunku (zł) Nr zadania Poziom warunku (zł) 1. 15 000,00 4. 27 000,00 2. 8 500,00 5. 26 000,00 3. 19 000,00 6. 16 000,00
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 wykaz musi uwzględniać co najmniej jedną dostawę spełniającą cechy dostawy referencyjnej określonej jako warunek udziału w postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków. a) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); b) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy; c) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT - cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto; d) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta - przy niezmienionym produkcie; e) nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie. lub wypowiedzenia umowy w zakresie spornego produktu za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy f) w przypadku zaistnienia incydentu medycznego - możliwość wprowadzenia produktu równoważnego, o tych samych parametrach i zastosowaniu g) w przypadku niewyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania- strony mogą przedłużyć niniejsza umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy , nie dłużej jednak niż na okres 2 miesięcy
Kryt cena B
Kryt 1p 60
Kryt 2 jakość
Kryt 2p 40
Spec www www.spsk4.lublin.pl
Spec war DZP pokój nr. 001
Data skl 07/11/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Kancelaria ogólan pokój nr. 106
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)