Zakup akcesoriów laboratoryjnych, środków ochronnych, odczynników i wzorców chemicznych na potrzeby realizacji projektów DCMiB, Biomed i NanoMat

Publication date 2013-10-29
End date 2013-11-06 12:00:00
Instytucja Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o.
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 441442 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 336963008, 336965000, 384370007, 331925007, 398300009, 337115404
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa matrycowych wzorców certyfikowanych, szczegółowo określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ;
b) dostawa matrycowych wzorców, szczegółowo określonych w Załączniku nr 7 do SIWZ;
c) dostawa wzorców, szczegółowo określonych w Załączniku nr 8 do SIWZ;
d) dostawa akcesoriów do NMR, szczegółowo określonych w Załączniku nr 9 do SIWZ;
e) dostawa środków ochrony, szczegółowo określonych w Załączniku nr 10 do SIWZ;
f) dostawa odczynników do NMR, szczegółowo określonych w Załączniku nr 11 do SIWZ;

2) Przedmiot zamówienia opisany został w Załącznikach od 6 do 11 do SIWZ poprzez określenie minimalnych parametrów funkcjonalno - technicznych. Zgodnie z art. 29 PZP dopuszcza się rozwiązania równoważne lecz nie gorsze pod względem parametrów technicznych niż określone w Załącznikach od 6 do 11 do SIWZ.
3) Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych
i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji.
4) Zakupy w ramach poszczególnych części zamówienia realizowane będą w sposób sukcesywny, w terminach określonych w Rozdziale 6 SIWZ oraz Wzorze Umowy (Zał. nr 5 do SIWZ)
5) Zamawiający zastrzega, ze ilości określone w Załącznikach nr 6-11 do SIWZ są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty na daną część zamówienia, w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę na daną część zamówienia nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Załącznikach nr 6-11 do SIWZ. Jednak łączna wartość zamówień częściowych nie przekroczy całkowitej ceny brutto w danej części zamówienia.
6) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do złożenia przed podpisaniem umowy Formularza cen jednostkowych netto, o którym mowa w rozdz. 29 pkt 3 SIWZ.

Opis

Wielopierwiastkowy, certyfikowany wzorzec metali w oleju sojowym 2 komplety po 100 g
Wielopierwiastkowy, certyfikowany wzorzec metali w liściach jabłka 2 komplety po 50 g
Wzorzec wielopierwiastkowy rozpuszczony w oleju 2x100mlWielopierwiastkowy, certyfikowany wzorzec metali w wodzie pitnej 1 komplet (250ml)
Wielopierwiastkowy, certyfikowany wzorzec metali w wątrobie wołowej 1Roztwór - 1mL o stężeniu 100 mikrogramów/ml w Acetonitrulu 2 szt
Roztwór - 1mL o stężeniu 100 mikrogramów/ml w Metanolu 2 szt
Roztwór - 1mL o stężeniu 100 mikrogramów/ml w Metanolu 2 szt
Mieszanina środków chemicznych (pestycydów), 100 mikrogramów/ml in ethyl acetate, analytical standard 2 kpl
Mieszanina środków chemicznych (pestycydów), 100 mikrogramów/mL each component in ethyl acetate, analytical standard 2 kpl
Roztwór - 1mL o stężeniu 100 mikrogramów/ml w Acetonie 2 szt.
Roztwór - 1mL o stężeniu 100 mikrogramów/ml w Metanolu 2 szt.
Roztwór - 1mL o stężeniu 100 mikrogramów/ml w Metanolu 2 szt.
Roztwór - 1mL o stężeniu 100 mikrogramów/ml w Acetonitrulu 2 szt.Kompletny Insert NMR 4 szt.
Statyw na probówki NMR, na 12 probówek 3 szt.
Statyw na probówki NMR, na 30 probówek 3 szt.
Kieszonkowa tuba do przenoszenia probówek NMR 1 op po 3 szt. lub 3x1szt.
Tester probówek NMR 5mm 3 szt.
Standardowe probówki NMR 25 kpl (1kpl-5 szt.)

Wysokorozdzielcze probówki NMR 5 szt.
Zatyczka do probówek NMR 4 kpl (1 kpl-100szt.)
Pipety Pasteura szklane, do
napełniania probówek NMR 4 kpl (1kpl-250szt)
Lejek do probówek NMR 3 szt.
Aparat szklany do mycia probówek NMR 2 szt.
Septa do probówek NMR o śr. 5 mm 1 kpl (1kpl-100szt)
Szczotka (wycior) 5 kpl (1 kpl-25szt)Koncentrat do mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych 1x5l
Zestaw termoizolacyjny 10 szt.
Maść 1X25gDeuterowany 3-(trimetylosililo)propionian sodu (TSP-d4) 4x1g
D2O 10x0,75ml
D2O 10x1ml
Deuterowany 2,2-dimetylo-2-silapentano-5-sulfonian sodu (DSS-d6) 1x1g
2,2-dimetylo-2-silapentano-5-sulfonian sodu (DSS) 2x1g
Diwodorofosforan potasu (KH2PO4) 2x100g
Wodorotlenek sodu 2x20g
Wodorotlenek sodu 4x10g

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o.
Ulica ul. Stabłowicka 147
Nr domu 147
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 54-066
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel +48 71 720 16 28
Fax +48 71 720 16 29
Internet www.eitplus.pl
Regon 02067163500000
E mail dominika.fraczek@eitplus.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP do 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostaw, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze.
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty W przypadku Wykonawcy wchodzącego w skład tej samej grupy kapitałowej co inny Wykonawca biorący udział w przedmiotowym postępowaniu przetargowym, w przypadku posiadania takiej wiedzy w momencie złożenia oferty, składa on wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów) wraz z informacjami dot. grupy kapitałowej (nazwa/nazwy tej grupy kapitałowej), a także informacjami które wykazują, iż istnieje między wskazanymi podmiotami powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. w szczególności nie było pomiędzy nimi współpracy w zakresie sporządzania ofert a także nie doszło pomiędzy nimi do zawarcia porozumienia w zakresie złożenia konkretnych elementów ofert, w tym elementów cenowych ofert. Wyjaśnienia należy składać np. w formie oświadczeń, dokumentów
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2. Zgodnie z art. 144 cytowanej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: a) zmiana terminu wykonania i/lub terminów pośrednich: (i) z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień; (ii) z powodu działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy - maksymalnie o czas jej występowania; (iii) na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; (iv) w związku z koniecznością zakończenia zadania w danym roku budżetowym lub w związku z upływem terminu złożenia wniosku o uzyskanie środków unijnych; (v) z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia dostaw; (vi) na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu - o uzgodniony okres; (vii) w związku z przedłużeniem terminu realizacji projektu i/lub zadania badawczego, o których mowa w Preambule (jednak nie dłużej niż do 31.12.2014), b) zmiana nazwy, siedziby stron Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, c) zmiana miejsca dostawy, d) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem Umowy, e) zmiana zapisu lub informacji o przyznanym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych, f) sprostowanie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy, g) zmiana sposobu realizacji Umowy wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych dotyczących realizacji projektu, o którym mowa w preambule niniejszej Umowy, h) zmiana przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodujących konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji Umowy, w tym w szczególności zmiany stawki podatku VAT, i) zmniejszenie zakresu Umowy, a tym samym wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy, z przyczyn o obiektywnym charakterze i/lub istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, j) zmiana parametrów Materiałów w przypadku zaniechania produkcji określonego rodzaju Materiałów i/lub wprowadzenia Materiałów nowej generacji i/lub nowego modelu (tj. zamiennik/równoważnik). Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać z zastrzeżeniem, iż zamiennik/równoważnik musi pochodzić od tego samego producenta, co pierwotnie zaoferowany w ofercie. Przesłanką niezbędną do takiego działania ze strony Zamawiającego jest również brak wzrostu ceny danego Zamówienia i wartości Umowy w porównaniu z pierwotną wartością przedstawioną w ofercie. Ilości zamawianych w ten sposób Materiałów muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z Umowy, k) w przypadku zmiany numerów katalogowych Materiałów przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen i wartości Umowy na wyższe. Dostarczony przedmiot umowy musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać, l) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, o którym mowa w preambule niniejszej Umowy. m) nieuzyskanie planowanego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej
Kryt cena A
Spec www www.eitplus.pl
Spec war Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Spółka z o.o. ul. Stabłowicka 147 54-066 Wrocław
Data skl 06/11/2013
Godz skl 12:00
Miejsce Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Spółka z o.o. ul. Stabłowicka 147 54-066 Wrocław Recepcja
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1) Termin wykonania zamówienia. 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, przy czym realizacja poszczególnych sukcesywnych dostaw w terminie 10 dni roboczych od dnia złożenia danego zamówienia 2) Zamawiający realizuje przedmiotowe zamówienie w ramach projektów współfinansowanych przez Unię Europejską: Budowa Dolnośląskiego Centrum Materiałów i Biomateriałów Wrocławskie Centrum Badań EIT+ nr projektu POIG.02.02.00-02-001/09-00 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet II Infrastruktura Sfery B+R, Działanie 2.2 Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych. Biotechnologie i zaawansowane technologie medyczne (nr projektu POIG.01.01.02-02-003/08), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 1 Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.1. Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy. Wykorzystanie nanotechnologii w nowoczesnych materiałach (nr projektu POIG.01.01.02-02-002/08), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Priorytet 1 Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.1 Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie: 1.1.2 Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)