Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Publication date 2013-10-30
End date 2013-11-08 09:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
Miejscowość Sandomierz
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 227723 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301243007, 301921136, 302347005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek:
1.Materiały do drukarek HP - Pakiet I,
2.Tonery i tusze - Pakiet II
3.Materiały do drukarek Xerox - Pakiet III
4.Taśma - Pakiet IV
5.Materiały do drukarek Ricoh Aficio - Pakiet V
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ

Opis

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do drukarek HP. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów i tuszy. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do drukarek Xerox. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa taśm. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do drukarek Ricoh Aficio

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
Ulica ul. Schinzla 13
Nr domu 13
Miejscowosc Sandomierz
Kod poczt 27-600
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 15 8323001 do 5, 8330566
Fax 15 8323575
Internet www.sand.pl
Regon 00030238500000
E mail przetargi@sand.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawcę składającego ofertę
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych do Pakietu I i II nie pochodzących od producenta sprzętu, Zamawiający wymaga złożenia w ofercie aktualnego raportu z testów wkładów z tonerem zaproponowanej marki do urządzeń i drukarek monochromatycznych przeprowadzonych w oparciu o normę ISO/IEC 19752 oraz ISO/IEC 19798 w przypadku tonerów do drukarek kolorowych potwierdzających równoważność oferowanych tonerów (dla każdego tonera z osobna)
Inne dokumenty 1)formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2)formularz cenowy sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego pakietu, uwzględniający nazwę oferowanego asortymentu, ilość, ceną jednostkową netto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę oferowanego asortymentu i nazwę handlową,3)w przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania umowy zawartej w ramach zamówienia publicznego w następujących przypadkach. 1.Następstwa prawnego podmiotu wstępującego w miejsce wybranego Wykonawcy. 2.Zmiany oferty z korzyścią dla Zamawiającego z zachowaniem ceny określonej w złożonej ofercie. 3.Zmiany przez producenta danego asortymentu nazwy handlowej, numeru katalogowego lub sposobu konfekcjonowania przy zachowaniu jego parametrów technicznych - w takim przypadku cena jednostkowa asortymentu nie może ulec podwyższeniu. 4.W przypadku nie zrealizowania całości umowy na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego lub na wniosek Zamawiającego dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania ilości i wartości brutto przedmiotu umowy
Kryt cena A
Spec www www.sand.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego Budynek Główny Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz
Data skl 08/11/2013
Godz skl 09:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego - SEKRETARIAT, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)