Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu informatycznego oraz urządzeń wielofunkcyjnych (sprawa nr 76/ZP/WŁ/13)

Publication date 2013-10-30
End date 2013-11-07 11:00:00
Instytucja Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Sprzęt do przesyłu danych,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 228431 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 480000008, 302321108, 325812001, 301213006, 302161100, 302321201, 302313000, 302331325, 302374601, 302374106, 302346004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania w zakresie części I jest dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a oraz załącznik nr 1 g do SIWZ, Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - 5 kpl. Zamówienie publiczne współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców w ramach projektu nr 1/12/EFU, Infrastruktura i procedury azylowe. Przedmiotem postępowania w zakresie części II jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ, Urządzenie wielofunkcyjne posiadające funkcje faksu, drukowania, skanowania
i kopiowania - 1 kpl. Zamówienie publiczne współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców projektu nr 2/12/EFU ,Przyjmowanie na terytorium RP oraz przekazywanie do innych krajów UE osób ubiegających się lub korzystających z ochrony międzynarodowej (Dublin II). Przedmiotem postępowania w zakresie części III jest dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1c oraz załącznik nr 1 g do SIWZ. Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - 1 kpl. Zamówienie publiczne finansowane ze środków Agencji Frontex. Przedmiotem postępowania w zakresie części IV jest dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1d oraz załącznik nr 1 g do SIWZ. Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - 1 kpl. Zamówienie publiczne finansowane ze środków Agencji Frontex. Przedmiotem postępowania w zakresie części V jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1e do SIWZ. Urządzenie wielofunkcyjne posiadające funkcje faksu, drukowania, skanowania i kopiowania - 3 kpl.
Przedmiotem postępowania w zakresie części VI jest dostawa drukarek igłowych i materiałów komputerowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1f do SIWZ. Drukarka igłowa - 2 kpl., Monitor LCD - 15 szt., Dysk twardy magnetyczny - szt. 20, Dysk twardy SSD - szt. 3, Dysk przenośny zewnętrzny 2,5 cala - szt. 4 , Klawiatura komputerowa - szt. 50, Myszka komputerowa przewodowa - szt. 40, Myszka komputerowa bezprzewodowa - szt. 10, Pamięć typu PenDrive - szt. 100

Opis

Przedmiotem postępowania w zakresie części I jest dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a oraz załącznik nr 1 g do SIWZ. Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - 5 kpl. Zamówienie publiczne współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców w ramach projektu nr 1/12/EFU, Infrastruktura i procedury azylowePrzedmiotem postępowania w zakresie części II jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ. Urządzenie wielofunkcyjne posiadające funkcje faksu, drukowania, skanowania i kopiowania - 1 kpl. Zamówienie publiczne współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców projektu nr 2/12/EFU Przyjmowanie na terytorium RP oraz przekazywanie do innych krajów UE osób ubiegających się lub korzystających z ochrony międzynarodowej (Dublin II)Przedmiotem postępowania w zakresie części III jest dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1c oraz załącznik nr 1 g do SIWZ. Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - 1 kpl. Zamówienie publiczne finansowane ze środków Agencji FrontexPrzedmiotem postępowania w zakresie części IV jest dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1d oraz załącznik nr 1 g do SIWZ. Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - 1 kpl. Zamówienie publiczne finansowane ze środków Agencji Frontex.Przedmiotem postępowania w zakresieczęści V jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1e do SIWZ. Urządzenie wielofunkcyjne posiadające funkcje faksu, drukowania, skanowania i kopiowania - 3 kpl.Przedmiotem postępowania w zakresie części VI jest dostawa drukarek igłowych i materiałów komputerowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1f do SIWZ. Drukarka igłowa - 2 kpl. Monitor LCD - 15 szt. Dysk twardy magnetyczny - szt. 20 Dysk twardy SSD - szt. 3 Dysk przenośny zewnętrzny 2,5 cala - szt. 4 Klawiatura komputerowa - szt. 50 Myszka komputerowa przewodowa - szt. 40 Myszka komputerowa bezprzewodowa - szt. 10 Pamięć typu PenDrive - szt. 100

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza
Ulica ul. Bema 100
Nr domu 100
Miejscowosc Białystok
Kod poczt 15-370
Wojewodztwo podlaskie
Tel 85 71 45 171
Fax 85 71 45 715
Internet www.podlaski.strazgraniczna.pl
Regon 05044003600000
E mail zamowienia.podlaski@strazgraniczna.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 16/12/2013
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
Wiedza Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
Potencjal Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
Zdolne Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
Sytuacja Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.podlaski.strazgraniczna.pl
Spec war Podlaski Oddział Straży Granicznej ul. Bema 100, 15- 370 Białystok, Sekcja Zamówień Publicznych
Data skl 07/11/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Kancelaria Jawna Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej w Białymstoku przy ul. Bema 100, bud. 2 pok. 101 (kod pocztowy 15-370)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat W zakresie części I postępowania Zamówienie publiczne współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców w ramach projektu nr 1/12/EFU, Infrastruktura i procedury azylowe. W zakresie części II postępowania Zamówienie publiczne współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców projektu nr 2/12/EFU Przyjmowanie na terytorium RP oraz przekazywanie do innych krajów UE osób ubiegających się lub korzystających z ochrony międzynarodowej (Dublin II). W zakresie części III Zamówienie publiczne finansowane ze środków Agencji Frontex W zakresie części IV Zamówienie publiczne finansowane ze środków Agencji Frontex
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)