Dostawa sprzętu multimedialnego i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg części od I do XI.

Publication date 2013-10-30
End date 2013-11-14 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Gdański
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Rejestratory z taśmą magnetyczną

Szczegóły

Numer ogłoszenia 228483 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 323200002, 323220006, 323321000, 516111009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego i RTV zwana dalej sprzętem, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg części:
część I - rzutnik multimedialny wraz z uchwytem,
część II - sprzęt wizyjny,
część III - projektory multimedialne ,
część IV - sprzęt RTV,
część V - projektor multimedialny,
część VI - osprzęt do tablicy multimedialnej SMART SB 480 wraz z montażem oraz dyktafon cyfrowy,
część VII - sprzętu RTV,
część VIII - projektor multimedialny,
część IX - projektory multimedialne,
część X - sprzęt RTV,
część XI - dyktafony wraz z mikrofonami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca ma obowiązek podać w załączniku nr 2 producenta sprzętu, model (typ) oferowanego sprzętu, odpowiednio do wybranej części.
4. Dostawa sprzętu nastąpi do:
1)dla części I - Instytutu Geografii, ul. Bażyńskiego 4, 80-952 Gdańsk;
2)dla części II - Biura ds. Osób Niepełnosprawnych, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk;
3)dla części III - Instytutu Filologii Polskiej, ul. Wita Stwosza 55, 80-952 Gdańsk;
4)dla części IV - Instytutu Filologii Polskiej, ul. Wita Stwosza 55, 80-952 Gdańsk;
5)dla części V - Katedry Hydrologii, ul. Bażyńskiego 4, 80-952 Gdańsk;
6)dla części VI - Wydziału Historycznego, ul. Wita Stwosza 55, 80-952 Gdańsk;
7)dla części VII - Wydziału Prawa i Administracji, ul. Bażyńskiego 6, 80-952 Gdańsk;
8)dla części VIII - Zakładu Oceanografii Fizycznej, al. Marszałka Piłsudskiego 46, 81-378 Gdynia;
9)dla części IX - Instytutu Psychologii, ul. Bażyńskiego 4, 80-952 Gdańsk;
10)dla części X - Katedry Gospodarki Przestrzennej, ul. Bażyńskiego 4, 80-952 Gdańsk;
11)dla części XI - Biura ds. Osób Niepełnosprawnych, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk.
5. W części VI, poz. 2 z załącznika nr 2, dostawa wraz z montażem sprzętu na będącej w posiadaniu Zamawiającego tablicy interaktywnej SMART SB 480.
6. Wymagania stawiane dla sprzętu:
1)sprzęt musi spełniać parametry wyszczególnione w załączniku nr 2,
2)sprzęt musi być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych,
3)oferowany sprzęt nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
4)sprzęt musi posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego,
5)sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE (wydaną zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 nr 138 poz. 935 tj. z późn. zm.)),
6)jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt wykorzystujący energię musi mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203).
7. Gwarancja:
1)nie krótsza niż:
a)36 miesięcy dotyczące części - I, IX
b)24 miesiące dotyczące części - II, VI, VIII, X;
c)12 miesięcy dotyczące części - III, IV, V, VII, XI.
2)Termin rękojmi nie może zakończyć się przed terminem 3 miesięcy od zakończenia gwarancji.
3)Gwarancja będzie świadczona przez Wykonawcę oraz na koszt Wykonawcy w miejscu użytkowania sprzętu, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to wszelkie działania organizacyjne i koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
4)Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się po odbiorze sprzętu tj. podpisaniu przez obie strony protokołu zdawczo - odbiorczego.
5)Gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy, tj. o czas liczony od zgłoszenia do usunięcia wady.
6)Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 14 dni zapewnia wymianę sprzętu na nowy, wolny od wad, w przypadku jego trzykrotnej awarii w okresie gwarancji.
7)W przypadku gdy Wykonawca nie wypełni warunków gwarancji lub wypełni je w sposób nienależyty, Zamawiający będzie uprawniony do usunięcia wad na ryzyko i koszt Wykonawcy zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące mu na podstawie umowy. Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty. Koszty te mogą być potrącone z bieżących należności Wykonawcy.
8)Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzęcie jak i wszelkie wady fizyczne, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
8. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku:
1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie,
2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu.
9.W przypadkach określonych w pkt 9, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 14 ust. 1 projektu umowy - załącznik nr 5 (do SIWZ), sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu a Wykonawca jest obowiązany do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad. Jeżeli termin dostawy sprzętu przekroczy termin o którym mowa w § 6 projektu umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 8 ust. 1 lit. a) projektu umowy.
10. Wykonawca zapewnia:
1)że przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi czas dostawy,
2)że poniesie koszty dostawy, opakowania, transportu, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunek z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
3)montaż sprzętu opisanego w części VI, pozycja 2,
4)obsługę gwarancyjną,
11. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie wady (przystąpienie do niezwłocznego usunięcia wady) - 3 dni robocze od dnia zgłoszenia wady (powiadomienia telefonicznego i/lub pocztą elektroniczną).
12. Czas naprawy - nie dłuższy niż 14 dni roboczych, w przypadku niemożności zrealizowania naprawy w tym terminie Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego o porównywalnych parametrach.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Gdański
Ulica ul. Bażyńskiego 1A
Nr domu 1A
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-952
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 5232344
Fax 058 5232484, 5523741
Internet www.ug.edu.pl
E mail zpug@julia.univ.gda.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 11
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Załącznik nr 3 (do SIWZ) - oświadczenie z art. 22 ust. 1, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do reprezentowania Wykonawcy; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo Ci wszyscy Wykonawcy wspólnie. Dlatego też w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy może podpisać pełnomocnik w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy), lub wszyscy Wykonawcy razem na jednym dokumencie. Wystarczające jest również złożenie oświadczenia przez tego (tych) z Wykonawców, który samodzielnie spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Oświadczenie o nieprzynależności lub przynależności do grupy kapitałowej, zgodnie z art. 26 ust. 2d - załącznik nr 7 (do SIWZ). 3. Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1)Załącznik nr 6 (do SIWZ ) - oświadczenie o podwykonawcach. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty załącznika. 2)Zaakceptowany przez Wykonawcę załącznik nr 5 (do SIWZ) - projekt umowy; Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w rozdz. XVI pkt 1), 3)W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a)Dołączenia do oferty kart katalogowych, sprzętu wymienionego w załączniku nr 2, odpowiednio do części. Karty katalogowe muszą pochodzić od producenta, zawierać jego identyfikację, czyli np. podpis producenta lub jego znak firmowy czy adres strony internetowej w przypadku wydruku z Internetu - których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), składają oni jeden komplet wymaganych w ppkt 1, 2, 3 dokumentów. 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, wymienionych w rozdziale V pkt 2 ppkt 2), 3), 4) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Dokument, o którym mowa w pkt 4 ppkt 1) lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 ppkt 1) lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Wymogi dotyczące terminu wystawienia dokumentów określone ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 5. Ofertę stanowią: 1)Załącznik nr 1 (do SIWZ) - formularz ofertowy należy złożyć w formie oryginału wg załączonego wzoru, wypełniony i podpisany, przez osob(ę)y poważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2)Załącznik nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia należy złożyć w formie oryginału wg załączonego wzoru, wypełniony i podpisany, przez osob(ę)y poważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), zobowiązani są oni do dostarczenia jednego kpl. w/w dokumentów.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1)zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego tj. względy techniczne, organizacyjne, ekonomiczne; 2)zmiany obowiązujących przepisów prawa, 3)zaistnienia siły wyższej, 4)wycofania z produkcji proponowanego modelu (typu) i zastąpienia danego modelu (typu) z produkcji, a dostępny będzie sprzęt o parametrach nie gorszych niż wynikający z umowy, pod warunkiem, że cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie. Wycofanie modelu (typu) określonego w ofercie, z produkcji przez producenta, Wykonawca musi pisemnie udokumentować a Zamawiający musi wyrazić na to zgodę, 5)zmiany, dotyczącej proponowanego modelu (typu), jeżeli za tą samą kwotę brutto będzie dostępny sprzęt o lepszych parametrach technicznych, w tym celu Wykonawca prześle Zamawiającemu propozycję sprzętu, która będzie podlegała akceptacji Zamawiającego. Powyższe może wystąpić tylko w przypadku wprowadzenia sprzętu do sprzedaży po terminie otwarcia ofert, co zostanie potwierdzone przez producenta sprzętu.
Kryt cena A
Spec www www.ug.edu.pl
Spec war Uniwersytet Gdański, Dział Zamówień Publicznych , ul. Bażyńskiego 1A, pokój nr 124, I piętro 80 - 952 Gdańsk Oliwa, w godzinach pracy od 7:00 do 15:00
Data skl 14/11/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Uniwersytet Gdański, Dział Zamówień Publicznych , ul. Bażyńskiego 1A, pokój nr 122, I piętro 80 - 952 Gdańsk Oliwa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)