Dostawa mleka i przetworów mlecznych
Publication date | 2013-10-30 |
End date | 2013-11-07 11:00:00 |
Instytucja | Jednostka Wojskowa 3294 |
Miejscowość | Świdwin |
Województwo | zachodniopomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 442732 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 151511004, 155112108, 155120000, 155513101, 155513204, 155000003, 155421000, 155510005, 155400003, 155430006, 155400005, 155300002 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i przetworów mlecznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Planowane ilości zamówienia na rok 2014 zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - formularz cenowy. Przedmiot zamówienia podzielono na zadania: Zadanie nr 1 - dostawa mleka i przetworów mlecznych do jednostki wojskowej w Świdwinie Zadanie nr 2 - dostawa mleka i przetworów mlecznych do jednostki wojskowej w Trzebiatowie Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: 1. Miejsce dostaw: Magazyn Żywnościowy: 78-301 Świdwin, ul. Połczyńska 32, tel./fax (94) 382 24 09 Magazyn Żywnościowy:72-320 Trzebiatów, ul. Zagórska 21, tel./fax (91) 387 13 84 2. Częstotliwość i godziny dostaw: Dostawy sukcesywne, 2 razy w tygodniu w godzinach od 07.00 do 13.00. W przypadku zmiany godzin pracy jednostek wojskowych, godziny dostaw mogą ulec zmianie. Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o tym fakcie, na co najmniej 2 dni przed wprowadzeniem zmiany. 3. Ilość towaru i ich wartości dostaw określonych w formularzu cenowym - załącznik nr 6 do SIWZ są ilościami i wartościami planowanymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia w formie pisemnej przyjętych w umowie ilości, wartości i częstotliwości dostaw w sytuacjach których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiany ilości żywionych). Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. 4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych, restrukturyzacji sil zbrojnych, kryzysu, zagrożenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej), Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru oraz zwiększenie częstotliwości dostaw (przy niezmienności wartości umowy) do miejsc stacjonowania jednostek wojskowych oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych. 5. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez okres realizowania przedmiotu zamówienia, aktualnych dokumentów: a) potwierdzenia wdrożonego systemu HACCP w formie certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo zaświadczenia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdrożonego systemu HACCP, 6. Termin przydatności do spożycia w chwili dostawy do Odbiorcy, nie może być krótszy niż określony w załącznikach nr 7 do SIWZ. 7. Dla określenia jakości odbieranego towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przez: inspektora PIS (IW), WOMP, laboratorium Zamawiającego (także w obecności uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego) w zakresie: procesów technologicznych, jakości surowców użytych do produkcji, stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń, urządzeń i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów, sposobu transportu towarów. 8. Wykonawca wyraża zgodę na pobieranie prób żywności i jej przebadanie we właściwym miejscowo (dla Zamawiającego lub Odbiorcy) laboratorium Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, laboratorium WOMP lub w akredytowanym laboratorium lub laboratorium spełniającym wymagania i normy PN-EN ISO/IEC 17025 (w tym trzykrotnie na koszt Wykonawcy) celem określenia jakości zdrowotnej i handlowej dostarczanych, w ramach niniejszej umowy towarów. 9. W przypadku dwukrotnego naruszenia norm jakościowych określonych umową, potwierdzonego przez PIS (IW), WOMP, a także przez akredytowane laboratorium lub laboratorium spełniające wymagania normy PN-EN ISO/IEC 17025, bądź dwukrotnego potwierdzenia przez te instytucje innych nieprawidłowości, Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy. 10. Wykonawca przez okres trwania realizacji zamówienia poddaje się stałemu nadzorowi właściwego miejscowo Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Inspektora Weterynaryjnego, Inspektora WOMP (działającego w obecności przedstawiciela PIS lub IW) w zakresie: procesów technologicznych, jakości surowców użytych do produkcji, stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń, urządzeń i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów, sposobu transportu towarów, oraz w zakresie stosowania i funkcjonowania wdrożonego systemu HACCP. 11. Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez Zamawiającego lub osobę upoważnioną, w jego magazynie w oparciu o podpisaną umowę, obowiązujące normy jakościowe oraz zgodnie z procedurami systemu HACCP dla danego Odbiorcy. 12. Na fakturze wysłanej do Zamawiającego musi być zaznaczone miejsce dostawy asortymentu. 13. Wykonawca ma obowiązek przed rozpoczęciem dostaw, przekazać w formie pisemnej Odbiorcy następujące dane: numer rejestracyjny samochodu(ów) dostarczających; markę(i) pojazdów; imię i nazwisko kierowcy(ów) wraz z adresami zamieszkania; serię i nr dowodu osobistego tych osób - w celu wydania zezwolenia na wyjazd do jednostki wojskowej. Szczegółowe ilości przedmiotu zamówienia, w rozbiciu na zadania, zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ - formularz cenowy Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący załączniku nr 5 do SIWZ. Oferty, które nie zawierają pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym zostaną odrzucone. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do wskazanego przez Zamawiającego magazynu i rozładować we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko. Opisszczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Planowane ilości zamówienia na rok 2014 zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - formularz cenowy.szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Planowane ilości zamówienia na rok 2014 zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - formularz cenowy. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Jednostka Wojskowa 3294 |
Ulica | ul. Połczyńska 32 |
Nr domu | 32 |
Miejscowosc | Świdwin |
Kod poczt | 78-301 |
Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
Tel | 094 3823509 |
Fax | 094 3823758 |
Internet | www.21blot.sp.mil.pl |
Regon | 33102935500000 |
E mail | zam.publ.3294@hot.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: jednostka wojskowa |
Rodzaj zam inny | jednostka wojskowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2014 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy posiadają aktualną decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 17, poz. 127 ze zm.), lub właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. Dz. U. z 2010r., Nr 136, poz. 914 ze zm., lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. Nr 106, poz. 730). |
Wiedza | Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej 3 główne dostawy - za kwotę minimum 20 000,00 zł każda dostawa, w okresie 12 miesięcy. Za główną dostawę Zamawiający uzna dostawy mleka lub przetworów mlecznych; W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykonał należycie co najmniej 3 główne dostawy za kwotę minimum 20 000,00 zł każda. |
Potencjal | Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 4 do SIWZ). |
Zdolne | Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 4 do SIWZ). |
Sytuacja | Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z zał. nr 4 do SIWZ). |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień żołnierzy do bezpłatnego wyżywienia - tj. rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 4 marca 2011 r. w sprawie wyżywienia żołnierzy czynnej służby wojskowej (Dz. U. Nr 63, poz. 327) oraz rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 grudnia 2009 r. w sprawie bezpłatnego wyżywienia żołnierzy zawodowych i kandydatów na żołnierzy zawodowych (Dz. U. Nr 216, poz. 1679, z późn. zm.); b) zmiany wielkości opakowań jednostkowych wyrobów w przypadku zmian technologicznych w produkcji opakowań; c) wstrzymania dostaw z powodu braku wyrobu na rynku krajowym; d) zmiany w okresie obowiązywania umowy ustawowej stawki podatku VAT; |
Kryt cena | A |
Spec www | www.21blot.sp.mil.pl |
Spec war | Jednostka Wojskowa 3294, Sekcja zamówień publicznych, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin |
Data skl | 07/11/2013 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Jednostka Wojskowa 3294, Kancelaria Jawna, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |