Remont klatek schodowych w budynkach zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 3 części

Publication date 2013-10-30
End date 2013-11-14 12:00:00
Instytucja Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Aparatura elektryczna do telefonii napowietrznej lub telegrafii

Szczegóły

Numer ogłoszenia 442816 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 454000001, 454100004, 454210004, 454421008, 453100003, 325526003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych (pustostanów) oraz klatek schodowych w budynkach zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 3 części :
Część 1: Remont klatki schodowej w budynku użytkowym przy ul. Śródmiejskiej 24A - oficyna,
Część 2: Remont klatek schodowych, wykonanie ogrodzenia oraz montaż instalacji domofonowej w budynku mieszkalnym przy ul. Szkolnej 6.
Część 3: Remont klatek schodowych oraz montaż instalacji domofonowej w budynku mieszkalnym przy ul. Korczak 24B.
Zakres prac obejmuje między innymi :
a) roboty tynkarsko-malarskie,
b) wymiana stolarki okiennej (Śródmiejska 24A),
c) roboty instalacyjne elektryczne (Śródmiejska 24A,Szkolna 6),
d) wykonanie ogrodzenia (Szkolna 6),
e) montaż instalacji domofonowej (Szkolna 6, Korczak 24B),
f) wywóz gruzu z utylizacją.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ :
a) przedmiar robót - zał. nr 5-7,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 8.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania terenu prac oraz innych czynności wynikających z umowy, której wzór stanowi załącznik do SIWZ.
Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia
na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż : 20.000 PLN - część 1 i 3, 50.000 PLN - część 2. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Opis

jak w pkt.II.1.4. niniejszego ogłoszenia.jak w pkt.II.1.4. niniejszego ogłoszenia.jak w pkt.II.1.4. niniejszego ogłoszenia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
Ulica ul. Dobrzecka 18
Nr domu 18
Miejscowosc Kalisz
Kod poczt 62-800
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 62 598 55 00
Fax 62 598 55 01
Internet www.mzbm.kalisz.pl
Regon 25052391600000
E mail zamowieniapubliczne@mzbm.kalisz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Zakład Budżetowy Gminy
Rodzaj zam inny Zakład Budżetowy Gminy
Rodz zam B
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w odniesieniu do każdej części.
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru, 2. kosztorys ofertowy, sporządzony oddzielnie dla każdej części zamówienia, na które zostanie złożona oferta, opracowany zalecaną metodą kalkulacji uproszczonej , 3. stawkę roboczogodziny, narzuty procentowe, które zostały przyjęte do wyceny robót, 4. zestawienie M(materiałów) i S(sprzętu) wraz z ich cenami jednostkowymi. 5. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 6.6. SIWZ. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). 7. Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (tj. w oryginale lub poświadczone notarialnie) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 8.W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania : a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24.ust.2 pkt.5 ustawy Pzp, b) warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej w sumie musi spełniać wymagane od wykonawców warunki, c) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, d) wykonawcy występujący wspólnie, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy, muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego - stosowny dokument należy załączyć do oferty - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. e) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych przedmiarem robót oraz robót dodatkowych, o których mowa w § 7 ust.5 umowy, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami) wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1 niniejszego paragrafu. 2.Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w umowie. Roboty takie w dalszej części umowy nazywane są robotami zaniechanymi. 3.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności : a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualnych rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 4.Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub zwiększenia kosztów wykonania zamówienia. 5.Zmiany, o których mowa w pkt. 1-4, muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego. 6.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia : 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy : a) wystąpienia robót dodatkowych, o których mowa w § 1 ust. 4, b) zachodzić będzie konieczność udzielenia zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, d) klęski żywiołowe, e) okoliczności siły wyższej, tj. wskutek wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, f) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; g) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć i im zapobiec pomimo zachowania należytej staranności, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 6 ppkt a)-f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2) Zmiany osobowe : a) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego - dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym. 7.Wszystkie powyższe postanowienia, o których mowa w pkt.6 stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i niezwłocznie. 8.Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadkach urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT.
Kryt cena A
Spec www http://www.mzbm.kalisz.pl/articles2.php?article_id=159
Spec war Kalisz, ul. Dobrzecka 18 (I piętro pok. nr 105) opłata 37,64 zł lub za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa), w tym przypadku koszt przesyłki ponosi Wykonawca
Data skl 14/11/2013
Godz skl 12:00
Miejsce siedziba Zamawiającego: Kalisz, ul. Dobrzecka 18 (parter-Biuro Obsługi Interesantów-Biuro podawcze)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)