Modernizacja systemu telekomunikacyjnego w Sądzie Rejonowym w Kołobrzegu. Znak sprawy ZP-2151-18/2013.

Publication date 2013-10-30
End date 2013-11-14 11:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Koszalinie
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Cyfrowe wyposażenie centrali,
  • Sprzęt telefoniczny,
  • Kable telefoniczne i podobny sprzęt

Szczegóły

Numer ogłoszenia 443318 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 325461003, 325514004, 325515005, 325500003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu telekomunikacyjnego w Sądzie Rejonowym w Kołobrzegu, ul. Katedralna 13. Główne założenia dotyczą: wymiany centrali telefonicznej, wprowadzenie obsługi telefonii VoIP zarówno od strony operatora jak i linii wewnętrznych, zwiększenie o 30 liczbę abonentów wewnętrznych wykorzystując technologie VoIP, rozbudowy istniejącej sieci LAN umożliwiającej wymianę telefonów wewnętrznych analogowych i cyfrowych na telefony VoIP, wprowadzenie systemu nagrywania rozmów, funkcji kolejkowania z informacją o pozycji w kolejce i przewidzianym czasie oczekiwania, uwzględnienia możliwości całkowitego przejścia z telefonii komutowanej na telefonie VoIP dla 200 abonentów wewnętrznych VoIP. W trakcie wykonywanych robót - Sąd nie będzie wyłączony z ciągłości pracy, roboty będą trwały w obiekcie czynnym, przy zabezpieczeniu terenu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Okręgowy w Koszalinie
Ulica ul. Waryńskiego 7
Nr domu 7
Miejscowosc Koszalin
Kod poczt 75-541
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 943 428 742
Fax 943 423 755
Internet http://koszalin.so.gov.pl/bip/
Regon 00032252536061
E mail informatyk@koszalin.so.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 27/12/2013
Wadium Wysokość wadium wynosi 2 600,00 PLN (Słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14 listopada 2013 r., godz. 11:00.
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł brutto każda. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów dotyczących najważniejszych robót (co najmniej 2), określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zdolne Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zadania - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty - formularz ofertowy, - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawca wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp; - kosztorysy wraz z zestawieniem materiałów i urządzeń; - zaakceptowane ogólne warunki umowy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwości dokonywania istotnych zmian postanowień Umowy, także w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: wystąpienia możliwości zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy w przypadku, w którym zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, w tym w szczególności podniesie standard Przedmiotu Umowy; gdy Strony umowy uzgodnią, że wykonanie Umowy nastąpi przy użyciu innych materiałów niż wyszczególnione w SIWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru Robót; wystąpienia okoliczności nie przewidzianych w chwili zawarcia Umowy, a skutkujących koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu Robót; wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; wystąpienia konieczności prowadzenia działań przez osoby trzecie uniemożliwiające wykonywanie Przedmiotu Umowy, które to działania nie są spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Wykonawcy; wystąpienia konieczności udzielenia zamówień na roboty dodatkowe lub zamienne, od których wykonania jest uzależnione wykonanie Robót (zamówienia podstawowego), a których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego; zmiany przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu Umowy i które wywołują potrzebę zmian jej postanowień; wystąpienia potrzeby dokonania zmiany określenia podmiotu lub osoby wykonującej w imieniu Zamawiającego czynności faktyczne i prawne związane z wykonywaniem Umowy; wraz ze skutkami wprowadzenia powyższych zmian.
Kryt cena A
Spec www http://koszalin.so.gov.pl/bip/
Spec war Sąd Okręgowy w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 75-541 Koszalin, pokój nr 138.
Data skl 14/11/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Sąd Okręgowy w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 75-541 Koszalin, pokój nr 138.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)