Biuletyn |
1
|
Nazwa |
SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
|
Ulica |
ul. Mirowska 15
|
Nr domu |
15
|
Miejscowosc |
Częstochowa
|
Kod poczt |
42-200
|
Wojewodztwo |
śląskie
|
Tel |
34 370 21 35
|
Fax |
34 370 21 35
|
Internet |
www.zsm.czest.pl
|
Regon |
15158624700000
|
E mail |
zp@zsm.czest.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, Wykonawcy występujący wspólnie), którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp oraz spełniają warunki, określone
w art. 22 ust. 1 Pzp, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
i wobec, których brak jest okoliczności stanowiących podstawę do wykluczenia na mocy art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów
i oświadczeń wymienionych w SIWZ.
|
Wiedza |
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U z 19.02.2013 r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów:
1) oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,
2) na potwierdzenie warunków art. 22 ust. 1 do składanej oferty należy załączyć:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Spełnieniem warunku będzie wykazanie, że Wykonawcy wykonali/wykonują
co najmniej dwie dostawy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości rocznej brutto nie niższą niż 35.000,00 PLN.
|
Potencjal |
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
3. Oprócz wymienionych dokumentów do składanej oferty należy dołączyć:
1) wypełniony i podpisany formularz asort.-cenowy
2) wypełniony i podpisany druk oferty
3) oświadczenie o podwykonawcach
4) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację o braku przynależności do grupie kapitałowej
5) zaakceptowany projekt umowy
6) oświadczenie Wykonawcy - wykaz dostaw
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust 1 i 3 ustawy Pzp:
a) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca
z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy skutkująca sukcesją generalną,
b) zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty lub SIWZ,
c) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot
i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej i faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy.
Powyższe wskazane zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub
Wykonawcy za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.zsm.czest.pl
|
Spec war |
Sekcja Zamówień Publicznych SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15 pawilon G pokój Nr 14
|
Data skl |
14/11/2013
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Sekretariat SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15 pawilon G pokój Nr 17
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|