Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Dolnośląski Urząd Wojewódzki
|
Ulica |
pl. Powstańców Warszawy 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowosc |
Wrocław
|
Kod poczt |
50-153
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 3406260
|
Fax |
71 3406948
|
Internet |
www.bip.duw.pl
|
Regon |
00051437700000
|
E mail |
d.szust@duw.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
5
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
16/12/2013
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
Dla części I - Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co
najmniej dwóch tożsamych z przedmiotem zamówienia dostaw mebli biurowych
o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda oraz załączy dowody, określające, czy dostawy te zostały wykonane należycie. Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające spełnianie powyższego warunku.
Dla części II-V - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Potencjal |
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Pełnomocnictwo:
- w przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru - należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania umowy i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
- w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ustawy Pzp.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana treści umowy może wynikać jedynie z następujących okoliczności:
1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmian stawki podatku VAT), zmian danych teleadresowych Stron niniejszej umowy,
2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności związanych z umową,
3) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę,
4) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy a co się z tym wiąże, także proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy,
5) z innych, niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisywania niniejszej umowy przyczyn.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.bip.duw.pl
|
Spec war |
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław, parter Biuro Organizacyjno-Administracyjne, pok. 0214
|
Data skl |
07/11/2013
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław, parter Sekretariat Biuro Organizacyjno-Administracyjne, pok. 0200
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych (PLN). Nie przewiduje się rozliczeń w walutach obcych. Wszystkie kwoty podane są w PLN. Jeżeli Wykonawca posługuje się walutą obcą, należy ją przeliczyć w/g kursu złotego podanego przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|