Dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych

Publication date 2013-10-31
End date 2013-11-08 13:00:00
Instytucja Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble,
  • Biurka i stoły,
  • Systemy aktowe,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Meble różne,
  • Podłączenia i elementy stykowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 229905 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391211007, 391321007, 391431100, 391510005, 312241003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja oraz ustawienie w pomieszczeniach Zamawiającego fabrycznie nowych mebli i artykułów wyposażenia wnętrz. Zamówienie obejmuje m.in. dostawę stołów, szaf, kontenerów, krzeseł, foteli biurowych, sof, ścianek dźwiękochłonnych. Dostawa odbywać się będzie w godzinach urzędowania zatem nie może zakłócić bieżącej pracy użytkowników obiektu. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony transportem własnym Wykonawcy oraz rozmieszczony zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego w pomieszczeniach na pierwszym piętrze budynku przy ul. Włocławskiej 167 w Toruniu. Szczegółowy opis przedmiotu i warunki realizacji dostawy zawierają załączniki do SIWZ: Zestawienie asortymentu, Minimalne wymagania technologiczne mebli, Wzór umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Ulica ul. Kopernika 4
Nr domu 4
Miejscowosc Toruń
Kod poczt 87-100
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 056 6210421 w. 23, 25
Regon 87030004000000
E mail kmiec@tarr.org.pl; piontek@tarr.org.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Spółka handlowa z udziałem podmiotów publicznych
Rodzaj zam inny Spółka handlowa z udziałem podmiotów publicznych
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielania wybranemu w niniejszym postępowaniu Wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy. Ewentualne zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na warunkach określonych w art. 67 ust. 7 ustawy Pzp.
Czas D
Data roz 17/12/2013
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.
Wiedza Za spełniających warunek zostaną uznani Wykonawcy, którzy w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie dostawy fabrycznie nowych mebli, o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każda. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż PLN Wykonawca przeliczy wg. średniego kursu NBP (Tabela A) na dzień podpisania protokołu odbioru, a przy braku protokołu odbioru daty wystawienia faktury. Zamawiający wymaga w takim wypadku podania dokładnej daty protokołu odbioru lub wystawienia faktury i wskazania kursu po którym dokonano przeliczenia.
Potencjal Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.
Zdolne Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.
Sytuacja Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 W wykazie dostaw należy wskazać dostawy w liczbie i o cechach określonych w pkt. III.3.2), wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z dowodami, czy dostawy zostały wykonane należycie. Dopuszczalne dowody określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Stosowne pełnomocnictwa
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający również przewiduje następujące możliwości dokonania istotnych zmian umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia jest dopuszczalna jeżeli niedotrzymanie terminu stanowi konsekwencję niedopełnienia przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z zawartej umowy, 2) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia, 3) braku lub przerwania dofinansowania realizacji projektu pn. Wspieranie powiązań kooperacyjnych przedsiębiorstw w województwie kujawsko-pomorskim, współfinansowanego ze środków budżetu Unii Europejskiej, 4) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia, 5) wystąpienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu zamówienia, bez możliwości usunięcia lub likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń. Warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia jest stwierdzenie przez Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy, konieczności zmiany terminu umownego, 6) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. Aneks do umowy o przedmiotowe zamówienie wymagać będzie dla swojej ważności, zachowania formy pisemnej.
Kryt cena A
Spec www http://www.bip.tarr.org.pl/zamowienia-publiczne/podlegajace-ustawie/
Spec war Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Włocławska 167, 87-100 Toruń
Data skl 08/11/2013
Godz skl 13:00
Miejsce Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Włocławska 167, 87-100 Toruń (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Wspieranie powiązań kooperacyjnych przedsiębiorstw w województwie kujawsko-pomorskim, współfinansowanego ze środków budżetu Unii Europejskiej, oś priorytetowa 5: Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw, działanie 5.1 Rozwój instytucji otoczenia biznesu; Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)