Asysta techniczna systemu Mdok i systemu KSAT- III części
Publication date | 2013-10-31 |
End date | 2013-11-08 10:30:00 |
Instytucja | Gmina Lublin |
Miejscowość | Lublin |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 230303 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 722670004 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje: Dla części 1: 1. Świadczenie asysty technicznej Systemu obsługi spraw i dokumentów Mdok, posiadanego przez Zamawiajacego. W ramach usługi asysty technicznej systemu Mdok Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu Mdok przez okres 12 miesięcy, tj: 1) przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych - w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia Umowy; 2) dostosowywania Systemu w terminie: a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis, b) 14 dni od dnia ogłoszenia - w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis; 3) aktualizacji Systemu z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami - z zastrzeżeniem przypadków, gdy Wykonawca zaproponuje alternatywną funkcjonalność lub integrację, której działanie da identyczny rezultat - w terminie 1 miesiąca od dnia opublikowania najnowszej stabilnej wersji modułu; 4) modyfikacji Systemu w zakresie i terminie ustalonym przez Strony, w ramach limitu w wysokości 24 roboczodni, z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami - z zastrzeżeniem przypadków, gdy Wykonawca zaproponuje alternatywną funkcjonalność lub integrację, której działanie da identyczny rezultat; 5) przekazywania Zamawiającemu aneksu do dokumentacji użytkowej Systemu - każdorazowo po jego dostosowaniu, aktualizacji lub modyfikacji - w terminie 14 dni roboczych od dokonania zmian; 6) przyjmowania zgłoszeń błędów Systemu przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem systemu typu Serwis Desk Wykonawcy, przy czym Wykonawca zastrzega, że zgłoszenia serwisowe dokonywane w inny sposób niż określony powyżej mogą zostać niezrealizowane, a Wykonawca nie ponosi w tym przypadku odpowiedzialności kontraktowej; 7) usuwania błędów w funkcjonowaniu Systemu w terminie: a) dla błędów kategorii krytyczny - do rozpoczęcia drugiego dnia roboczego następującego po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, b) dla błędów kategorii wysoki - 7 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, c) dla błędów kategorii średni - 14 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu; 8) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych, w ostatnim dniu każdego kwartału; 9) udzielania przeszkolonym użytkownikom Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 16:00 telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem Systemu; 10) udzielania przeszkolonym użytkownikom i administratorom Systemu pomocy w wyjaśnianiu błędów i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji Systemu, w tym pomocy w odtwarzaniu bazy danych; 11) udzielania przeszkolonym administratorom Systemu wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych; 12) udzielania Zamawiającemu pomocy i wsparcia w adaptacji Systemu (w ramach istniejących w Systemie funkcjonalności) do zmian organizacyjnych i zmian wynikających z wewnętrznych regulacji prawnych Zamawiającego; 13) udostępnienia Zamawiającemu na bieżąco informacji o dokonanych przez Wykonawcę czynnościach administracyjnych na bazie danych; informacje te będą zawierać wskazanie osoby wykonującej czynności oraz określenie czasu i zakresu wykonanych czynności; 14) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych wersji Systemu, nowych funkcjonalności lub rozszerzeń Systemu oraz nowych rozwiązań technologicznych; 15) przywrócenia wymiany danych między Systemem a systemami, z którymi wymiana danych już funkcjonuje i w zakresie, w jakim taka wymiana danych funkcjonuje - w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia w systemach zmian tego wymagających; 16) przeprowadzenia na uzasadnione żądanie Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego 1-dniowej wizyty konsultacyjno-szkoleniowej po aktualizacji Systemu - w terminie 14 dni od dokonania aktualizacji; 17) przeprowadzenia na żądanie Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy 2-dniowego szkolenia dla administratorów Systemu w terminie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 2. Zabezpieczenie Zamawiającego i przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w trakcie realizacji niniejszej umowy. 3. Respektowanie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.). Dla części 2: 1. Świadczenie przez okres 12 miesięcy asysty technicznej systemu KSAT, posiadanego przez Zamawiajacego, w zakresie modułów: ASA, RS, ORG, CKK, EWD, EK, PL, BUD, BUD[SPR], CRU, MAJ, DM, KG, NZ, GMM, POD, ZPA, GMK, FA, IA. W ramach usługi asysty technicznej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu KSAT w zakresie ww. modułów, tj.: 1) przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych - w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia Umowy; 2) modyfikacji Systemu - w terminie: a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis, b) 14 dni od dnia ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis; 3) aktualizacji modułów Systemu z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami, z zastrzeżeniem przypadków, gdy Wykonawca zaproponuje alternatywną funkcjonalność lub integrację, której działanie da identyczny rezultat - w terminie 1 miesiąca od dnia opublikowania najnowszej stabilnej wersji modułu; 4) przekazywania Zamawiającemu aneksu do dokumentacji użytkowej modułu każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji - w terminie 14 dni roboczych od dokonania zmian w środowisku Zamawiającego; 5) przyjmowania zgłoszeń błędów Systemu przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem systemu typu Serwis Desk Wykonawcy, przy czym Wykonawca zastrzega, że zgłoszenia serwisowe kierowane w inny sposób niż określony powyżej mogą zostać niezrealizowane, a Wykonawca nie ponosi w tym przypadku odpowiedzialności kontraktowej; 6) usuwania błędów w funkcjonowaniu Systemu - w terminie: a) dla błędów kategorii krytyczny - do rozpoczęcia drugiego dnia roboczego następującego po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, b) dla błędów kategorii wysoki - 14 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, c) dla błędów kategorii średni - 30 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu; 7) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych w ostatnim dniu każdego kwartału; 8) udzielania przeszkolonym użytkownikom Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 16:00 telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem Systemu; 9) udzielania przeszkolonym użytkownikom i administratorom Systemu pomocy w wyjaśnianiu błędów i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji Systemu, w tym pomocy w odtwarzaniu baz danych; 10) udzielania przeszkolonym administratorom Systemu wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych; 11) udzielania Zamawiającemu pomocy i wsparcia w dostosowaniu Systemu (w ramach istniejących w Systemie funkcjonalności) do zmian organizacyjnych i zmian wynikających z wewnętrznych regulacji prawnych Zamawiającego; 12) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych modułów systemu KSAT2000i, a także nowych rozwiązań technologicznych; 13) dostosowywania Systemu w celu wymiany danych z systemem Mdok w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje - w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia w systemie Mdok zmian, takiego dostosowania wymagających. 2. Zabezpieczenie Zamawiającego i przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w trakcie realizacji niniejszej umowy. 3. Respektowanie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.). Dla części 3: 1. Świadczenie przez okres 12 miesięcy asysty technicznej systemu KSAT, posiadanego przez Zamawiajacego, w zakresie modułu GOP (Gospodarka Odpadami). W ramach usługi asysty technicznej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu KSAT w zakresie modułu GOP, tj.: 1) przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych - w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia Umowy; 2) modyfikacji Systemu - w terminie: a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis, b) 14 dni od dnia ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis; 3) aktualizacji Systemu z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami, z zastrzeżeniem przypadków, gdy Wykonawca zaproponuje alternatywną funkcjonalność lub integrację, której działanie da identyczny rezultat - w terminie 1 miesiąca od dnia opublikowania najnowszej stabilnej wersji Systemu; 4) przekazywania Zamawiającemu aneksu do dokumentacji użytkowej Systemu każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji - w terminie 14 dni roboczych od dokonania zmian w środowisku Zamawiającego; 5) przyjmowania zgłoszeń błędów Systemu przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem systemu typu Serwis Desk Wykonawcy, przy czym Wykonawca zastrzega, że zgłoszenia serwisowe kierowane w inny sposób niż określony powyżej mogą zostać niezrealizowane, a Wykonawca nie ponosi w tym przypadku odpowiedzialności kontraktowej; 6) usuwania błędów w funkcjonowaniu Systemu - w terminie: a) dla błędów kategorii krytyczny - do rozpoczęcia drugiego dnia roboczego następującego po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, b) dla błędów kategorii wysoki - 14 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, c) dla błędów kategorii średni - 30 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu; 7) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych w ostatnim dniu każdego kwartału; 8) udzielania przeszkolonym użytkownikom Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 16:00 telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem Systemu; 9) udzielania przeszkolonym użytkownikom i administratorom Systemu pomocy w wyjaśnianiu błędów i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji Systemu, w tym pomocy w odtwarzaniu baz danych; 10) udzielania przeszkolonym administratorom Systemu wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych; 11) udzielania Zamawiającemu pomocy i wsparcia w dostosowaniu Systemu (w ramach istniejących w Systemie funkcjonalności) do zmian organizacyjnych i zmian wynikających z wewnętrznych regulacji prawnych Zamawiającego; 12) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych modułów systemu KSAT2000i, a także nowych rozwiązań technologicznych; 13) dostosowywania Systemu w celu wymiany danych z systemem Mdok w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje - w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia w systemie Mdok zmian, takiego dostosowania wymagających. 2. Zabezpieczenie Zamawiającego i przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w trakcie realizacji niniejszej umowy. 3. Respektowanie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.). |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Lublin |
Ulica | Pl. Króla Władysława Łokietka 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Lublin |
Kod poczt | 20-109 |
Wojewodztwo | lubelskie |
Tel | 81 4663000 |
Fax | 81 4663001 |
Internet | www.bip.lublin.eu |
Regon | 43101951400000 |
E mail | zamowienia@um.lublin.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | U |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Wadium | Nie ma wymogu wniesienia wadium przez Wykonawców |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | . |
Potencjal | . |
Zdolne | . |
Sytuacja | . |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1.Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: a/ zmianę stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto . 2. Zmiana Umowy, przewidziana w pkt. 1, dopuszczalna jest w przypadku gdy stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę |
Kryt cena | A |
Spec www | www.bip.lublin.eu |
Spec war | Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl.Litewski 1, pok.nr 3, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym ( 5,00 zł + koszt przesyłki) |
Data skl | 08/11/2013 |
Godz skl | 10:30 |
Miejsce | Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin, pokój nr 3 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Iwona Woźniak - Biuro Obsługi Kancelaryjnej Urzędu Miasta Lublin, ul. Złota 2/11, telefon 81 466 12 52. p. Marzanna Prażmo - Wydział Informatyki i Telekomunikacji Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11/15, telefon 81 466 11 80. p. Bartłomiej Kwaśniewski - Wydział Informatyki i Telekomunikacji Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11/14, telefon 81 466 11 50. 1.2.W zakresie procedury: p. Katarzyna Podkańska-Dziubińska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 14 |
Czy uniewaznienie | Nie |