Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego na potrzeby Wydziałów Urzędu Miasta Zamość
Publication date | 2013-10-31 |
End date | 2013-11-12 10:00:00 |
Instytucja | Miasto Zamość |
Miejscowość | Zamość |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 444106 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302131006, 302130005, 302321108, 302321500, 487000005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego na potrzeby Wydziałów Urzędu Miasta Zamość według wykazu: 1.1.Wykaz sprzętu: 1) komputer przenośny typu notebook - 3 sztuki 2)komputer PC typu All In One - 2 sztuki 3)drukarka laserowa A4 mono - 1 sztuka 4)drukarka atramentowa A4 kolor - 1 sztuka 5)atramentowe urządzenie wielofunkcyjne A4 kolor - 1 sztuka 1.2.Wykaz oprogramowania użytkowego: 1) Microsoft Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm PL lub równoważny - Licencja Attach PKC - 3 sztuki 2.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu i jego wyposażenia oraz rodzaj oprogramowania został zawarty w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji. Wymieniony w załączniku sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany i wolny od wad oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 3.Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 3.1.Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania - zgodnie z wykazem sprzętu określonym w załączniku nr 6 do SIWZ (kabel zasilający, kabel USB itp.) 3.2.W razie stwierdzenia przez Zamawiającego braków sprzętu/oprogramowania lub dostarczenia ich niezgodnie z zamówieniem, Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany na zgodny z zamówieniem na własny koszt. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia parametrów technicznych oferowanego sprzętu/oprogramowania pod kątem zgodności z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ofertą. 3.3.Wykonawca zobowiązuje się w okresie trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek. 3.4.Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w terminie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. 3.5.W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca zapewni: a)odbiór własnym transportem i na własny koszt wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego wady sprzętu, b)dostawę naprawionego sprzętu własnym transportem i na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, a w uzasadnionym przypadku w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego, c)w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych. 3.6.W razie stwierdzenia wad uniemożliwiających użytkowanie urządzenia bądź oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na wolne od wad, w ciągu 7 dni od faktu ich zgłoszenia. 3.7.Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad i usterek telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. 3.8.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych oraz licencji zainstalowanego oprogramowania, dokumentację użytkową i inne niezbędne dokumenty, takie jak: instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji itp. opisujące w języku polskim funkcje, sposób użytkowania i eksploatacji sprzętu. 3.9.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość (Oficyna Ratusza, pokój nr 313) w godzinach pracy Urzędu własnym transportem i na własny koszt 3.10.Wykonawca w ofercie (w załączniku nr 1a - Formularz kalkulacji cenowej) wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu. W przypadku komputerów przenośnych typu notebook oraz komputerów PC także nazwę procesora i wersje oferowanego systemu operacyjnego. W przypadku programów użytkowych oferowaną wersję oprogramowania. 3.11.Wykonawca, który zaoferuje produkt równoważny musi udowodnić spełnienie wszystkich warunków określonych w załączniku nr 6 do SIWZ (Wykaz sprzętu i oprogramowania). W tym celu przedłoży wraz z ofertą dokumenty potwierdzające spełnienie warunku równoważności. W przypadku oferowania procesora równoważnego od podanego przez Zamawiającego w Załączniku nr 6 do SIWZ (Wykaz sprzętu i oprogramowania) dla komputerów przenośnych typu notebook i komputerów typu All In One w celu potwierdzenia równoważności należy przedłożyć wyniki testów aplikacyjnych (benchmark) przeprowadzonych przez niezależne od producenta i dostawcy instytucje oraz certyfikaty zgodności wydawanych przez producentów systemów operacyjnych, oprogramowania aplikacyjnego |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Miasto Zamość |
Ulica | Rynek Wielki 13 |
Nr domu | 13 |
Miejscowosc | Zamość |
Kod poczt | 22-400 |
Wojewodztwo | lubelskie |
Tel | 084 6392084 |
Fax | 084 6393054 |
Internet | www.zamosc.pl |
Regon | 95036874700000 |
E mail | zamowienia@zamosc.um.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 14 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. |
Wiedza | Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu |
Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | w przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu równoważnego w stosunku do określonego przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ dokumenty potwierdzające spełnienie warunku równoważności. W przypadku oferowania procesora równoważnego od podanego przez Zamawiającego w Załączniku nr 6 do SIWZ (Wykaz sprzętu i oprogramowania) dla komputerów przenośnych typu notebook i komputerów typu All In One w celu potwierdzenia równoważności należy przedłożyć wyniki testów aplikacyjnych (benchmark) przeprowadzonych przez niezależne od producenta i dostawcy instytucje oraz certyfikaty zgodności wydawanych przez producentów systemów operacyjnych, oprogramowania aplikacyjnego |
Inne dokumenty | Jeżeli na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, to Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a)zastosowania produktów zamiennych w stosunku do produktów wskazanych w ofercie Wykonawcy, w uzasadnionych przypadkach (w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji, niedostępności produktu itp.) - pod warunkiem, że produkty zamienne spełniają wszystkie wymagania przewidziane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i niniejszej umowie, a zmiana nie prowadzi do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, b)gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z innych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego ani Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiany te nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana taka może mieć wpływ na zmianę terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia takich okoliczności. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.bip.zamosc.um.gov.pl |
Spec war | SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, pokój nr 4 |
Data skl | 12/11/2013 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Oferty należy składać w pokoju nr 7 (sekretariat Prezydenta Miasta) w Urzędzie Miasta Zamość, 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 listopada 2013r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, pokój nr 12 (Ratusz). Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: Marta Trych, Małgorzata Strzępek, fax (84) 639-30-54, e-mail: zamowienia@zamosc.um.gov.pl |
Czy uniewaznienie | Nie |