Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola nr 6 im Jasia i Małgosi przy ul. Żeleńskiego 15 w Pile.
Publication date | 2013-10-31 |
End date | 2013-11-08 13:30:00 |
Instytucja | Przedszkole Publiczne nr 6 |
Miejscowość | Piła |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 444498 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 151000009, 158000006, 158100006, 150000001, 152210003, 152340007, 152340007, 151120006, 31425003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1).Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na 9 części: część I - Mięsa i wędlin - załącznik nr 1a - CPV 15100000-9 część II - Artykuły ogólnospożywcze - załącznik nr 1b - CPV 15800000-6 część III - Pieczywo - załącznik nr 1c - CPV 15811000-6 część IV - Warzywa i owoce - załącznik nr 1d - CPV 15300000-1,CPV część V - Nabiał - załącznik nr 1e - CPV 15500000-3 część VI - Jaja - załącznik nr 1f - CPV 03142500-3 część VII - Mrożonki - załącznik nr 1g - CPV 15300000-1 część VIII- Ryby i ich przetwory - załącznik nr 1 h - CPV 15221000-3, 15234000-7 część IX- Drób i jego przetwory - załącznik nr 1 i - CPV 15112000-6 Każde z części stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 2).Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu ujęty został w specyfikacji asortymentowo-ilościowej na poszczególne części stanowiącą integralną cześć SIWZ (patrz załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i do SIWZ). 3). Dostawca ma obowiązek dostarczyć produkty wysokiej jakości (pierwszego gatunku ze względu na charakter placówki) - dzieci od 3 do 6 roku życia. 4). Dostawa będzie realizowana na podstawie zamówienia składanego telefonicznie przez Zamawiającego. 5). Dostawa towarów odbywać się będzie własnym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 8.00 na dzień złożenia zamówienia. 6). Częstotliwość dostawy: 1) Mięso i wędliny - dostawa nie częściej niż 2 razy w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 2) Artykuły ogólnospożywcze - dostawa nie częściej niż 1 raz w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 3) Pieczywo - dostawa codziennie od 06.30 do 07.00, zamówienie telefoniczne. 4) Warzywa i owoce - dostawa nie częściej niż 2 razy w tygodniu, w godz. 06:30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 5) Nabiał - dostawa nie częściej niż 2 razy w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 6) Jaja - dostawa nie częściej niż 1 raz w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne, 7) Mrożonki - dostawa nie częściej niż 1 raz w tygodniu. w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 8) Ryby - dostawa nie częściej niż 1 raz w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 9) Drób i jego przetwory - dostawa nie częściej niż 2 razy w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 7) Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie jednak zmniejszenie nie może być większe niż 30%. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu. 8). Potwierdzeń odbioru produktów dokonuje intendent ( w zastępstwie szef kuchni) a w przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości, terminu przydatności do spożycia lub w stanie uszkodzonym, towar podlega natychmiastowemu zwrotowi lub wymianie na identyczny - wolny od wad i pełnowartościowy. 9). Dostawca ma obowiązek spełniać warunki systemu HACCP. OpisDostawa mięsa i wędlin - załącznik nr 1aDostawa artykułów ogólnospożywczych - załącznik nr 1 bDostawa pieczywa - załącznik nr 1cDostawa pieczywa - załącznik nr 1cDostawa warzyw i owoców - załącznik nr 1dDostawa nabiału - załącznik nr 1 edostawa jaj - załącznik nr 1 fDostawa mrożonek - załącznik nr 1gdostawa ryb i ich przetworów- załącznik nr 1 hdostawa drobiu i jego przetworów - załącznik nr 1 i |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Przedszkole Publiczne nr 6 |
Ulica | ul. Żeleńskiego 15 |
Nr domu | 15 |
Miejscowosc | Piła |
Kod poczt | 64-920 |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 067 212 66 05 |
Fax | 067 215 52 43 |
Internet | www.przedszkole6.pila.pl |
Regon | 57030114800000 |
E mail | przedszkole_publicznenr6@asta-net.com.pl |
Czy obowiazkowa | Nie |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: przedszkole |
Rodzaj zam inny | przedszkole |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 9 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2013 |
Wadium | nie wymaga |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | oświadczenie |
Wiedza | oświadczenie |
Potencjal | oświadczenie |
Zdolne | oświadczenie |
Sytuacja | oświadczenie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ 3) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków systemu HACCP 4) Kalkulacja cenowa - wypełniony załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i do SIWZ |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | przedszkole6.pila.pl |
Spec war | przedszkole6.pila.pl |
Data skl | 08/11/2013 |
Godz skl | 13:30 |
Miejsce | siedziba Zamawiającego - Publiczne Przedszkole nr 6 im. Jasia i Małgosi, ul. Żeleńskiego 15, 64-920 Piła - pok nr 1, |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |