Dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów jezdnych i stacjonarnych służących do przechowywania dokumentów dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Szczecinie

Publication date 2013-10-31
End date 2013-11-12 10:00:00
Instytucja Izba Skarbowa w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 445146 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem regałów jezdnych i stacjonarnych służących do przechowywania dokumentów w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Szczecinie przy ul. Potulickiej 59 na poziomie piwnic w pomieszczeniach:
1) pom. Nr -1/1 o pow. 42 m2
2) pom. Nr -1/5 o pow. 40 m2
3) pom. Nr -1/6 o pow. 43 m2
4) pom. Nr -1/11 o pow. 31 m2
5) pom. Nr -1/14 o pow. 32 m2
6) pom. Nr -1/16 o pow. 28 m2
Zamawiający wymaga dostarczenia i montażu regałów jezdnych i stacjonarnych fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, niemodernizowanych, nie będących uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnych i gotowych do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich, posiadających wymagane certyfikaty bezpieczeństwa. Przedmiot dostawy wykonany wg. obowiązujących norm PN - EN.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w rozdziale III SIWZ oraz załączniku nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Skarbowa w Szczecinie
Ulica ul. Franklina Delano Roosevelta 1/2
Nr domu 1
Nr miesz 2
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70-525
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 091 4803600, 4803751
Fax 091 4803656
Internet www.izba-skarbowa.szczecin.pl
Regon 00102080300000
E mail anna.kowalczyk@zp.mofnet.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty. Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę wraz z montażem regałów jezdnych i stacjonarnych o wartości zamówienia nie niższej niż 100.000 zł brutto. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty. Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty. Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty. Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty. Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) atest higieniczny na wyrób tj. regały jezdne i stacjonarne; 2) aktualną klasyfikację ogniową w zakresie reakcji na ogień wg. normy EN 13501-1:2007, EN 13501 - 1:2009 lub równoważnej; 3) aktualny certyfikat zgodności na wyrób o spełnieniu wymagań bezpieczeństwa wg normy PN-88/M-78321 lub równoważnej
Inne dokumenty Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale IX ust. 2 pkt. 1 SIWZ (sekcja III.4.2 ogłoszenia), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem z zachowaniem terminów ich ważności określonych powyżej (tj. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3. dokument pełnomocnictwa jeśli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji wykonawcy w obrocie gospodarczym.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przewiduje się możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) wystąpią przeszkody o charakterze obiektywnym (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 3) wystąpią przeszkody niezależne od Wykonawcy, w szczególności: wstrzymanie prac montażowych przez Zamawiającego, brak dostępu do mediów (np. awarie w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy). W takiej sytuacji Zamawiający dopuszcza zmianę termin realizacji przedmiotu umowy proporcjonalnie o czas trwania awarii; 4) nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT, w takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto. Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy
Kryt cena A
Spec www www.izba-skarbowa.szczecin.pl
Spec war Izba Skarbowa w Szczecinie, ul. Roosevelta 1,2, 70-525 Szczecin
Data skl 12/11/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Kancelaria Izby Skarbowej w Szczecinie, ul. Roosevelta 1,2, 70-525 Szczecin
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)