Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych

Publication date 2013-10-31
End date 2013-11-08 13:00:00
Instytucja Izba Celna w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 445326 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301210003, 488200002, 302131006, 302331411, 302132007, 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż sprzętu komputerowego (wszystkie zadania), jego dostarczenie oraz wniesienie do pomieszczeń znajdujących się w siedzibie Izby Celnej w Szczecinie przy ul. Energetyków 55, a także sprzedaż urządzeń wielofunkcyjnych (z zadania nr 1), ich dostarczenie oraz wniesienie do pomieszczeń znajdujących się w siedzibach:
- Oddziału Celnego Port Lotniczy Szczecin-Goleniów Glewice 1A,
- Oddziału Celnego w Świnoujściu ul. Dworcowa 1,
- Oddziału Celnego w Kołobrzegu ul. Portowa 41.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 zadania:
Zadanie nr 1 - Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych:
a) urządzenie wielofunkcyjne A3 (z funkcją kopiowania, skanowania i wydruku sieciowego) - 3 szt.
b) serwer - 4 szt.
c) komputer osobisty typu All In One - 37 szt.
Zadanie nr 2 - Dostawa macierzy dyskowej - 1 szt.
Zadanie nr 3 - Dostawa tabletów - 4 szt.
Zadanie nr 4 - Dostawa laptopów - 30 szt.
3. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Opis

Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych:
a) urządzenie wielofunkcyjne A3 (z funkcją kopiowania, skanowania i wydruku sieciowego) - 3 szt.
b) serwer - 4 szt.
c) komputer osobisty typu All In One - 37 szt.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Dostawa macierzy dyskowej - 1 szt.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Dostawa tabletów - 4 szt. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZDostawa laptopów - 30 szt. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Celna w Szczecinie
Ulica ul. Energetyków 55
Nr domu 55
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70-952
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 091 4805500
Fax 091 4805801
Internet www.ic-szczecin.pl
Regon 00014384000000
E mail ic-szczecin@szc.mofnet.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 17/12/2013
Wadium 1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium, w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 lub 4, w następujących wysokościach:Zadanie nr 1 - 6.000,00 zł, Zadanie nr 4 - 2.000,00 zł. Do zadania nr 2 i 3 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych. 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r. nr 42, poz. 275 ze zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - NBP Oddział Regionalny Szczecin nr 49101015990029031391200000. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca do oferty załączy dokument potwierdzający jego wpłatę na konto Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, Wykonawca załączy do oferty oryginalny dokument potwierdzający jego wniesienie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrócenie go Wykonawcy, bez naruszania oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w dokumencie gwarancji należy wskazać: a) nazwę gwaranta oraz beneficjenta gwarancji -Zamawiającego, b) obowiązek zapłaty sumy gwarancyjnej odpowiadającej wysokością kwocie wymaganego wadium, suma gwarancyjna powinna być wyrażona w złotych polskich, c) stan rzeczy, którego zaistnienie jest powodem żądania zapłaty przez beneficjenta -Zamawiającego. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w art.46 ust. 4a ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy p.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy p.z.p. lub pełnomocnictw, w art. 46 ust.5 ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Gwarancja winna mieć charakter terminowy, bezwarunkowy, nie może być odwoływalna i winna być płatna na pierwsze żądanie beneficjenta gwarancji. 8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz powinno obejmować cały okres związania ofertą poczynając od daty składania ofert. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. W postępowaniu odwoławczym Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
Wiedza Dla potwierdzenia wiedzy i doświadczenia potrzebnego do wykonania zamówienia Wykonawca: W zakresie zadania nr 1 - Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie dwie dostawy, w ramach umów sprzedaży-dostawy, sprzętu komputerowego na wartość co najmniej 190.000,00 zł brutto każda. W zakresie zadania nr 2 - Dostawa macierzy dyskowej powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie dwie dostawy, w ramach umów sprzedaży-dostawy, macierzy dyskowych w cenie jednostkowej co najmniej 28.000,00 zł brutto każda. W zakresie zadania nr 4 - Dostawa laptopów powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie dwie dostawy, w ramach umów sprzedaży-dostawy, laptopów na wartość co najmniej 73.000,00 zł brutto każda. Dla Zadania Nr 3 Dostawa tabletów Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający wymaga, aby ww. wykaz zawierał dostawy pozwalające na ocenę spełniania warunku, o którym mowa w III.3.2. Zamawiający nie wymaga złożenia informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.ic-szczecin.pl
Spec war Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, pok. 22
Data skl 08/11/2013
Godz skl 13:00
Miejsce Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, pok. 21 (kancelaria)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)