wybór wykonawcy realizującego naprawy i konserwacje instalacji monitoringu i telewizji satelitarno - naziemnej w zasobach mieszkaniowych Katowickiego TBS Sp. z o.o. w okresie do 31 grudnia 2017

Publication date 2013-10-31
End date 2013-11-08 12:00:00
Instytucja Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów,
  • Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 445544 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 508000003, 500000005, 722500002, 727200003, 311253002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług stałej konserwacji i napraw bieżących następujących instalacji zabudowanych w zasobach mieszkaniowych Katowickiego TBS Sp. z o.o. tj.:
1) Naprawy i konserwacje instalacji monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego,
2) Naprawy i konserwacje instalacji telewizji satelitarno - naziemnej
nazywanych w SIWZ urządzeniami

Powyższe urządzenia są zabudowane w obszarze następujących nieruchomości:

ad. 1 Naprawy i konserwacje instalacji monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego
a) ul. St. Etienne od 2-2a do 7-7a w Katowicach
b) ul. St. Etienne od 9-9a do 15-15a w Katowicach
c) ul. Obroki 43 w Katowicach
d) ul. Krasińskiego od 14 do 14k w Katowicach
e) ul. Skowrońskiego 3 - 3a w Katowicach
f) ul. Skowrońskiego 2, 2a, 4, Równoległa 7, 8 w Katowicach
g) ul. Sławka 30-30a-30b, 34-34a-34b, 40-40a-40b, 38-38a, 28-28c w Katowicach
h) ul. 1 Maja 95-97 w Katowicach
i) ul. Bohaterów Monte Cassino 2 - 2i w Katowicach

ad. 2 Naprawy i konserwacje instalacji telewizji satelitarno - naziemnej
a) ul. St. Etienne od 9-9a do 15-15a w Katowicach
b) ul. Krasińskiego od 14 do 14k w Katowicach
c) ul. Skowrońskiego 3 - 3a w Katowicach
d) ul. Skowrońskiego 2, 2a, 4, Równoległa 7, 8 w Katowicach
e) ul. Obroki 43 w Katowicach
f) ul. Sławka 30-30a-30b, 34-34a-34b, 40-40a-40b, 38-38a, 28-28c w Katowicach

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Ulica ul. Krasińskiego 14
Nr domu 14
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-019
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 2536713, 2537785
Fax 32 2537128
Internet www.tbs.katowice.pl
Regon 27343728300000
E mail sekretariat@tbs.katowice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodzaj zam inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace W prowadzonym postępowaniu przewiduje się zamówienie uzupełniające na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 do 20% wartości zamówienia podstawowego. Kwota przewidziana przez Zamawiającego na zamówienia uzupełniające o wartości 20% zamówienia podstawowego, nie oznacza, że Wykonawcy automatycznie to wynagrodzenie przysługuje. Wydatkowanie tych środków następować będzie sukcesywnie, wg uzasadnionych i rzeczywistych potrzeb do czasu ich wyczerpania, względnie do czasu zakończenia realizacji zamówienia w przedmiocie niniejszego postępowania. Zasady wydatkowania zostały określone w rozdziale 3 SIWZ - sposób realizacji przedmiotu zamówienia.
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 48
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium winno być wniesione wg zasad określonych w art. 45 ustawy. Wpłaty wadium w pieniądzach należy dokonać przekazem na konto ING Bank Śląski Oddział w Katowicach konto Nr 19 1050 1214 1000 0007 0286 8944 , Udokumentowane potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej to oryginał gwarancji winien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego odrębnie, przed terminem otwarcia ofert, a do oferty należy dołączyć jedynie kserokopię dokumentu. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona, Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych ustawą.
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza złożenie stosownego oświadczenia na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, przedstawienie wykazu (wg załącznika nr 5) wykonanych lub też wykonywanych, głównych usług porównywalnych z przedmiotem zamówienia (naprawa i konserwacja instalacji monitoringu terenu i instalacji telewizji satelitarno - naziemnej) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga by wartość głównych usług nie była mniejsza niż 50% łącznej wartości oferty (wraz z zamówieniami uzupełniającymi). Za wystarczające Zamawiający uznaje przedstawienie wykonania lub wykonywania przez Wykonawcę jednej lub więcej usług głównych porównywalnych z przedmiotem zamówienia składających się na wymagane 50% łącznej wartości oferty. Przykładowo: jeżeli Wykonawca składa ofertę o łącznej wartości 100 000 zł brutto (wraz z zamówieniami uzupełniającymi) powinien wykazać, że należycie wykonał lub wykonuje usługę/i o łącznej wartości min. 50 000 zł brutto, czyli co najmniej 50% wartości składanej oferty. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymagań określonych w niniejszym rozdziale oraz dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale 8 SIWZ złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno - prawnym, ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego przez Wykonawcę. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonywany na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale 8 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.
Potencjal złożenie stosownego oświadczenia na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymagań określonych w niniejszym rozdziale oraz dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale 8 SIWZ złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno - prawnym, ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego przez Wykonawcę. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonywany na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale 8 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.
Zdolne złożenie stosownego oświadczenia na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, załączenie do oferty wykazu osób (co najmniej 2), które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu określonym w załączniku nr 6 do SIWZ, Zamawiający wymaga udziału w realizacji niniejszego zamówienia minimum jednej osoby legitymującej się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymagań określonych w niniejszym rozdziale oraz dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale 8 SIWZ złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno - prawnym, ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego przez Wykonawcę. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonywany na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale 8 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.
Sytuacja złożenie stosownego oświadczenia na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, dołączenie do oferty opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez Wykonawcę działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł (sto tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymagań określonych w niniejszym rozdziale oraz dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale 8 SIWZ złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno - prawnym, ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego przez Wykonawcę. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonywany na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale 8 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 naprawa i konserwacja instalacji monitoringu terenu i instalacji telewizji satelitarno -naziemnej
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (art.144 ust.1) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - w następujących sytuacjach: - W sytuacji wystąpienia siły wyższej, - Wstrzymania realizacji usług z powodu okoliczności zaistniałych po stronie Zamawiającego, - Zmniejszenie lub zwiększenie zakresu świadczenia i zakresu wynagrodzenia z powodu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; - Zmiany będące następstwem działania uprawnionych organów administracji i organów kontroli; - Zmiany wskutek wystąpienie okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; - Wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienia ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - Zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych; - Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
Kryt cena A
Spec www www.tbs.katowice.pl
Spec war Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Krasińskiego 14 40-019 Katowice
Data skl 08/11/2013
Godz skl 12:00
Miejsce Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Krasińskiego 14 40-019 Katowice sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)