Dekoracja świąteczna Będzina

Publication date 2013-10-31
End date 2013-11-08 09:00:00
Instytucja Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina
Miejscowość Będzin
Województwo śląskie
Branża
  • Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra,
  • Farby do celów artystycznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 446310 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 502321104, 392989006, 448124009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wynajem 111 sztuk dekoracji świetlnych słupowych oraz oświetlonej ozdobami i lampkami sztucznej choinki. Montaż wraz z podłączeniem wynajętych ozdobników, a następnie odłączenie
i demontaż. Pobranie z firmy P.T.H.U. INTERPROMEX Sp. z.o.o. (Będzin ul. Paryska 11) 80 sztuk ozdobników słupowych oraz logo Będzina na choinkę, ich montaż, podłączenie, a następnie odłączenie oraz demontaż i odwiezienie do firmy P.T.H.U. INTERPROMEX Sp. z.o.o.. Zadanie obejmuje również podłączenie kurtyny świetlnej rozwieszonej na drzewie u zbiegu ulic Piłsudskiego i Małachowskiego oraz serwis wszystkich podłączonych ozdobników w czasie ich ekspozycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina
Ulica ul. 11 Listopada 20
Nr domu 20
Miejscowosc Będzin
Kod poczt 42-500
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 267 91 34
Fax 32 267 91 34
Internet www.bedzin.pl
Regon 00051556490000
E mail wim@um.bedzin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres zamówień uzupełniających: 50232110-4, 39298900-6, 44812400-9.
Czas D
Data zak 24/01/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.
Wiedza Wymaga się wykazania usług wykonanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 2 usługi Warunek powyższy zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dwie usługi o minimalnej wartości brutto 60 000,00zł każda. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się usługi w zakresie świątecznego oświetlenia ulicznego.
Potencjal Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.
Zdolne Wymaga się wykazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek dysponowania zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne dozoru nad eksploatacją urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV.
Sytuacja Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi w przedmiocie i ilości niezbędnej do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dwie usługi o minimalnej wartości brutto 60 000,00zł każda. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się usługi w zakresie świątecznego oświetlenia ulicznego.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA ! Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum. 2.Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 3.Wizualizacja poszczególnych elementów wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.W przypadkach niżej podanych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej. 1.1.Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku opóźnień wynikających z: - udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, -udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, -przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, -działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, zjawiska gospodarcze lub pogodowe) w pełni niezależnej od Stron umowy, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania prac, -przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania prac, -wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, -złożenia przez Zamawiającego wniosku do Wykonawcy o skrócenie lub wydłużenie czasu świecenia ozdób, z tym że czas ten nie przekroczy 14 dni - Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie (demontaż ozdób w ciągu 5 dni od daty zakończenia świecenia ozdób w przypadku zmiany terminu). 1.2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lokalizacji zawieszonych ozdób w okresie realizacji umowy - ilość ta nie przekroczy 10 ozdób - Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie.
Kryt cena A
Spec www http://www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
Spec war Biuro Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Będzinie 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20 tel. 32 267 92 38 fax 32 267 91 34 przetargi@um.bedzin.pl
Data skl 08/11/2013
Godz skl 09:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Będzinie 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat 1.Z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie wymaga podania w wykazie doświadczenia i wykształcenia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 2. Jeżeli kwoty w dokumentach określone są w walucie innej niż w złotych polskich, Zamawiający dokona ich przeliczenia na polskie złote według Tabeli kursów średnich walut obcych ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania. 3. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. 4. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia).

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)