Dostawę foteli biurowych na potrzeby KPRM

Publication date 2013-11-04
End date 2013-11-13 10:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 230853 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa foteli biurowych (82 szt) na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamowienia stanowi Załącznik 2 do SIWZ. Na etapie badania ofert Zamawiający ma prawo żądać dostarczenia przez Wykonawcę foteli wzorcowych, w wyznaczonym terminie, w celu weryfikacji ich zgodności z wymaganiami SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku nie wywiazania się z powyższego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie będzie podstawą do odrzucenia oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego jest również zobowiązany do zaprezentowania prawidłowego użytkowania zaoferowanego w jego ofercie sprzętu, w siedzibie Zamawiającego, w ustalonym przez obie strony postępowania, terminie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Usług Wspólnych
Ulica ul. Powsińska 69/71
Nr domu 69/71
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-903
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 6946359
Fax 22 6946076
Internet cuw.gov.pl
Regon 01226172500000
E mail eszlasa@cokprm.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodzaj zam inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Specyfikacja techniczna oferowanego sprzetu stanowiąca Załącznik 2 do SIWZ; 2. fotografie zaoferowanych foteli; 3. Atest trudnopalności tapicerki (zgodnie z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego); 4. Raport z badania na ścieralność tapicerki (zgodnie z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego); 5. Opinie/ekspertyzy o parametrach ergonomicznych krzesła biurowego na stanowisku pracy z komputerem. 6. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 7. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.bip.cuw.gov.pl
Spec war Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71 02-903 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych, budynek Drukarni, I piętro pok. Nr 101A
Data skl 13/11/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71 02-903 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych, budynek Drukarni, I piętro pok. Nr 101A
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Termn wykonania zamówienia do dnia 30.12.2013 roku (wraz z wystawieniem faktury)
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)