Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek Administracji Centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego

Publication date 2013-11-04
End date 2013-11-12 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Wrocławski
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 231317 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302321108, 486200000, 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek Administracji Centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego. Zamówienie obejmuje dostawę i uruchomienie sprzętu i oprogramowania, opakowanie, ubezpieczenie na czas transportu, szkolenie pracowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: Załącznik nr 5: Wzór umowy oraz Załącznik nr 6: Opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Wrocławski
Ulica pl. Uniwersytecki 1
Nr domu 1
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-137
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3752234
Fax 071 3752472
Internet www.bzp.uni.wroc.pl
Regon 00000130100000
E mail bzp@adm.uni.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza Wykonawca winien wykazać się, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego lub sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości minimum 5 000 zł brutto. Pod pojęciem dostawa Zamawiający rozumie dostawę lub dostawy wykonane w ramach jednej umowy. Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html Zamawiający zastrzega, że są to główne dostawy jakie powinien wykazać Wykonawca. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale III.4.1. Ogłoszenia. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca obowiązany jest wskazać co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego lub sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości minimum 5 000 zł brutto
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Jako odrębne Załączniki nr 5 do SIWZ, Zamawiający zamieścił wzór umowy, który określa warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. 2.Zmiany umowne dopuszczalne są tylko w sytuacjach wyraźnie wskazanych we wzorze umowy
Kryt cena A
Spec www www.uni.wroc.pl
Spec war Uniwersytet Wrocławski, Biuro Zamówień Publicznych UWr, ul. Kuźnicza 49/55, I piętro pok. 100, 50-138 Wrocław
Data skl 12/11/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Uniwersytet Wrocławski, Biuro Zamówień Publicznych UWr, ul. Kuźnicza 49/55, I piętro pok. 100, 50-138 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie przeprowadzał dialogu technicznego. 5. Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z prośbą o wyrażenie zgody na zastosowanie preferencyjnej 0 stawki VAT. W związku z powyższym Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy wyłonionego w toku postępowania. Do czasu potwierdzenia 0 stawki Vat przez MNiSW za dostarczony sprzęt zobowiązany jest do wystawienia faktury VAT z należnym podatkiem VAT. Po uzyskaniu zgody przez Ministerstwo zostanie wystawiona korekta Faktury VAT
Czy uniewaznienie Nie
Inne dokumenty 1)Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2)Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza); 3)W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.; 4)Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza)

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)