Zakup i dostawa 30 komputerów, 10 monitorów i 1 przełącznika sieciowego

Publication date 2013-11-04
End date 2013-11-12 08:45:00
Instytucja Gmina Goleniów
Miejscowość Goleniów
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 231423 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 302313000, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ.

2. W zakres zamówienia wchodzi oprócz dostawy sprzętu komputerowego, także wdrożenie przełącznika sieciowego do istniejącej infrastruktury IRF na miejscu u zamawiającego przez producenta lub certyfikowanego do tego przez producenta partnera.
Wdrożenie według założeń technicznych i wskazań Zamawiającego obejmuje:
- Montaż i podłączenie zakupionego sprzętu w szafie rack 19
- Konfiguracja IRF zgodnie ze standardem
- Połączenie z istniejącą infrastrukturą IRF sieci szkieletowej
- Konfiguracja VLAN zdefiniowanych w strukturze
- Konfiguracja portów trunk oraz agregowanych LACP
- Konfiguracja portów dostępowych
- Sprawdzenie - testy wydajności, optymalizacja.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Goleniów
Ulica Plac Lotników 1
Miejscowosc Goleniów
Kod poczt 72-100
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 091 4698200
Fax 091 4698298
Internet www.goleniow.pl
Regon 81168436700000
E mail zamowienia.publiczne@goleniow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 44
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Wiedza Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż w zakresie wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: a) co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego (komputerów, monitorów) z wdrożeniem przełącznika sieciowego na kwotę minimum 100 000 zł złotych za jedną dostawę; Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej dla jednej dostawy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
Zdolne Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż w zakresie dysponowania, osobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji o klauzuli poufne zgodnie z art. 36 ust. 2 Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2005 roku Nr 196. poz. 1631). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. Opis proponowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ; 3. Zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich tj.: a) aktualny certyfikat ISO 27001 lub równoważny w zakresie montażu, wdrażania i serwisowania systemów informatycznych; b) aktualny certyfikat ISO 9001 lub równoważny; c) dokument CE - DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI CE tylko na proponowany sprzęt komputerowy (urządzenia zamknięte w obudowie traktowane jako fabrycznie nowe urządzenie zbudowane z przedmiotowych elementów stanowiących o jego parametrach technicznych). Dokument CE potwierdza, że wyrób spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych określonych dla sprzętu elektrycznego w zakresie bezpieczeństwa użytkowania w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 marca 2003 roku oraz innych rozporządzeń m.in. związanych z kompatybilnością elektromagnetyczną. Wykonawca przedłoży w ofercie w/w dokumenty w języku polskim (w przypadku jednostki pochodzenia zagranicznego dokument musi zostać przetłumaczony na język polski przez tłumacza przysięgłego). 4. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części prac podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 7 do SIWZ; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponowała zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, żąda złożenia w ofercie stosownych dowodów w zakresie niezbędnym do udowodnienia, iż wykonawca dysponuje zasobami niezbędnymi dla należytego wykonania danego zamówienia, w zależności od okoliczności przypadku z którego korzysta wykonawca. Dowodami tymi mogą być dokumenty dotyczące w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca celem udowodnienia faktycznego, czynnego korzystania z zasobów innych podmiotów w szczególności może przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zawierające odpowiednio do okoliczności przypadku z którego korzysta wykonawca informacje określone w powyższych podpunktach od a) do d).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana warunkami atmosferycznymi, w szczególności: klęski żywiołowe: warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie usług, b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego, c) zmiana miejsca dostawy, d) zmniejszenie ilości dostaw z określeniem maksymalnej wielkości tego zmniejszenia, e) przedłużenie terminu lub poprawienie warunków gwarancji, f) zmiany parametrów dostawy w przypadku obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację, konserwację, serwis, g) poprawienie sprawności, wydajności lub innego zwiększenia wartości dostawy dla zamawiającego h) aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów i) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia dostaw, j) zmiany osobowe: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, k) pozostałe zmiany: l) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; ł) zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę, m) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy n) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem a nie obowiązkiem zamawiającego.
Kryt cena A
Spec www www.goleniow.pl
Spec war Urząd Gminy i Miasta, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pokój 212
Data skl 12/11/2013
Godz skl 08:45
Miejsce Urząd Gminy i Miasta, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pokój 212
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)